Sezon 2014 decydujący dla przedłużenia umowy Speedway Ekstraligi z ENEĄ

Po sezonie 2014 wygasa umowa Speedway Ekstraligi ze sponsorem tytularnym - firmą Enea. O tym czy zostanie ona przedłużona, zadecyduje współpraca Spółki ze sponsorem w sezonie 2014.

Damian Gapiński
Damian Gapiński

Choć do wygaśnięcia umowy z platformą NC+ pozostały dwa lata, to już teraz prowadzone są rozmowy na temat jej przedłużenia na sezon 2016. Nadal jednak nie wiadomo, kto będzie sponsorem tytularnym Speedway Ekstraligi. Dyrektor Departamentu Zarządzania Portfelem i Produktami firmy Enea podkreśla, że kluczowe dla przyszłej współpracy, będą obserwacje poczynione na bazie nadchodzącego sezonu. - Doświadczenia zebrane na początku tego sezonu będą decydowały o naszej woli i chęci współpracy na kolejne lata. Zakładamy, że to co w tej chwili rozpoczynamy, czyli działalność ukierunkowaną na kibiców, przyniesie długofalowe efekty. Chciałem podkreślić również, że wspaniale układa się nasza współpraca z klubami. Wierzymy, że ten sezon będzie przełomowy i wspólnie dojdziemy do wniosku, że warto dalej wspierać dyscyplinę, która staje się powoli religią w naszym kraju - powiedział dla SportoweFakty.pl Bartosz Zieliński.

Wydarzenia sezonu 2013 z pewnością nie wpłynęły dobrze na wizerunek Speedway Ekstraligi. Z nich wyciągnięto jednak właściwe wnioski i nie powinny mieć wpływu na dalszą współpracę. - To, co jest za nami, nie będzie miało wpływu na naszą decyzję. Już na pierwszym spotkaniu powiedzieliśmy sobie, co było złe i jakie należy z tego wyciągnąć wnioski. Te wnioski wyciągnęliśmy i wspólnie podkreśliliśmy, że nie chcemy, aby podobne sytuacje miały miejsce w przyszłości. Chcemy natomiast, żeby dyscyplina się rozwijała, a nasze działania zmierzają właśnie w tym kierunku - dodał Zieliński.

Sezon 2014 ma być przełomowy w zakresie otwartości na kibiców. Określone działania ma podjąć Speedway Ekstraliga, ale również sponsor tytularny rozgrywek. Wiadomo już, że uruchomiony został specjalny program, który ma dać korzyści nie tylko kibicom, ale również klubom. - Cała idea sprowadza się do tego, aby zaktywizować kibiców żużlowych. Kibiców, którzy są związani z konkretnym ośrodkiem. Dlatego po pierwsze chcemy wyjść z atrakcyjną ofertą energetyczną - to jest podstawa tego konkursu. Jednak oprócz tej korzyści typowo materialnej, którą będzie miał nasz klient - kibic, zyskać może również jego klub. Każda podpisana umowa z klientem biznesowym czy indywidualnym, to określona liczba punktów na konto danego klubu. W tym wyścigu klubowym nagrodą będą silniki dla młodzieżowców zespołów ekstraligowych. Przekroczenie każdorazowo miliona uzbieranych punktów, będzie się wiązało z przekazaniem przez nas silnika na rzecz klubu. Dodatkowo każdy kibic otrzyma koszulkę kolekcjonerską. Patrząc na to, ilu ludzi pojawia się na stadionach skalkulowaliśmy program tak, aby udział w konkursie około 10 procent osób obecnych na obiektach żużlowych w naszym kraju, dawał możliwość otrzymania silnika dla danego klubu - wyjaśnił Bartosz Zieliński.

Przypomnijmy, że nad poprawą wizerunku ligi pracuje również Speedway Ekstraliga. Jednym ze sposobów na jego poprawę ma być Kodeks Etyki.

Jesteśmy na Facebooku. Dołącz do nas!

KUP BILET NA 2024 ORLEN FIM Speedway Grand Prix of Poland - Warsaw -->>

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×