Nowe logo, nowy sponsor - więcej energii dla żużla - po konferencji PGE Ekstraligi

W Centrum Olimpijskim w Warszawie odbyła się konferencja prasowa PGE Ekstraligi, podczas której przedstawiono nowego sponsora najlepszej żużlowej ligi świata. Będzie większy zastrzyk finansowy.

Maciej Kmiecik
Maciej Kmiecik
Podczas konferencji przedstawiono nowego sponsora tytularnego, Polską Grupę Energetyczną. W kolejnych sezonach najlepsza żużlowa liga świata nazywać się będzie PGE Ekstraliga. - Powód wejścia w sport żużlowy jest prosty. To jest dobry biznes dla PGE. Jako PGE jesteśmy obecni w sportach motorowych jako sponsor i partner od wielu lat. Obecność do tej pory miała wymiar eventowy, jak w przypadku DPŚ, albo lokalny w PGE Stali Rzeszów - powiedział Marek Woszczyk, prezes PGE.
- Jesteśmy liderem rynku energetycznego w Polsce. Chcemy być kojarzeni z silnym partnerem. Żużel jest dyscypliną sportu, która kojarzy się z energią i mocą. To jest bardzo dobry sposób na budowę naszej marki - dodał Woszczyk.Radości z podpisanej umowy nie krył Andrzej Witkowski, prezes PZM. - To jest bardzo ważny dzień dla polskiego żużla. Cieszę się, że tak solidny partner jak Polska Grupa Energetyczna został sponsorem tytularnym najlepszej żużlowej ligi świata. Dla Ekstraligi jest to bardzo dobra informacja, bowiem większe środki finansowe będą trafiać do klubów. Jeśli do tego dodamy umowę z NC+, Ekstraliga pokazała, że jej wartość wzrasta. Mamy trzeciego kolejnego sponsora tytularnego tych rozgrywek. To najlepszy sponsor i najbardziej prestiżowa marka. Jest to decyzja, która pozwoli polskiemu żużlowi poczuć się mocniej. Jestem przekonany, że teraz popłynie dobra i pozytywna energia do naszych kibiców. Myślę, że więcej zawodów odbywać się będzie przy świetle elektrycznym. Energia będzie dostarczana oczywiście przez PGE - powiedział Andrzej Witkowski.
Od lewej: Wojciech Stępniewski, Piotr Pawlicki, Andrzej Witkowski, Marek Woszczyk i Tomasz Gollob. Od lewej: Wojciech Stępniewski, Piotr Pawlicki, Andrzej Witkowski, Marek Woszczyk i Tomasz Gollob.
- Bardzo cieszę się z faktu, że prezes PGE Marek Woszczyk mówi o tym, że głównym powodem wejścia w sponsoring ligi był biznes. Nie tylko miłość, ale i biznes. Liga rozwija się z roku na rok. Przyrost frekwencyjny notujemy o 9 procent. Sezon 2014 do 2013 oglądalność wzrosła o 40 procent. Liczymy na dalszy wzrost. Liga ma stabilizację na kolejne 3 lata z uwagi na zawarcie dwóch umów z PGE i NC+. Szukamy kolejnych partnerów biznesowych. Zostaje z nami firma Apart, marka Aztorin jako partner technologiczny. Liczymy, że po 18 kwietnia 2015 na Stadionie Narodowym partnerów będzie przybywać - powiedział Wojciech Stępniewski.

Na konferencji prasowej gościł m.in. Tomasz Gollob. - Bardzo się cieszę, że Ekstraliga będzie miała nowego sponsora. Dyscyplina się rozwija i będzie się rozwijać. Przykładem tego jest Grand Prix na Stadionie Narodowym. Jestem przekonany, że liga będzie tętnić życiem, a na trybunach zasiądzie mnóstwo kibiców. Jako zawodnik, który przejeździł tyle lat, bardzo się z tego cieszę - powiedział reprezentant GKM-u Grudziądz.



KUP BILET NA 2024 ORLEN FIM Speedway Grand Prix of Poland - Warsaw -->>
Czy dzięki nowemu sponsorowi wzrośnie prestiż Ekstraligi?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×