Raport z działalności GKSŻ w sezonie 2014

GKSŻ obok swoich zasadniczych zadań, tj. prowadzenia rozgrywek Nice PLŻ i PLŻ 2. oraz spraw związanych z reprezentacją kraju, realizowała szereg zadań przyjętych w planie promocyjno-marketingowym.

Wojciech Ogonowski
Wojciech Ogonowski

Zaprezentowany został on publicznie podczas konferencji prasowej w Zakopanem, w styczniu br. Zadania te odnosiły się do obszarów: promocji i wizerunku zarówno Komisji i kadr narodowych, jak również szkolenia i integracji międzyklubowej. Teraz żużlowca centrala postanowiła przestawić raport z działalności w tym roku.

Wizerunek
Realizując zadania postanowione we wspomnianym planie GKSŻ wzięła udział lub zorganizowała sama kilka akcji społecznych. Należały do nich:

- udział w Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy (przekazanie darów na licytacje),

- akcja GKSŻ pomocy rodzinie Ś.P. Grzegorza Knappa - organizacja aukcji żużlowych pamiątek,

- akcja "Stadion żużlowy przyjazny dla kibica niepełnosprawnego" - która aktualnie jest w fazie intensywnych przygotowań,

- stworzenie nowej internetowej, multimedialnej strony GKSŻ i Reprezentacji Polski www.polskizuzel.pl, a także intensyfikacja działań w obszarze mediów społecznościowych (facebook i twitter). Liczba fanów profilu FB wzrosła od grudnia ubiegłego roku czterokrotnie

- organizacja konferencji prasowych poświęconych aktualnym sprawom polskiego żużla. W roku 2014 odbyły się one w następujących miejscach: Styczeń - Zakopane Marzec - Warszawa Kwiecień - Bydgoszcz Czerwiec - Częstochowa Lipiec - Bydgoszcz Październik - Rybnik
Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×