Nowy projekt Lechma Startu Gniezno - kibice mogą wesprzeć klub przez zakupy

Zdjęcie okładkowe artykułu: Na zdjęciu: Kibice Startu Gniezno świętujący sukces
Na zdjęciu: Kibice Startu Gniezno świętujący sukces
zdjęcie autora artykułu

Kolejny projekt marketingowy uruchomił Start Gniezno. Kibice beniaminka Enea Ekstraligi będą mogli wesprzeć swój klub poprzez robienie zakupów.

Mechanizm działania jest banalnie prosty: polega na dokonywaniu zakupów, np. obuwia, odzieży, a docelowo także multimediów i innych artykułów, przez kibiców w internetowym markecie klubu pod adresem market.start.gniezno.pl. Część kwoty z każdego kupionego przez internautę produktu trafi w formie prowizji na konto klubu.

Do zadań zespołu IVOO (operatora projektu) należą: zapewnienie dostawców produktów, obsługa informatyczna oraz administracyjna systemu, a także obsługa zamówień i klientów. Rolą klubu jest jedynie zachęcenie kibiców do korzystania z systemu, wykorzystując istniejące już kanały komunikacji, takie jak strona internetowa, Facebook czy informacje podczas rozgrywek sportowych.

- Stworzenie marketu klubowego sprawia, że zyskujemy dodatkowe źródło finansowania, nie ponosząc z tego tytułu żadnych kosztów. Ponadto wyjdziemy ze swoim asortymentem poza standardowy obszar produktowy, jakim są klubowe gadżety. Kibice, jak każdy, dokonują zwykłych zakupów, coraz częściej też przez internet. Teraz wystarczy, że będą to robili przez nasz market. To naprawdę nowoczesna forma wsparcia klubu - mówi Marcin Śliwiński, szef klubowego marketingu.

W ramach oferty produktowej dostępnej w ramach Start Gniezno Market znajduje się ponad 5000 par butów renomowanych marek oraz codziennie poszerzana oferta markowej odzieży. Planowane jest rozszerzenie portfolio m.in. o multimedia oraz kolejne produkty coraz częściej kupowane przez internet.

- Stworzenie nowoczesnych narzędzi e-commerce to dla wielu klubów bariera nie do pokonania. W ramach projektu marketów klubowych dajemy im możliwość zarobkowania bez ponoszenia ryzyka biznesowego. Szerokie portfolio produktowe, niska cena oraz możliwość wspierania klubu przy codziennych zakupach to nasze atuty - przekonuje Marcin Janicki, Project Manager IVOO.

W chwili obecnej w projekt zaangażowanych jest kilkanaście podmiotów sportowych, między innymi Korona Kielce, Arka Gdynia czy MKS Muszynianka. Przewidywana liczba partnerów w projekcie IVOO w pierwszym kwartale 2013 roku to 30 klubów z różnych dyscyplin sportowych.

Źródło artykułu:
Komentarze (30)
avatar
nikiStart
1.02.2013
Zgłoś do moderacji
4
0
Odpowiedz
Ci wszyscy co tu tak krzyczą to tak naprawdę będą krzyczeć nadal nawet 1 min po meczu ich nie interesuje sport rywalizacja na torze tylko pisemne przepychanki.Ale jak trzeba wydać parę złoty Czytaj całość
avatar
Only Start
31.01.2013
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Czegoś tu nie kumam czy tu jest cos napisane o nędznej Poloni??????? Wiec co tu robią trole z Bydzi ???  
avatar
Stig Start
31.01.2013
Zgłoś do moderacji
0
2
Odpowiedz
Przepraszam czy dzieci już śpią ??? bo chciałem napisać coś mądrego a to może ich zabić na noc i biedactwa do szkoły się nie wyśpią :)  
avatar
Only Start
31.01.2013
Zgłoś do moderacji
0
2
Odpowiedz
Kolejny koleś hahah. Tak jak piszesz Start szuka kasy hahah. Widać ze zazdrościcie nam .. Ale zmartwię cie my kasę mamy jak widać .. A wy macie ale już na starcie 2 banki w plecy popłyniecie na Czytaj całość
avatar
Only Start
31.01.2013
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
Boli was ze Watt wybrał Gniezno a nie Polonie.. U was miał byc w podstawowym skłądzie a do nas wolał przyjść jako rezerwowy i to was boli .. Trole z bydzi wy to lepeij zbierajcie budrzet bo w p Czytaj całość