Włókniarz Częstochowa zaprezentował nowe logo

W poniedziałek Włókniarz Częstochowa zaprezentował nowe logo. To początek odbudowy wizerunku klubu, który w tym sezonie nie wystąpi w ligowych rozgrywkach.

Łukasz Witczyk
Łukasz Witczyk
Podczas konferencji poinformowano również o nowej oprawie graficznej i marketingowej klubu, co ma w przyszłości ocieplić wizerunek Włókniarza. Nad pracami związanymi z tym zagadnieniem czuwał zespół w składzie Jan SętowskiRafał Domagała, Łukasz Malec. - Wszystkie chlubne elementy przeszłości klubu chcemy by wróciły w przyszłości. Wraz z nowym wizerunkiem chcemy odwołać się do najlepszych elementów przeszłości i wprowadzić w nową epokę. Warto zadać sobie pytanie czy chcemy używać starego logotypu spółki, które przy każdej sytuacji przypominałby o tej przykrej sytuacji. Naturalnym elementem dla nas było stworzenie nowego logotypu, który będzie nawiązywał do historycznych rozwiązań - przyznał Jan Sętowski.
- Pierwszym z elementów prezentacji samego typu jest inspiracja i poszukiwania twórcze. Są to trochę, na pierwszy rzut oka, nie grające ze sobą elementy. Mamy tutaj plastron z literą "W", mamy logotyp Włókniarza chyba najmilej kojarzący się kibicom czyli lew szykujący się do skoku z takim agresywnym wydźwiękiem. Kolory biały i zielony, które są podstawą Włókniarza oraz zgeometryzowaną formę lwa i geometrię jako sam zabieg - zdradził swoje inspiracje projektant nowego logo klubu.
Nowe logo Włókniarza Częstochowa Nowe logo Włókniarza Częstochowa
- Drugim elementem, który zainspirował mnie do stworzenia logotypu były znaki graficzne zespołów zagranicznych z różnych dyscyplin sportu. Z połączenia tych źródeł inspiracji powstał logotyp Włókniarza - przyznał Sętowski, a następnie na tablicy ukazało się nowe logo klubu. - W swojej formule logo jest geometryczne, dosyć agresywne i co najważniejsze prosty o tyle, że w każdym medium, od druku przez haft, jest łatwy do wykorzystanie, a co za tym idzie, zawiera biel i zieleń jako kolory podstawowe. Nie mamy tu złotego lwa czy jakiś innych elementów, a mamy geometrię połączoną z bielą i zielenią - zakończył prezentację logo Sętowski.Klub chce w przyszłości projektował własne gadżety z logiem klubu. W przygotowaniu jest również nowa strona internetowa. - Nasza półroczna praca, która nadal trwa, nie dotyczyła tylko logotypu. Projektowana jest nowa strona internetowa, która będzie podstawą komunikacji klubu z kibicami, mediami i sponsorami. Powstanie również nowy sklep internetowy, chcemy też wprowadzić gadżety, które będą możliwe do noszenia na co dzień, a nie tak jak było do tej pory takie, które sprawdzają się tylko na stadionie - przyznał Rafał Domagała.
Wizualizacja jednego z nowych gadżetów Włókniarza Częstochowa Wizualizacja jednego z nowych gadżetów Włókniarza Częstochowa
Włókniarz w najbliższej przyszłości chce poważniej zaistnieć w mediach społecznościowych. - Skupić się chcemy również na mediach społecznościowych. Do tej pory poza Facebookiem nie istnieliśmy. W ciągu kilku dni powstanie konto na Instagramie, które mam nadzieję będzie często aktualizowane. Chcemy rozruszać konto na Facebooku. Zastanawiamy się również nad innymi mediami, śledzimy na bieżąco to, co się dzieję w internecie i wyjść na przeciw oczekiwaniom kibiców - stwierdził Domagała.

KUP BILET NA 2024 ORLEN FIM Speedway Grand Prix of Poland - Warsaw -->>
Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×