Żużel. Łukasz Chojnacki nie żyje. Zajmował się marketingiem w Polonii Bydgoszcz, współpracował z Tomaszem Gollobem
Nie żyje Łukasz Chojnacki, dyrektor ds. marketingu ZOOLeszcz Polonii Bydgoszcz. Przez wiele lat wspierał bydgoski żużel. Był też pomysłodawcą projektu, w ramach którego wizerunek Tomasza Golloba znalazł się na butelkach wody mineralnej.
Chojnacki w ostatnich miesiącach stał się w klubie drugą najważniejszą osobą po prezesie Jerzym Kanclerzu. Ich wspólna praca doprowadziła do tego, że "Gryfy" wygrały rozgrywki 2. LŻ w zakończonym niedawno sezonie i awansowały do Nice 1.LŻ.
Czytaj także: Niepewność ws. przyszłości Kasprzaka
To właśnie za sprawą Chojnackiego kwitł marketingowo klub z Bydgoszczy. Zaczął on też współpracę z młodzieżowcem Tomaszem Orwatem.
Był pomysłodawcą projektu, w ramach którego wizerunek Tomasza Golloba znalazł się na butelkach wody mineralnej Selenka. W ten sposób zaczęto zbierać środki na rehabilitację mistrza świata z 2010 roku, który po wypadku na motocrossie porusza się na wózku inwalidzkim.
Czytaj także: Leon Madsen i niechęć polskich kibiców
Follow @Kuczer13
Pomóż nam ulepszać nasze serwisy - odpowiedz na kilka pytań.