Reprezentacja bez sponsora!

Firma Prokom, której właścicielem jest Ryszard Krauze jest obecnie bardzo dobrze znana wszystkim sympatykom basketu. Ale to się niebawem zmieni. Co prawda zespół z Sopotu nadal będzie występował pod szyldem Prokom, ale reprezentanci Polski nie będzie już nosili koszulek z reklamą tej firmy.

Patryk Kurkowski
Patryk Kurkowski

Ryszard Krauze rezygnuje ze sponsorowania reprezentacji Polski. - Przed jego przyjściem sytuacja związku była tragiczna. Komornicy wręcz mijali się w drzwiach. Chcąc ratować sytuację, uderzyłem do ludzi wielkiego biznesu. Próbowałem do czterech osób, w końcu przekonałem Ryszarda Krauzego - mówi na łamach "Gazety Wyborczej" Roman Ludwiczuk, prezes PZKosz.

Prokom co roku przeznaczał 1,7 miliona złotych na drużynę narodową, a także starał się promować koszykówkę wśród młodzieży. - Umowa miała obowiązywać do 31 sierpnia 2009 r., ale spotkałem się z Ryszardem Krauzem i uzgodniliśmy, że współpraca wygaśnie już z końcem lipca tego roku, czyli za kilka dni. Nie mam pretensji. Zdaję sobie sprawę, że prezes Krauze musi teraz uporządkować sprawy finansowe. I to był powód rozstania - dodaje Ludwiczuk.

Prezes Polskiego Związku Koszykówki twierdzi jednak, że mimo wszystko nie ma się o co martwić bo sytuacja jest stabilna. - Szukamy już nowych sponsorów. Dla związku, reprezentacji i ligi - wyjawia prezes PZKosz.

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×