Zobacz wersję beta nowego serwisu www.SportoweFakty.pl
Hampel dla SportoweFakty.pl: Nowe tłumiki? Nie ma takiej możliwości!
autor: Jan Gacek, 2010-03-12, 19:25, źródło: inf.własna
skomentuj   komentarze (153)   drukuj artykuł        
Zdaniem Jarosława Hampela prezes PZM - Andrzej Witkowski kompromituje się swoim uporem w sprawie wprowadzenia nowych tłumików. W rozmowie z portalem SportoweFakty.pl "Mały" nie kryje wzburzenia i irytacji w związku z zaistniałą sytuacją.
- Mam dosyć tej kpiny! Cała debata na temat nowych tłumików jest absurdalna. Tak naprawdę nie ma przecież o czym dyskutować. Po pierwsze, nie ma takiej możliwości, żebyśmy jeździli z nowymi tłumikami, bo one zwyczajnie nie nadają się do uprawiania tej dyscypliny sportu. Są źle zaprojektowane i nie mogę zrozumieć dlaczego ktoś forsuje tak idiotyczne rozwiązanie - powiedział Jarosław Hampel.

Zawodnik Unii Leszno nie ukrywa wzburzenia. - Jestem zdziwiony, że Polski Związek Motorowy nie przychylił się dotychczas do opinii zawodników. Przecież to właśnie my mamy największą wiedzę w temacie. Nie potrafię zrozumieć jak to możliwe, że nowe tłumiki uzyskały homologację skoro żużlowcy zgodnie twierdzą, że są złe.

Nowe tłumiki powodują spadek mocy oraz przegrzewanie i zacieranie się silników. Jarosław Hampel zwraca uwagę również na kwestię bezpieczeństwa. - Przy zastosowaniu nowych tłumików zdecydowanie gorzej czujemy motocykle. Przez to jazda staje się znacznie bardziej niebezpieczna! Zastanawiam się co musi się wydarzyć, żeby Polski Związek Motorowy z prezesem Witkowskim na czele zrozumiał, że nasz sprzeciw jest słuszny...Nie ma żadnych sensownych przesłanek, które przemawiałyby za nowymi tłumikami. W tej chwili zarówno sternicy klubów jak i ogromna większość kibiców wspiera nasze stanowisko. Jedyną przeszkodą jest PZM.

Zawodnik "Byków" deklaruje, że zrobi wszystko co w jego mocy aby jeździć ze starymi tłumikami.- Mam nadzieję, że już niedługo będziemy mogli zapomnieć o nowych tłumikach. Ten pomysł od początku wydawał się kiepski, ale w praktyce okazało się, że jest jeszcze gorzej. My jako zawodnicy musimy teraz przedstawiać dowody na to, że nowe tłumiki są fatalne. Wściekam się na samą myśl o tym bo dla żużlowców jest to równie oczywiste jak to, że Ziemia nie jest płaska. Ta sytuacja jest chora.
skomentuj   komentarze (153)   drukuj artykuł        
wasze komentarze (153)

Gjedde_KM

2010-03-14 20:14:03

Ktoś na nowych tłumikach musiał dobrze zarobić. Ciekawe kto zwróci żużlowcom za zniszczone silniki i inne części motocykla. Niestety nikt nie pomyśli że to wszystko niszczy piękno zużla. Komisja Europejska nakazała aby było ciszej nie będąc na żadnych zawodach żużlowych i w gruncie rzeczy nie wiedząc co to speedway


stefanrusso

2010-03-14 18:49:21

prawda jest ze ,,z tymi rurami,, jest wiecej roboty przy silniku ale mylne jest pojecie ze sie nie da zrobić -jest tylko jeden problem trzeba wiedzieć co i jak zrobić-to zadanie,,tunerów,,ja osobiscie wiem ze to jest b.prosta robota.wiec panowie nie róbcie ,,dymu,, i nie piszcie bzdetow (jak laiki,,)ponadto chcieliscie unie wiec jest i ,,zawodostwo,,też wiec teraz m..w kubel!


mario

2010-03-14 14:22:33

Brawo Jarek, jestśmy z Wami,proponuję bojkot kibiców. Przecież taki Witkowski( a kim on jest? )Pomóżmy zawodnikom. Taki jeden człowiek może decydować o zdrowiu i zdrowiu zawodników oraz magii tego sportu?


lepper

2010-03-14 10:57:20

Witkowski musi odejsc!


---------

2010-03-14 10:24:48

Napiszcie Petycje do PZM !!


prawda

2010-03-14 10:14:43

Piszcie do Witkowskiego,a nie tu.


wierchoł

2010-03-14 10:08:47

Niestety. Wszystkie związki sportowe są okupowane przez działaczy, którzy wywodzą się z wczesnego PRL-u. Nie mam nic do tej epoki, ale dla działaczy liczy się tylko kaska i ciepła posadka. Tak jest w PZM, PZPN czy PZN i w wielu innych dyscyplinach sportu. Nasza lekkoatletyka też cierpi. Brak odpowiednich miejsc do treningu nie zastanawia i nie zmusza działaczy do zrobienia czegoś w tym kierunku. Jak Polacy coś osiągną, komuś coś się stanie, to działacze podnoszą larum i informują opinię publiczną, że coś się złego dzieje. Emocje opadną, a oni dalej wracają do swojej drzemki. Dość tego. Jako kibic chcę płacić za zmagania zawodników, a nie na liczenie na defekt. Oglądanie zawodnika i mechaników jak walczą ze sprzętem mnie nie interesuje. Ja chcę oglądać walkę na torze. Kto płaci za bilety? Kibic czy Pan Witkowski z całym PZM-em?


ermol

2010-03-14 05:47:46

Z dziadkami nikt nie wygra[nie ma siły-ile lat te same twarze przy korycie?]Czekam dnia aż popsują wszystko,a przy motocyklach będziemy mieli światła mijania,hamulce,silniki 125 cm,bieg na 2 okrążenia[taniej]stadiony te co są w centrum miast każą przenieść 10km za miasto.Oni są dla żużlowców czy żużlowcy dla nich[pożywka]chyba to drugie?Stanowcze nie dla głupich wynalazków.


superarek

2010-03-13 23:29:47

pokazcie mi tego prezesa pzm a zmini zdanie


bolo

2010-03-13 22:28:34

Kto wziął za to szmalec!?


stary krzyżak

2010-03-13 20:19:26

Może trzeba będzie przekonać prezesów klubów i zawodników do rezygnacji z usług PZM-tu. Wystarczy powołać nową organizację,która będzie reprezentować kluby i zawodników."żużlowcy" innych krajów na pewno poprą tę inicjatywę.Natomiast co do grożenia sankcjami typu:że wykluczamy z uczestnictwa w .... to mogą się pohuśtać. Zainteresowani zrobią swoje mistrzostwa.Sponsorów będzie to mniej kosztować - nie będą się dzielić kasą z pasożytami. Proste? A Witkowskiego i spółkę do łapania pcheł zatrudnić.Może będzie z nich jakiś pożytek.


$$$$$$$

2010-03-13 19:16:26

Powiem tyle prezes musi być włascicielem lub udziałowcem firmy produkującej skoro mu tak zależy na tym zeby zawodnicy jezdzili na tych tłumnikach


adm

2010-03-13 18:07:56

Hampel mówi bardzo ostro i jak myślę bardzo słusznie. WON z nowymi tłumikami, których nie chcą i żużlowcy, i kibice, a tylko dziadki z PZMotu (czy raczej jak mawia klasyk PZMłotu) i biurokraci z UE (którzy tak cwani aby dobrać się do potężnej F1 nie są).


Heniek z Wrocławia

2010-03-13 17:54:08

Wszyscy tu piszą do rzeczy nawet ernest i mały się nie wychylają ja też się pod tym podpisuje.


APEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-03-13 17:48:41

JA JESTEM ZA TYM BY PISAĆ PETYCJI I ZBIERAĆ PODPISY.TAK JAK W LESZNIE MIELISMY MIEC KRZESELKA W INNYCH BARWACH NIZ KLUBOWE.ZEBRANO TYSIACE PODPISOW I PODZIALALO.W KAZDYM OSRODKU ZUZLOWYM W POLSCE ZBIERAJMY TE CHOLERNE PODPISY BY POKAZAC TYM CIOLKA Z GORY.CHCCEMY SEZONU NA STARYCH TLUMIKACH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!POMOZMY ZUZLOWCA.!!!!!!!!


Lucek

2010-03-13 17:44:14

Dobrze ktoś napisał,ekologiczni już nie mają co wymyślac.


FG FalubazGórą

2010-03-13 16:56:29

Wzywam do protestu i bojkotu całą brać żużlową. CD mojego wpisu bo coś nieopatrznie nacisnąłem :) Pierwszy mecz przejechany na nowych tłumikach byłby dla PZMOTU a drugi dodatkowy turniej dla klubów,kibiców i zawodników. Tak więc na zakończenie sezonu mielibyśmy dwie tabele i być może dwóch MP. Piszę to z przymrużeniem oka ale na głupie przepisy trzeba jakiś reagować.


FG FalubazGórą

2010-03-13 16:49:55

Wzywam do protestu i bojkotu całą brać żużlową. Na wstępie proponuję zawody ligowe odjeżdżać na nowych tłumikach składem rezerwowym. Po tym meczu rozegranym w ekspresowym tempie jako "dodatkową atrakcję meczu" rozegrać dodatkowy turniej na starych tłumikach właściwym już składem. T.


Ave Stal

2010-03-13 16:07:12

DZIAŁACZE=PACANY


zibi

2010-03-13 16:01:18

niech pan W.sobie taki tlumik założy w swoim aucie jak mu hałas przeszkadza a żużlowcą da spokój.Nikomu na meczu hałas nie przeszkadza a tym co tak ,to i tak nie przychodzą na nie.


Torunianin

2010-03-13 14:56:17

POLIKON... dobry argument. Ale myślę o ekologii szerzej. Nie myślę tylko o sporcie. Ekoterror jest faktem.


teraz kibic

2010-03-13 13:52:40

na czym jeszcze będzie chciał Pan W....z Warszawy zarobić, co on wie na temat motocykla żużlowego i tego sportu, komuś mocno zależy na tych tłumikach, kasę dostał za w prowadzenie nowych tłumików, i nie chce jej oddać, tak to już z nimi jest, krwiopijcami. Tak naprawdę zdanie zawodników ich nie obchodzi, tylko udawają, ze rozmawiają z nimi, tak było, tak jest i tak będzie jeżeli zawodnicy zdecydowanie nie zaprotestują, czasy się zmieniły i uważam, że zawodnicy powinni i to wszyscy zdecydowanie sie opowiedzieć, a jeżeli to nie przyniesie efektu to bardziej drastycznie zaprotestować,nie widze innego wyjścia. Powodzenia i pozdrowienia dla zawodników i prawdziwych kibiców.


kibol

2010-03-13 13:43:16

Brawo Jarek! Nareszcie ktos z zawodnikow odwazyl sie cos tak dosadnie powiedziec. Dosc tych absurdalnych wymyslow granatowomarynarkowych! To zawodnicy jezdza i ryzykuja i to do nich musi nalezec ostatnie slowo. Ciekawe czy PZM odda zawodnikom pieniadze za pozacierane silniki??? po co to mieszanie w glowach i w sprzecie zawodnikow??? Kolejna kompromitacja wladz zuzla. Pozdrawiam wszystkich (!) normalnych kibicow zuzla. Tylko Falubaz!!!


JEBAĆ PZM!!

2010-03-13 13:42:40

Proponuję, by WSZYSCY zawodnicy startujący w polskich ligach żużlowych założyli do motocykli dotychczasowe tłumiki. Przecież PZMot i Pan Witkowski nie zdyskwalifikują 24 klubów !!!A jak n ie wypali to wo gole nie jeździjcie.Aż w końcu się zdecydują na stare tłumiki sprawdzone.Nie możecie się tak dawać.My możemy wam pomoc nie przychodzić na mecze;] Wiadomo że będzie ciężko ale trzeba będzie się poświęcić


Sławek z Częstochowy

2010-03-13 13:41:38

Popieram-to farsa i nieudolne uprawianie polityki!


mdr

2010-03-13 13:33:30

JAREK MASZ POPARCIE W ŚRODOWISKU TZW ŻUŻLOWYM JAK MAŁO KTO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A KIBICE CHCĄ OGLĄDAĆ SPEEDWAY Z WSZYSTKIMI JEGO UROKAMI A JEDNYM Z WIĘKSZYCH UROKÓW JEST TEN PIĘKNY DZWIĘK TYCH SILNYCH I SZYBKICH MOTOCYKLI. PRECZ Z PZM niech zajmą się kolarstwem lub czymś podobnym, bo najwidoczniej do zuzla się nie nadawają z pseudo znawcą Wit..wskim na czele. Oczywiście są jeszcze aspekty bezpieczeństwa samych zawodników np.w czasie wyścigu zawodnik jest na prowadzeniu silnik staje co cała reszta może wjechać na zawodnika ,np.przy ewentualnym upadku gdy zawodnik zetknie się z tak gorącym tłumnikiem /a tak czesto sie zdarza/to poparzenie pewne i to b.mocne. Kolejny aspekt to poprostu silniki nie wytrzymają tego obciąrzenia i bardzo często poprostu będą się zacierały lub wybuchały. Argumentów jest wiele a te 5db ciszej nie jest niczego WART.


Adam

2010-03-13 13:01:47

Proponuję, by WSZYSCY zawodnicy startujący w polskich ligach żużlowych założyli do motocykli dotychczasowe tłumiki. Przecież PZMot i Pan Witkowski nie zdyskwalifikują 24 klubów !!! Jeśli nie pomagają inne rozsądne argumenty, trzeba w ten sposób "przekonać" gości, którzy o jeździe na motocyklu żużlowym mają takie pojęcie jakie miał Mieszko I o fizyce kwantowej !


VOLUME

2010-03-13 12:31:52

Jarek ma rację!A jeśli ktoś z PZM upiera się na nowe tłumiki...no cóż,jak nie wiadomo o co chodzi-to zawsze chodzi o KASĘ!


=K=

2010-03-13 11:58:18

Brawo Jarek popieram cie w 100% Precz z nowymi tłumikami!!!


ernest

2010-03-13 11:54:46

może już czas by żużel wyszedł z PZM przecież od dawna wiadomo że niczego ten związek dobrego nie wniósł a z popularności i korzyści lubi czerpać garściami..,wiadomo zero własnych nakładów a możliwości do czepiania się i wytykania innym wiele..,to tak jak z sanepidem jak będą chcieli to i tak coś dla siebie urwą...


kolektor

2010-03-13 11:41:16

ciekawe co Witkowski powie jak (nie daj Boże )któryś z zawodników poparzy się na torze


Kibic żużla od 50 lat

2010-03-13 11:32:46

Popieram wszystko co powiedział Jarek. Te tłumiki są do niczego. Ale jak nie wiadomo o co chodzi to oczywiście chodzi o kasę. Komuś bardzo zależy na tym żeby zrobić interes nie tylko na tłumikach ale również na silnikach. One też będą się teraz psuły częściej. Nikt tylko z tych panów nie pomyślał o bezpieczeństwie , zdrowiu a nawet życiu zawodników!!! Panie Prezesie Witkowski, skończ Pan z tym tematem i wstydu oszczędź! Lepiej pomyśl Pan nad tym jak usprawnić nasze tory aby nadawały się do jazdy. Jest w tym temacie dużo do zrobienia.


NA ZAWSZE U.L

2010-03-13 11:20:08

TYLKO JAREK (MALY) HAMPEL U.L I WSZYSTKO JASNE!!!!


Ligsoon

2010-03-13 11:18:04

no wlasnie o ile wiem to nalezy do "Metanolu". Mowi jednym glosem z panem Cegielskim nie to co nasz fantastyczny Janusz... Brawo panie Jarku!


2PAG KSF

2010-03-13 11:17:04

komu przeszkadzaly tamte tlumiki. Cala ta Unia Europejska i Te wszystkie miedzynarodowe związki sportowe to jakies grono starych kartofli. Nie maja co robic na tych wszystkich zjazdach i konferencjach to wpadaja im tkie idiotyczne pomysly. Dlaczego nikomu nie przyszlo do glowy ograniczyc halas w F1 czy MOTO GP? Bo tam jest duza kasa z ktorej te wszystkie stare kartofle z FIM i FIA zyja i za ktora sie bawia.


Mam dosyc

2010-03-13 11:06:04

BRAWO Jarek Wreszcie ktos miał odwage podsumowac tą sytuacje Krótko i zwięźle KOMPROMITACJA


Maciej PSŻ (do maly)

2010-03-13 11:03:46

do "UWAGI" napiszmy chetnie zobacze tłumaczenie tych cycków z PZM w telewizji


Jerry

2010-03-13 10:57:40

Bo jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o sianko i to są realia całej tej sytuacji... absurdalnej sytuacji...


maly

2010-03-13 10:54:48

moze trzeba stworzyc jakis ruch oporu, zbierac podpisy pod petycja do sejmu czy cokolwiek, blokada w Wawie przed Belwederem???


ja

2010-03-13 10:27:57

Dobrze gada! Polać mu!


FalFan

2010-03-13 10:22:42

Ot mądrego dobrze posłuchać!!!


ernest

2010-03-13 10:02:03

to jest brnięcie w głupocie...!!! a kto na NAS doniesie że było za głośno i że NIKT nie założył tłumików..,i jakie to miałyby być NIBY kary...??? kto by je miał NIBY płacić..??? oczywiście zrobi to zapewne PZM..???


mirek

2010-03-13 10:01:12

Prezes Witkowski czuje że na żużlu da się zarobić!Mamy jednego Kubicę i to niezależnego od Witkowskiego,kilkunastu kierowców rajdowych którzy ze zdobytych nagród nie mają się czym podzielić a więc pozostał żużel.Ktoś ostro "posmarował" że Witkowski na ślepo forsuje pomysł.A co na to władze spółki w osobach Kowalskiego i tej całej reszty?Dlaczego żużel pozwala sobie narzucać coś z góry?Jeszcze trochę a doczekamy się decyzji że od nowego sezonu będą jechali w prawo!


Toromistrz

2010-03-13 10:00:57

Wszyscy powinni umówić się i zgodnie od początku startowac na starych tłumikach.W jedności siła.Nie zdyskwalifikują przecież całej ligi.


dako

2010-03-13 09:59:25

W końcu Ktoś z big kokones walnął pięścią w stół Ciekawe co na to nożyce


Wit Imadło

2010-03-13 09:56:46

Kto głosował za akcesją do Unii europejskiej? Przyznać się!


Mentor

2010-03-13 09:56:21

Ktoś wziął kasę za to i prędzej żużel zniknie niz nowe tłumiki.


kibic GTŻ-u

2010-03-13 09:42:53

- Mam nadzieję, że już niedługo będziemy mogli zapomnieć o nowych tłumikach. Ten pomysł od początku wydawał się kiepski, ale w praktyce okazało się, że jest jeszcze gorzej. "My jako zawodnicy musimy teraz przedstawiać dowody na to, że nowe tłumiki są fatalne. Wściekam się na samą myśl o tym bo dla żużlowców jest to równie oczywiste jak to, że Ziemia nie jest płaska. Ta sytuacja jest chora" Ciekawe,czy ktoś z Pzmot-u przedstawił wcześniej dowody,że nowe tłumiki są dobre,aby teraz trzeba było udowadniać,że jest odwrotnie. Chory kraj,chorzy ludzie.


robson0111

2010-03-13 09:30:19

Ktoś chce zrobić na tym niezłą kase i tyle w temacie


STALUCH

2010-03-13 09:21:50

brawo dla Jarka , tylko czy to nie walka z wiatrakami , może ktoś z PZM zainwestował zbyt dużą kasę w te tłumiki i dlatego z uporem osła stara się bronić swojego GŁUPIEGO pomysłu . Pozdrowionka z Gorzowa


Apel

2010-03-13 09:19:14

KIBICE ! ! ! Pomóżmy naszym żużlowcom. Wszyscy widzimy jakie jajca z nowymi tłumikami powychodziły. Jak sytuacja się nie zmieni proponuję aby na stadionach pojawiły się transparenty i protest wobec PZM.


Kibic

2010-03-13 09:17:40

Zastanówcie się do czego dochodzi? Wg mnie nie tylko o tłumiki już chodzi. Każdy krzyczy, że ten sport jest drogi. I ma rację. Kup kask co dwa lata z homologacją, Hak z homologacją, inne pierdoły - homologacja. Niedługo napompować będzie można koło tylko powietrzem z atestem za który trzeba będzie zapłacić. Zapłaci zawodnik i będzie więcej żądał od klubu. Klub zapłaci zawodnikowi i podniesie ceny biletó. Zawodnicy sami są zainteresowani, żeby jeżdzić na bezpiecznym sprzęcie w bezpicznych ochraniaczach. Poco ta cała dokumentacja i obowiązki które kosztują. Motor powinien tyle ważyć, emitować tyle chałasu i mieć taką pojemność. Koniec na temat motoru. O resztę niech zadbają zawodnicy wg ich uznania.To pomniejszy wszelkie koszty. Tak samo postąouć z innymi rzeczami (Ubiór, Kaski, Komisarze, itp)


MaRiO

2010-03-13 09:13:56

Dokładnie tak jest jak kolega ponizej wspomniał, ze w Polsce cos sie musi wydarzyc zeby to zmienili. W tym wypadku sa to te chore tłumiki. Np: Załózmy ze mechanicy beda w poblizu rozgrzanego do czerwonosci tłumika, silnik pod wpływem zagrzania wybucha, giną ludzie... I dopiero po takim czyms UE zobaczy co zrobiła... Szkoda gadac, masakra


Kibic

2010-03-13 09:11:02

Brawo za stanowczość i odwagę. Jarek masz jaja. Nie zabijajmy żużla.


PolBydFan

2010-03-13 09:10:48

moze zaczniemy krzyczec na meczach hasło znane kibicom piłkarskim 'o pzpnie' tyle, ze naszym wydaniu o PZMie ?


Jaca ZG

2010-03-13 09:00:19

Brawo za zdecydowany sprzeciw,pozdrowienia z Zielonej Góry


sa

2010-03-13 08:54:02

POLSKA TO DZIKI KRAJ !


do StGforever

2010-03-13 08:48:48

100% racji.Powinni o tych nowych tlumikach zapomniec a ze pasuja Kolodziejowi to niech jako jedyny na nich jezdzi.A PZM jest najmniej wazny w zuzlu,zuzel tworza zawodnicy,kluby i co najwazniejsze kibice.Pozdro z ZG


SG

2010-03-13 08:48:34

Chciało się do UE przeca Brukselka zna się najlepiej. eurokomuna


OC i NW

2010-03-13 08:38:35

"Zastanawiam się co musi się wydarzyć.." - to właśnie Polska , gdzie coś musi się wydarzyć , żeby coś zmienić. Panowie z PZM nie idźcie tą drogą i nie czekajcie aż coś się wydarzy , przecież NASZ GŁOS-kibiców i zawodników-jest jednoznaczny i uzasadniony !


denver 8686 ( unia leszno )

2010-03-13 08:25:32

Jarek zgadzam sie z Toba i popieram Cie w 100% :) precz z nowymi tłumikami !!!!!!!!!!!!!!!!


Wandzior

2010-03-13 08:22:59

precz z komuną !!!


dolsky

2010-03-13 08:13:21

Brawo Jarek!Witkowski próbuje zrobić kolejny betonowy twór KC PZMot na wzór PZPN gdzie zasiadają tzw.znawcy sportu.Panie W.przecież najważniejsze zdanie w tej sprawie należy do zawodników a o ile mi wiadomo to natężenie hałasu na ulicach w Warszawie jest większe niż na stadionie żużlowym.Cała ta sytuacja przypomina mi afere ze szczepionkami na grype,pandemii nie było a chodziło tylko o kontrakty dla firm farmaceutycznych.Pieniądze to nie wszystko p.Witkowski!pozdro dla kumatych!NZUL


as

2010-03-13 08:00:14

ktoś komuś z PZMotu posmarował i ktoś chce i musi nowe tłumiki , proste ,szkoda że tak jest...


dela

2010-03-13 07:41:11

Kołodziej to sobie może mieć inne zdanie. Niech się lepiej odnajdzie w życiu...


andy

2010-03-13 07:30:41

Niech każdy zawodnik, któremu rozleci się silnik z powodu nowych tłumików wysyła fakturę za nowy silnik lub jego remont granatomarynarkowym i będzie po kłopocie. Zobaczą chłopcy z PZM jakie to są koszty to może zmądrzeją


mariusz

2010-03-13 05:55:23

BRAWO PANIE JARKU pozdrowienia z Grudziądza


FALUBAZIAK

2010-03-13 05:18:30

Popieram MAŁEGO. Co za chory i debilny pomysł z cichymi tłumikami. Jakiemu palantowi przeszkadza hałas na stadionie żużlowym. Niech sobie frajer przerabia tłumiki speedrowerze.Może da sie zamienić podłoże na asfaltowe bo obecne sie kurzy i po oczach daje? Ciekawy jestem czy wsród polskich żużlowców jest możliwa taka mobilizacja żeby wszyscy wyjechali ze starymi tłumikami? Pozdrowionka dla wszystkich kibiców żużla. Niedługo bedziemy śpiewać piosenki o PZM jak na stadionach piłkarskich o PZPN-ie.


cygan

2010-03-13 04:19:47

manchester za kibicami i zawodnikami stop z nowymi tlumikami kibice to najwiekszy sponsor dla klubu, Pamietajcie a zwlaszcza PZM


cygan

2010-03-13 04:12:27

Jarek GW z Tobą


CKMfan

2010-03-13 02:38:35

popieram StGforever! Dla mnie to jest kpina pan Witkowski wie lepiej od żużlowców na czym polega żużel, ja bym na jego miejscu podał się do dymisji bo się skompromitował ale pewnie tak jak Lato będzie się trzymał stołka! I mam ochotę zaśpiewać pewien hymn kibiców piłkarskiej reprezentacji Polski tylko zmienić słowo PZPN na PeZeteM, wszyscy wiedzą o co chodzi!


daras

2010-03-13 01:12:56

Albo koniec tłumików albo niejaki tłuman Witkowski płaci z własnej kieszeni za awarię silników!I tyle w temacie!A Unia ta Jewropejska niech się zajmie kryzysem,a od sportu urzędasy precz!


StGforever

2010-03-12 23:12:20

KIBICE POPRZYJMY ZAWODNIKÓW W PROTEŚCIE !!! ZAWODNICY - WSZYSCY JAK JEDEN MĄŻ - WYJEDZCIE JUŻ OD PIERWSZEGO BIEGU OD PIERWSZEGO MECZU WSZYSCY ZE STARYMI TŁUMIKAMI Nie dajmy się zastraszyć, Polska już kiedyś była liderem przemian w Europie i teraz może też być liderem w niedopuszczeniu do BZDURNYCH zmian !!! Kibice pokażmy ilu nas jest i poprzyjmy protest !!! Pozdrawiam Jarka "Małego" i wszystkich którym dobro polskiego żużla leży na sercu


MAREK

2010-03-12 22:52:00

Jarek - twierdzisz jak większość (KOŁODZIEJ ma inne zdanie) , że tłumiki są fatalne to z pomocą kibiców z całej żużlowej Polski należy przepędzić to granatomarynarkowe towarzystwo wzajemnej adoracji z PZM !!!!


Leszno nasz K.S

2010-03-12 22:47:48

wsadzic ziemniaka Witkowskiemu w tlumik swojego auta i ciekawe jak sobie dlugo pojezdzi? heh Jarek jestesmy z Toba :)


tomek

2010-03-12 22:47:31

ale będą jaja na początku sezonu, szkoda że w tym kraja nic nigdy nie może być normalnie


do zulus

2010-03-12 22:30:52

Saifudinov nie mowi ze sa ok, tylko to ze w temperaturze +10 c jakos sie trzymaja. Co bedzie gdy przyjdzie lipiec i 30C + gdy ktoś sie wywali i dotknie tłumika... czytaj koleś ze zrozumieniem a nie bzdury gadasz


lojalny

2010-03-12 22:23:59

jesteście drodzy kibice naocznymi świadkami początku końca speedwaya,wspomnicie te słowa za 10 lat.Serdeczne pozdro dla żużlowców i kibiców z całego kraju.


bobik

2010-03-12 22:23:49

Nam kibicom jest to niby obojętne na jakich tłumikach będą jeżdzic nasi rajderzy,ale ja nie chcę ogladac jak moja UNIA L. przegrywa mecz przez głupi defekt za który winien jest wadliwy tłumik.Myślę,że każdy kibic,by tego nie chciał doświadczyc jak jego drużyna przegrywa w 15-tym biegu właśnie przez defekt spowodowany przegrzanym silnikiem.Dlatego musimy się złączyc z żużlowcami i jako jedna żużlowa rodzina zaprotestowac.Nie może nam UNIA EUROPEJSKA narzucac wszystkiego.W końcu oni pewnie nawet nie wiedzą co to jest żużel!ZGŁASZAM PROTEST.CHCIAŁBYM ABY KIBICE W CAŁEJ POLSCE PRZYŁĄCZYLI SIĘ DO MNIE!


luki

2010-03-12 22:23:23

Dobrze Jarek powiedział ma ich nie być i koniec!!!!!! Kibice i Zawodnicy nie chcą nowych tłumików i koniec i nas to nie obchodzi jaki stanowisko z sprawie zajmuje pzm!!!!!!! Stare tłumiki do boju!!!!!


Bobi

2010-03-12 22:21:19

Brawo Jarek!! Ty jako zawodnik zrobisz wszystko żeby nie jeździć na tym badziewiu , a ja jako kibic z 30to letnim stażem zrobię wszystko aby Ciebie i wszystkich przeciwników tego durnowatego pomysłu wesprzeć. Stanowcze NIE dla tego chłamu !! Pozdro dla normalnych.


Wiechu

2010-03-12 22:20:39

No porzonnie wreżcie zawodnik powiedział!!!!!n Tyylko czy wam się uda przekonać ten....PZM ...żal


StGforever

2010-03-12 22:17:44

Do mały - dzięki. Bardzo podobają mi się słowa Jarka z art.wyżej. Zdecydowanie protestujący. I tylko taka postawa powinna cechować każdego żużlowca!!! Jeśli wszyscy zawodnicy E-ligi a także 2 pozostałych przyjmą solidarna postawę i do pierwszego meczu WSZYSCY zamontują stare tłumiki BEZ WYJĄTKU - to co zrobi pan Witkowski. Zdyskwalifikuje wszystkie zespoły ???? Śmiech na sali... Problem może się pojawić, jeśli znajdzie się jakiś łamistrajk !!! Kibice pokażmy że jesteśmy z zawodnikami !!!NIE CHCEMY NOWYCH TŁUMIKÓW I PRZYPADKOWYCH ZWYCIĘSTW DZIĘKI DEFEKTOM PRZECIWNIKA. Zawodnicy nie poddawajcie się i solidarnie odm pierwszego meczu WSZYSCY wyjedzcie na starych tłumikach, Panie Witkowski jeśli nie może pan tego zrozumieć, tego pijąc, jeśli to co mówią zawodnicy przekracza pana zdolności w logicznym rozumowaniu - PORA USTĄPIC Z ZASZCZYTNEGO STANOWISKA W PZM I MOŻE WYBRAĆ SIĘ NA RYBY... Pozdrawiam StGforever


Polikon

2010-03-12 22:14:30

Torunianin Nie masz racji, jeśli chodzi o ekologię. Tutaj liczy się tylko i wyłącznie KASA!!!!!!!!!! F1 jeździ bez tłumików i chyba jeszcze nikomu nie przyszło do głowy, aby kazać im zakładać tłumiki. Wyobraź sobie, co się dzieje w Monaco jak jeżdżą tam po ulicach w samym centrum miasta i ile ludzi musi tego słuchać. Piszę musi, bo mam na myśli tych, co nie lubią F1. A żużel jest na stadionie i tam ludzie idą świadomie i jeszcze za to płacą. A po za stadionem nie zauważyłem, aby było głośniej niż ryk kibiców. To skoro chodzi o głośność to powinni zakazać wydzierania się na stadionach. To wina kibiców za taki stan rzeczy, że mamuty z PZM i innych związków robią, co i się żywnie podoba. A czemu nigdzie nie słyszę np. KIBICE ŻUŻLA NIE IDZIEMY NA ŻADEN MECZ ZUZLOWY AŻ NIE WYCOFAJĄ PRZEPISU O NOWYCH TŁUMIKACH. Są zorganizowane grupy kibiców, dlaczego siedzą cicho? Bo kluby od czasu do czasu coś im kapną. A to nową flagę, a to jakieś dresy, aby się wyróżniali na stadionie. Piszą, że kibice żużla są lepsi od kibiców piłki nożnej. A guzik prawda oni potrafili się zorganizować i nie poszli na mecz. I widzieliście, co robił PZPN agitowali próbowali ukryć to razem z TVP. I w trakcie transmisji starali się nie pokazywać pustych trybun. Tylko zabrakło im wytrzymałości. A wystarczyło nie iść na kilka kolejek ligowych i PZPN rozpadłby się aż miło byłoby patrzeć.


MaRcIn

2010-03-12 22:09:09

Sokoro sie faktycznie nie nadjaja do jazdy to proponuje bojkot ze stony zawodników. my jako kibice przychodzimy na stadiony zeby ogladac swoich idoli i oczywiscie poczuc ten adrenaline(hałasu i zapachu metanolu). znowu jakis koles chce na tym zarobic. to jest mozliwe tylko w naszym kraju.co jeszcze nowego zaproponuje zeby nam obrzydzić ten sport.


Siwy ROW

2010-03-12 22:07:44

Pełny szacun Jarek.


spoks

2010-03-12 21:40:33

witkowski krawaciarz dostał w łapę i dlatego mu bardzo zależy na nowych tłumikach i nie liczy się z zawodnikami


Zulus

2010-03-12 21:40:13

A Sajfudinow móWi, że są ok. jEŻELI NIE ZAGROZICIE NIEWYJECHANIEM NA TOR TO TEZX ROK BĘDZIE DOPROWADZENIEM DO RIUNY FINANSOWEJ KLUBÓW I SAMYCH ZAWODNIKÓW. niKT NIE CHCE IŚĆ NA mecze i oglądać PORAŻki swojej druyżyny WYWOŁANRE przegraną, którą spowodowały rozwalone silniki i kupować bilety na motorynkową jazdę.Ale afera sięga wysoko, jak afera z grami hazardowymi i nic nie wskóracie. Ten co naprodukował tłumików musiał mieć zapewnienie o zbycie a to przyklepał mu PZM. w postaci wprowadzenia przepisu o stosowaniu tego gówna przez całą polską ligę żużlową. Pytam co to jest 20 dcb mniej - to jest minimalna różnica w głośności bo resztę hałasu robi niecka stadionów a na to nic się nie poradzi. Włoski strajk- czyli jak jeden mąż niewyjeżdżacie na tor. Ale od PZM-tu zależy całe wasze istnienie - utrzymujecie bagno, które rzuca wam kłody pod nogi.A tym nierobom tam się bardzo dobrze finansowo wiedzie i tylko od pierdzenia w stołki są i brania pieniędzy - nie muszą narażać zdrowia tak jak żużlowcy.


truskawa

2010-03-12 21:36:02

Ciche tłumiki? co jeszcze? może metanol śmierdzi? ludzie ktorzy niemaja pojecia o zuzlu zabijaja go takimi przepisami


TRN

2010-03-12 21:30:41

w końcu ktoś otwarcie i dosadnie prosto z mostu powiedział co o tym myśli! No przecież te tłumiki to jest jakaś jedna wielka parodia!


Torunianin

2010-03-12 21:22:57

Jarek, nie wiesz czemu tow. Witkowski forsuje nowe tłumiki? Bo jest za "krótki", aby się temu sprzeciwić. Na zachodzie panuje moda na ekologię, producenci ekologicznych produktów dają łapówki a Unia Europejska forsuje to jako obowiązujące prawo! Reszta związków, organizacji itp. akceptuje ten "terror" bo nie ma innego wyboru. Uwielbiam naturalne środowisko, ale człowiek też jest jego elementem (naczelnym!) i ma święte prawo je kształtować, a nie się jemu podporządkować. Dziś dobrowolne wyłączanie żarówek na świecie, a jutro powtórka z rozrywki i dwudziesty stopień zasilania.


wasek

2010-03-12 21:22:32

szczera prawda jacys krawaciarze cos wymysla sobie w glowach i wszyscy musza pokutowac a decydujace zdanie powinni miec zawodnicy jak 95% mowi ze sa zle to temat powinien byc zamkniety


maly

2010-03-12 21:11:25

StGforever- wiem o tym ale mimo wszystko dzieki.


hehe

2010-03-12 21:10:06

litera 'd' w programie będzie bardzo popularna


maciej B

2010-03-12 21:08:28

Pan witkowski to drugi władek gorzow . Gosc nie ma pojecia o niczym tak jak drzewiecki o sporcie. Ej sorry ale takim od PZM powinien byc ktos ze srodowiska zuzla a nie zwykly burak ktory pierze brudną kase. Dla wtajemniczonych pan Witkowski zdradza żo.......!!!! a z kim wiemy


ZZ

2010-03-12 21:06:43

Jestem "totalnym" ekologiem. Uważam, że myślenie o środowisku jest jednym z najważniejszych priorytetów ludzkości. Tłumiki w marginesowym sporcie, jakim jest żużel, to wymysł ( nie boję się tego napisać) IDIOTÓW. Kanadyjczycy mordują małe foki, Japończycy wieloryby, można tych przykładów wymieniać SETKI. Jeśli ktoś się boi silnego lobby, a musi wykazać się "działaniem", najlepiej znależć sobie produkt zastępczy. Wypadło na żużel.


adamo

2010-03-12 21:05:53

Tłumiki to niech sobie działacze PZM i koła z obręczmi na szyje.


ktoza

2010-03-12 21:04:55

nie karmić produccentów tłlumików! OGÓLNOPOLSKI BUNT !


blalala

2010-03-12 21:04:50

To jest wypowiedz! A nie jakies wypociny a'la Gapinski!!! Jaro kibice z Toba!!!!!!!Od razu widać po poziomie wypowiedzi!!!Unia!


Redbull

2010-03-12 21:02:40

Brawo Panie Hampel


fircyk

2010-03-12 21:02:02

Jarek pocisnął w końcu jak należy ! PRECZ Z PZMot !


maly

2010-03-12 20:56:18

Jarus a Twoj kumpel z "metanolu" Jasiu K. mowil ze nie jest zle z tymi tlumikami.


kibic

2010-03-12 20:48:02

Jarek mówi prawdę i popieram go, ale żużlowcy nie przeforsują firmy produkującej te tłumniki bo nie dają tyle kasy.aniektórzy wiedzą ile trzeba dać za błachą sprawę w...?


StGforever

2010-03-12 20:48:00

MAŁY jesteś WIELKI !!!! popieram w 100 %


Kris

2010-03-12 20:46:05

Konkretna wypowiedź Jarka - w pełni ją popieram. Pozdrowienia z Torunia


jarman

2010-03-12 20:43:54

W końcu ktoś się wypowiedział jak należy, tj. mocno, zdecydowanie, bez owijania w bawełne. Brawo panie Jarku! Jeden z drugim krawaciarz upierają się przy pomyśle, który jest od samego początku chybiony. Kto wie, może czyjeś porfele stały się duuużo grubsze za sprawą tego pomysłu z tłumikami (i nie mam na myśli producentów) - taka luźna myśl :)


grigorij_szakaszwili

2010-03-12 20:43:11

i to jest wypowiedz! a nie sapanie ruska ze moze byc moze moze , od razu widac ze ruski to mieczak no ale w bydgoszczy jezdzi....


danielski

2010-03-12 20:39:49

panowie i panie ja zrobilbym krotko chlopaki nie jada i koniec co ukaraja cala ekstralige wszystkie kluby nigdy w zyciu pzm moze wszystko a ci ktorzy daja nam to wspaniale widowisko jakim jest zuzel nic nie moga PANOWIE NIE JEDZIEMY I KONIEC TO KOLANA IM SIE UGNA w kwietniu aha w programach zuzlowych zrobic wieksze rubryki bo defektow bedzie niemiara np;2,d,d,d,3 super ha ha pozdrawiam wszystkich


adam ROW

2010-03-12 20:38:07

I to jest prawdziwy komentarz do tych pseudo tłumikow tak jest Jarek ROW z toba nie damy sie!


Rafał

2010-03-12 20:33:10

DO PIRRON'a: Co Ty gadasz? Nicki nie oparzył się żadnym tłumikiem, tylko OPONĄ!!! A Jason Crump sam wysłał pismo do FIM-u z prostestem przeciwko tym tłumikom!!!


francuz83

2010-03-12 20:28:46

Pirron co ty piszesz,ze nie narzeka Nicki,czy Jason.Lepiej dobrze poczytaj


kibic

2010-03-12 20:26:10

Trzymajcie sie razem! Bojkotujcie nawet te tlumiki, przeciez nowych zawodnikow nie znajda. Kibice sa z Wami! Nie zabijac naszego sportu!


Cesar

2010-03-12 20:25:56

brawo Jarek najlepsi zawsze wiedzą co mają mówic


adams do pirron

2010-03-12 20:24:47

Rudy tez jest przeciw i przedstawil oficjalne stanowisko.


sidi

2010-03-12 20:24:02

Ruski z Kołodziejem to pojechali by nawet z tłumikami od syreny


falubaziak

2010-03-12 20:22:11

Dobrze Hampel mowi... co to byłby za speedway z tymi pseudo tłumikami.. znow bysmy mieli jak w latach 80-90 co 2 bieg to jakis defekt i wyniki z kosmosu wypaczone.. ja chce naturalny hałas z silnikow... po to chodze własnie na zuzel a nie ogladam go w TV...co za chołota w tym PZMocie siedzi wrr...


lodzia

2010-03-12 20:21:58

Jarek na prezydenta


Siwy Stal

2010-03-12 20:21:00

Brawo Jarek pojechałeś tym znawcą po bandzie ale sądzę że mają w tu swój interes lub i będą bronić tłumików do upadłego Pan Witkowski widzę to robi się drugi Grzesiu Lato Wstyd PZM podajcie sobie reke z PZPN-em jesteście siebie warci


Falubaz ZG

2010-03-12 20:20:24

I tak samo jak Jarek poinni skomentować to WSZYSCY zawodnicy.Nie ma jazdy na tym badziewiu i koniec.Czas chyba na to aby wszyscy razem zaintonowac PZM PZM ..... ..... PZM.


Vlod

2010-03-12 20:19:45

Nareszcie wypowiedź żużlowca o odpowiednim natężeniu poziomu wypowiedzi. Wreszcie słychać, że król jest nagi, tzn PZM głupi!


Adi GW

2010-03-12 20:15:48

No! Tak samo ostrymi słowami WSZYSCY Polscy zawodnicy powinni napisać do PZMot!!


LismanLDZ

2010-03-12 20:15:39

Ktoś na tym chciał zrobić biznes i tyle jak na światłach przez cały rok ;/// chore !


dziadek

2010-03-12 20:13:04

niech pzm wezmie na siebie pełną odpowiedzialność za sprzęt i wasze zdrowie.


podatnik

2010-03-12 20:12:53

Lobby Unii Europejskiej forsuje nowe tlumiki, ktos chce sobie nabic kase, podobnie jest z ocieplniem klimatu, szczepionkami swinskiej grypy i innymi glupotami, wysmyslami tych nedznych biurokratow z Brukselii.


Maciej PSŻ

2010-03-12 20:06:40

nareszcie ktoś powiedział głośno co wyszyscy mają na myśli...bez szczypania się i ważenia słów... bardzo dobrze jesteśmy z Tobą.


PZMłoty

2010-03-12 19:59:16

panowie z PZMOT zazdroszczą swoim kolegom z PZPN, że o nich kibice kopanej śpiewają piosenki: PZPN, PZPN .... PZPN!!!! stąd te genialne pomysły...


kibic stali

2010-03-12 19:57:41

Panowie z PZM strugaja wariata bo licza na stanowiska kase trudno powiedziec słyszałem że to oni rekomenduja wprowadzenie ksm oraz tych tłuników mozna ich przecież wykopać


VIP

2010-03-12 19:55:31

Jarek co Ty gadasz przecież ruski i jaśko wiedzą lepiej!


pirron

2010-03-12 19:54:50

Cała ta sytuacja jest chora z tym sie zgodze! Upor PZM jest anormalny. Mysle ze zwiazek powinien wzias pod uwage przezde wszystkim aspekt bezpieczenstwa! Zatarty silnik podczas zawodow stwarza niebezpieczna sytuacje na torze jak rowniez rozgrzany silnik oraz tlumik w czasie kontaktu moze spowodowac poparzenia. Choc z drugiej strony starym tez mozna bylo sie poparzyc czego przykladem byl Nicki. A co za roznica czy oparze sie 200 czy 220 stopniami w obu przypadkach bedzie bolalo :-) Dziwi mnie tez to ze na tłumiki nie narzekaja Emil Jason Nicki czy nawet Hans ktory stracil przez nie dwa silniki a jedynie nasze baletnice psiocza. Czasem mysle ze chlopaki lobbuja na rzecz firmy King ktora to najwiecej straci na wprowadzeniu zmian!


(L)eszno

2010-03-12 19:52:37

do malik...z tego co się orientuję to tłumiki są zagraniczne,więc to raczej nie jest rodzinny biznes...a łapówy mogły pójść jeszcze wyżej, na szczeblu międzynarodowym...w fim-ie na przykład


Aro

2010-03-12 19:50:32

trzeba sprawdzic czy ktos w PZM nie wziol kasy za przeforsowanie tego bo tak to wlasnie wyglada


gksonial

2010-03-12 19:45:44

Jarek ma rację!Co trzeba jeszcze zrobić,żeby mocodawcy(UE)usłyszeli sprzeciw!A może protest,typu strajk?Na pewno ucierpią kibice,ale może warto?!Pamiętacie strajk w NBA?(bogatszej przecież od SE)Co to za żużel bez ryku motorów?A F1?Są równiejsi,bo mają większą kaskę?A co z równouprawnieniem( w tym wypadku ?)Precz z Unią(europejską-oczywiście)!!Pozdrowienia dla normalnych-lubiących hałas,zapach spalonego oleju i kiełbaski z żużlowym piaskiem!


Śledzik

2010-03-12 19:45:15

Sajfutdinow jeździ na żużlu krócej od Hampela i może się dostosować a on nie.Wstyd Jarek!!!


Baru

2010-03-12 19:44:23

zgadzam sie w 100-u % Jarek niech Pzm wkoncu przejrzy na oczy i zostawi stare tlumniki bo jak nie top ten piekny sport duzo straci na swej wartosci kibice którzy przyjdą popatrzec na ciekawe zawody beda slyszec ja zuzlowcy jezdzą na jaki skuterch a nir na motorze zuzlowym Pozdro z Krosna


kibic z L

2010-03-12 19:42:07

ciekawe ile Witkowski i spólka za to wzięli ????????????


tomek

2010-03-12 19:42:05

brawo. Wszyscy powinni tak mówić


Wilk

2010-03-12 19:41:49

I to jest zawodnik! Mówi prosto z mostu co i jak wygląda. Nowe tłumiki to chory wymysł.


dd

2010-03-12 19:39:06

Wreszcie jeden zawodnik, który konkretnie powiedział, że to szmelc. A nie takie gadanie, że się grzeje, że jest 0 stopni a co będzie? Wszyscy zawodnicy zdają sobie sprawę co będzie w meczu polecą ze 4 silniki, 8 defektów....


Top One

2010-03-12 19:38:40

Brawo Jarek ! Prosto i dosadnie.


malin1976

2010-03-12 19:38:27

Czy gdyby Unia chciała wprowadzić kwadratowe koła to PZM od ręki by się na to zgodził . Podejrzewam że tak bo ich to w ogóle nie obchodzi . Niech ktoś w końcu ruszy du.. i stworzy samodzielne władze światowego żużla . Wystarczy dogadać się z Angolami i Szwedami bo tylko tam się żużel liczy . Reszta to pionki . Działaczy PZM i FIM żużel w ogóle nie interesuje . Wolą inne zaj... dyscypliny których nikt nie ogląda .


wytlumaczciemi

2010-03-12 19:36:55

Jarek spokojnie ... co takie pionki jak zuzlowcy a co dopiero kibice mogą zrobic.. musi ktoremus z was stac sie krzywda zeby PZM zrozumial ze to jest bee... nie chodzi o to ze sie z tym inaczej jezdzi tylko o to ze jest to niebezpieczne dla zycia lub zdrowia Was zuzlowców... eh BRAK SŁOW ! zapowiadał sie fajny sezon .. a widze ze ładny cyrk bedzie...


luki

2010-03-12 19:36:54

Swięta racja Jarku!!!!!!!!!! Tylko panowie mądrzy z pzm-u nie potrafią się przyznać do wpadki i idą w zaparte puki coś złego się nie wydarzy ://///////


gollobowski

2010-03-12 19:36:15

Brawo Jaro:))))Nareszcie ktoś z ja...i!!!Do tego jeszcze Gollob i po sprawie:)))))


Hxh

2010-03-12 19:34:51

Tak jest Jarek !!! Ale PZM = PZPN ,czyli korupcja !!! Ktoś ładną kasiorę na tych tłumikach zarobił !!! Jazda na starych tłumikach konieczna !!!


redzi toronto

2010-03-12 19:33:17

konkretnie i na temat,brawo Jarek!!!!u kibicow z Torunia masz wsparcie...w tej sprawie;)


KSSG

2010-03-12 19:33:14

tak trzymac ! ;p


malik

2010-03-12 19:33:11

Ciekawe jakiego "wysokiego" działacza PZM-otu ktos z rodziny produkuje te tłumiki , że tak twardo obstaja przy swoim.....Rączka rączke myje!!!!


Giguś

2010-03-12 19:32:44

Jarek my kibice jesteśmy z tobą!!! Gość ma jaja stanowczo mówi nie i tego wszyscy powinni się trzymać.Nie będziemy ośmieszać żużla albo stare tłumiki albo wcale nie jedziemy!!! Nie pozwólmy zniszczyć naszego żużla!!! PZMłot dętka roku!!! Jarek Hampel Jarek!!!


speedway

2010-03-12 19:32:23

Popieram wypowiedz Jarka. Zdecydowanie wypowiada się co o tym myśli. Więcej takich ludzi


Joe Artysta

2010-03-12 19:30:51

Specjalnie chcą zniszczyć nam kibicom żużel. Już wiele w życiu przeżyłem durnych "pomysłów". Wprowadzono Łyse opony, chciano zrobić silniki na benzynę, KSM, Joker (brawo kowalski), otwarcie się na stranieri w 06 (brawo UE), teraz nowe tłumiki (znow UE i PZMłoty)...


KSSG STAL GORZOW

2010-03-12 19:29:38

swieta racja !!!


prochownia leszno

2010-03-12 19:27:33

brawo jarek


Rafi

2010-03-12 19:27:08

w końcu ZDECYDOWANY głos! brawo Jarek!

Wybierz:
Bwin
Sportingbet
Stelmet Falubaz jest już po narciarskim obozie w Harrachovie. Treningi zawodników Drużynowego Mistrza Polski do sezonu 2012 idą pełną parą. Trener zielonogórzan, Rafał Dobrucki, jest zadowolony z przygotowań [...] czytaj »
Patronat SportoweFakty.pl

Partnerzy SportoweFakty.pl


Nigdy się nie spodziewałem, że kiedyś stanę murem za GKSŻ, ale akurat teraz stoję, bo ona pierwszy raz w swej historii i w historii PZM twardo ujęła się za pokrzywdzonymi żużlowcami - pisze Bartłomiej [...] czytaj »
Rune Holta przez wiele sezonów uchodził za naprawdę solidnego żużlowca. Poprzedni rok zachwiał jednak tą opinią w stosunku do Norwega z polskim paszportem. W barwach Unibaksu Toruń zanotował jeden z najgorszych [...] czytaj »