W Polsacie wiele musi się jeszcze zmienić. Nie o taką promocję żużla chodzi

Zdjęcie okładkowe artykułu: WP SportoweFakty / Tomasz Madejski / Na zdjęciu: zawodnicy z Gdańska i z Tarnowa
WP SportoweFakty / Tomasz Madejski / Na zdjęciu: zawodnicy z Gdańska i z Tarnowa
zdjęcie autora artykułu

Od tego sezonu rozgrywki Nice 1. LŻ można oglądać w telewizjach Polsat i ELEVEN. Poprawa jest widoczna, ale główny sponsor rozgrywek ma swoje uwagi i nadzieję, że wiele zmieni się już w kolejnym sezonie.

W tym artykule dowiesz się o:

- Na pytanie, czy jestem zadowolony z nowych nadawców telewizyjnych mogę odpowiedzieć, że tak i nie - mówi nam Adam Krużyński. Główny sponsor rozgrywek Nice 1.LŻ chwali obie telewizje za jakość transmisji. - Pod tym względem cel został osiągnięty - dodaje.

Uwagi Krużyńskiego dotyczą przede wszystkim promocji rozgrywek, która jego zdaniem powinna odbywać się na zdecydowanie szerszą skalę. - Większa atencja nadawcy jest absolutnie konieczna. Pod tym względem jako sponsor oczekuję zdecydowanie więcej i mam wrażenie, że podobne stanowisko prezentują kibice naszej dyscypliny. Potencjał Polsatu jest przecież ogromny. Wielość anten powinna zostać lepiej spożytkowana dla żużla. Rozgrywek nie udaje się jednak wypromować w odpowiedni sposób - przekonuje sponsor ligi.

Na jakich konkretnie działaniach zależy Krużyńskiemu i w jaki sposób zamierza dążyć do ich realizacji? - Rozmowa zawsze będzie kończyć się na pieniądzach. Pewnie będzie trzeba zbudować dodatkowy budżet, którego w tej chwili Polsat nie chce wydatkować. Wtedy można by pewnie zbudować magazyn rozgrywek czy jakieś inne dodatkowe działania promujące ligi na różnych antenach. Telewizja ELEVEN próbuje bardzo mocno angażować się w dyscyplinę. Być może w przyszłości to oni będą takim samozwańczym liderem nadawców telewizyjnych - podkreśla Krużyński.

Pieniędzy na dodatkowe działania promocyjne będzie trzeba z pewnością poszukać. Czy sponsor rozgrywek ma na to jakiś pomysł? - Trzeba pewnie porozmawiać z Polsatem, Polskim Związkiem Motorowym i jakimś działem marketingu o zbudowaniu takiego budżetu. Chodzi mi o pozyskanie sponsorów, którzy w zamian otrzymają konkretne świadczenia reklamowe. Dzięki temu mielibyśmy więcej informacji o rozgrywkach w otwartych antenach Polsatu - podsumowuje Krużyński.

ZOBACZ WIDEO Zobacz na czym polega praca kierownika startu

Źródło artykułu:
Czy zgadzasz się z Adamem Krużyńskim?
Tak
Nie
Zagłosuj, aby zobaczyć wyniki
Trwa ładowanie...
Komentarze (15)
avatar
m0drzew
25.08.2017
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
eleven to też dno, w ty tygodniu z nudów zarzuciłem, w programie: "elitsterien", ale który z meczy będą puszczać to już nie ma... odczekałem i okazało się, że nie ten który chciałem zobaczyć... Czytaj całość
avatar
rzeszuf
24.08.2017
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
daje 300 tys do podziału na całą lige a wymagania jakie.. reklamy wszedzie na stadionach i nie tylko... w ekstralidze z takimi pieniedzmi to by nie zostal sponsorem tytularnym żadnego klubu! a Czytaj całość
avatar
Andrzej TRybus
24.08.2017
Zgłoś do moderacji
2
0
Odpowiedz
Żeby była promocja czegokolwiek ( na masową skalę ) , to musi być w tv ogòlnej dostępnej . Polsat spełnia ten wymòg , ALE . No właśnie jest to i to DUŻE ALE . Trzeba to umieć pokazać , mieć kom Czytaj całość
avatar
barabasz
24.08.2017
Zgłoś do moderacji
4
0
Odpowiedz
Promocja żużla gdzie ?? na kanałach płatnych TV!!!! Śmiechu warte te gatki o promocjach żużla. Polsat go pokazuje, ale co przerwa to reklama (chyba chodzi o promocję reklam!!) Komentatorzy na P Czytaj całość
avatar
DrawA
24.08.2017
Zgłoś do moderacji
6
0
Odpowiedz
Polszmat to dno. Obliczony na reklamy , kasę. Do pięt nie dorasta do nc . Nawet nie wolno tego porównywać. Lorka nawet lubię. Ma mnóstwo wiedzy na temat speedwaya. Moim zdaniem - jeden z najle Czytaj całość