Raport z działalności GKSŻ w sezonie 2014

Wojciech Ogonowski
Wojciech Ogonowski
Promocja ligi i reprezentacji
Działanie na rzecz promocji reprezentacji oraz lig pozostających w gestii GKSŻ prowadzona jest w urozmaicony sposób:

- dzięki współpracy w firmą Nice rozgrywki o mistrzostwo I ligi pokazywane są na otwartej antenie TVP Regionalna oraz TVP Sport, ciesząc się dużą oglądalnością,

- projekt Zawodnik Miesiąca, realizowany wspólnie z kibicami na profilach społecznościowych GKSŻ, mający na celu promocję Nice PLŻ oraz PLŻ2,

- organizacja towarzyskich, pokazowych meczów drużyny narodowej. 1 maja w Ostrowie odbyło się spotkanie Polska - Australia, natomiast 12 października w Rybniku Polska - Reszta Świata,

- organizacja integracyjnego mini zgrupowania kadry narodowej przed DPŚ w Bydgoszczy, w ośrodku Spa Irena Eris na Wzgórzach Dylewskich, połączonego z nagraniem filmu promującego kadrę narodową oraz sesji zdjęciowej,

- akcja Honorowi Kibice Reprezentacji Polski, która polega na promocji żużla, przede wszystkim reprezentacji naszego kraju w środowiskach związanych z innymi dyscyplinami sportu, ale także muzycznych, kulturalnych itd. Pierwszymi Honorowymi Kibicami zostali wokalista zespołu Budka Suflera Krzysztof Cugowski oraz czołowy europejski zawodnik MMA Tomasz Drwal,

- dzięki pracom marketingowym GKSŻ w ostatnim czasie pozyskała dla reprezentacji Polski dwóch sponsorów: firmy Ekoinbud oraz Izobud Cich z perspektywą dalszej współpracy w kolejnych sezonach.
Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×