ZAKSA nie przełoży spotkania z Resovią

autor: Michał Kaczmarczyk | 2012-02-03, 16:46 | źródło: zaksa.pl |

Oceń: Nie lubię Anuluj ()
| Drukuj

Klub z Rzeszowa nie zgodził się na zmianę daty meczu z ZAKSĄ Kędzierzyn-Koźle. Tym samym w sobotę zdziesiątkowany przez kontuzje zespół Krzysztofa Stelmacha czeka niezwykle trudne starcie.

Pech nie opuszcza kędzierzyńskiej ZAKSY; do licznego grona kontuzjowanych graczy tego klubu dołączyli ostatnio Paweł Zagumny i Guillaume Samica (temu ostatniemu wciąż dokucza skręcona przed turniejem finałowym Pucharu Polski kostka), w dodatku Jiri Popelka dostał wysokiej gorączki. W tej sytuacji kędzierzynianie musieliby stawić się na mecz z Resovią Rzeszów w... siedmioosobowym składzie.

Zarząd górnośląskiego klubu próbował przełożyć datę spotkania, jednak Resovia Rzeszów nie zgodziła się na to. - Musieliśmy spróbować, bo sytuacja jest dramatyczna. Zostało nam siedmiu zawodników zdolnych do gry. Wysłaliśmy pisma z prośbą do PlusLigi i Resovii. Ci pierwsi odpisali, że decyzja należy do klubu z Rzeszowa. Ten jednak nie wyraził zgody - wyjaśniał Kazimierz Pietrzyk, prezes klubu.

W tej sytuacji faworytem sobotniego spotkania wydaje się być zespół Andrzeja Kowala, jednak prezes ZAKSY nie składa broni i zapowiada walkę o jak najlepszy wynik bez względu na niesprzyjające okoliczności:  - Choć Samica i Popelka nie powinni grać, to muszą pojechać do Rzeszowa. Nasz sztab szkoleniowy ma ograniczone pole manewru. Nic nie zrobimy. Musimy zagrać - mówił prezes.

Oceń: Nie lubię Anuluj ()
| Drukuj

Powiązane wydarzenia

Powiązane artykuły

Dodaj swój komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz

Komentarze dodawać mogą tylko użytkownicy zalogowani. Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się. Zajmie to pół minuty.


Dowiedz się jak umieszczać linki do tagów, pogrubiać tekst, itp.

Ostatnie komentarze

Sortuj:
aknemes

Takie sytuacje czasem mają miejsce. Pamiętam np. Płomień Sosnowiec w sezonie 2007/08, kiedy to przed sezonem paskudnej kontuzji nabawił się Kuba Łomacz, a w pierwszym czy drugim ligowym meczu poszedł staw skokowy u Aleksandra Krajnowa. Jeszcze były jakieś problemy zdrowotne u sosnowiczan, no i trener Zawieracz miał do dyspozycji 7 zawodników. Poza tym - w tamtym sezonie ławka rezerwowych Płomienia była naprawdę maleńka i czasem aż się łezka w oku kręciła, że klub z takimi tradycjami tak kończy. Ech, no i skończył :(

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 0
muse

Naprawdę nie wiem, czy zwycięstwo Resovii będzie dla nich wartościowe, skoro grają z drużyną pozbawioną połowy zawodników. Ale jeśli znalazła się okazja na zdobycie 3 punktów, być może łatwych to dlaczego nie. Szkoda widowiska. Liczę na to, że chłopaki z Kędzierzyna nie oddadzą tego meczu łatwo.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 0
tropikkazika

Resovia już przeszła okres kiedy kontuzje eliminowaly caly zespol, rowniez grano 7 zawodnikami, w 2005 kontuzjowani byli wszyscy rozgrywajacy i wystawial rutyniarz Zieliński... Kontuzje nie mogą powodować przekładania meczy, ZAKSA zglosiła 14 zawodników, Resovia 19, więc wina jest po stronie działaczy ZAKSY którzy nie zadbali o rezerwowych..

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 0
Łukaszz

To w tamtym sezonie Zaksa powinna przełożyć półfinały Resovi bo gdyby nie kontuzje Grozera i Akhrema to Resovia zmiotła by w pył ich w półfinale;]

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 0
mcaga

Przytaczam w Wikipedii: Kędzierzyn-Koźle – miasto na Górnym Śląsku, w województwie opolskim, powiat kędzierzyńsko-kozielski. Więc pisanie o Kędzierzynie jako o mieście górnośląskim jest jak najbardziej poprawne (oczywiście chodzi tu o region geograficzny, a nie o wojewóztwo).

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 0

komentarz jest odpowiedzią na: [2 komentarze tej dyskusji]

popieram, to już nawet nie chodzi o podział administracyjny, ale o sprawy czysto geograficzne.

Boss

Mimo wszystko szkoda, bo zapowiadał się fajny mecz, a tak to raczej będziemy świadkami jednostronnego widowiska. Poza tym wiadomo, ze każdy ma problemy, ale w Kędzierzynie to już szpital, sądzę, że to powinno być jakoś regulowane przepisami takie ekstramalne sytuacje. Kędzierzynanie to bardzo ambitni zawodnicy i liczę, że mimo przeciwności powalczą o pozytywny wynik, co będzi swoistym Mission Impossible

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 0

komentarz jest odpowiedzią na: [1 komentarz tej dyskusji]

Każdy kij ma dwa końce jak to się mówi. Z jednej strony byłby to ukłon Resovii w stronę klubu z Kędzierzyna, ale z drugiej byłoby to nie fair w stosunku do innych klubów PlusLigi które tez maja swoje...

stary kibic

Nieładnie, to można obrazek namalować. Pamiętam ogromne kłopoty kadrowe Skry, Olsztyna, Jastrzębia tudzież Resovii z grypą żołądkową. To nie może być powód do przekładania spotkań, tymbardziej przy tak ciasnym kalendarzu. Taki precedens byłby powodem do następnych interwencji "przy zielonym stoliku". To nie nie ma związku z "fair play" czy niesportową postawą, to jest po prostu element rozgrywek. Kontuzje się zdarzają i są wliczone w postęp rozgrywek. Kibicuję Krzyśkowi Stelmachowi od dawna, bo to jeden z nielicznych trenerów, który trzyma poziom i jest w ZAKS-ie już parę lat, ale nie zgodziłbym się na przełożenie meczu.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 0
tomkin83

Każdy kij ma dwa końce jak to się mówi. Z jednej strony byłby to ukłon Resovii w stronę klubu z Kędzierzyna, ale z drugiej byłoby to nie fair w stosunku do innych klubów PlusLigi które tez maja swoje problemy a nikt im spotkań z tego powodu nie przekłada. Trzeba zacisnąć zęby i grać tym co się ma.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 0

ostatnia odpowiedź: 4 lutego 2012 [1 komentarz tej dyskusji]

Boss

Każdy zespół może to spotkać, bo to fatum nie wybiera i oby twojego zespołu nie dotknęła taka plaga. Pamiętać trzeba, że role czasem się odwracają i ciekawe, czy wtedy Resovia też będzie chciała grać w ustalonym terminie;/

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 0

komentarz jest odpowiedzią na: [1 komentarz tej dyskusji]

resovia tez miala kontuzjowanych graczy i nie przekladali meczy . zaksa mogla kupic mniej kontuzjogennych zawodnikow

Boss

Widać, że Resovia boi się ZAKSY i za wszelką cenę chce wykorzystać problemy ze skłądem, by zapisać na swoim koncie 3 punkty za zwycięstwo. Byłbym szczęśliwy, gdyby Kędzierzynianie utarli Resce nosa i urwali im chociaż punkt!!!

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj -1
anibas

Popieram, myślę podobnie. Zaksa jest zdziesiątkowana kontuzjami, ale jakoś musi się pozbierać i tym składem, który obecnie posiada rozegrać mecz w Rzeszowie.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 0

komentarz jest odpowiedzią na: [1 komentarz tej dyskusji]

To byłoby nie fair, gdyby przełożono to spotkanie. Każdy klub ma większe bądź mniejsze problemy (patrz np. AZS Olsztyn). Resovia martwi się o siebie i myślę, że ZAKSA na ich miejscu postąpiłaby tak samo.

Fanka91

To byłoby nie fair, gdyby przełożono to spotkanie. Każdy klub ma większe bądź mniejsze problemy (patrz np. AZS Olsztyn). Resovia martwi się o siebie i myślę, że ZAKSA na ich miejscu postąpiłaby tak samo.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 0

ostatnia odpowiedź: 3 lutego 2012 [1 komentarz tej dyskusji]

chieri

Lepiej byloby, gdyby klub z Rzeszowa sie jednak zgodzil. Zaksa jest w piekielnie trudnej sytuacji. Ale pozostaje tez inne pytanie, czy w ogole sa jakies wolne terminy, aby przeniesc starcie?

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 0
maro

ZAKSA jest w katastrofalnej sytuacji, ale nie powinniśmy mieć pretensji do Resovii że nie wyrazili zgody na przełożenie meczu. każdy ma swoje problemy. faza zasadnicza powoli dobiega końca, terminarz spotkań PlusLigi w lutym jest napięty niesamowicie a rzeszowianie grają jeszcze w europejskich pucharach

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 0

komentarz jest odpowiedzią na: [2 komentarze tej dyskusji]

Zgadzam się w zupełności - lepiej byłoby dla samego widowiska, żeby odbyło się w innym terminie, kiedy zawodnicy ZAKSY chociaż częściowo wrócą do normalnej dyspozycji. Resovia chyba połakomiła się na...

stanleybury

resovia tez miala kontuzjowanych graczy i nie przekladali meczy . zaksa mogla kupic mniej kontuzjogennych zawodnikow

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 0

ostatnia odpowiedź: 3 lutego 2012 [1 komentarz tej dyskusji]

prosto do celu

Resovii zagląda strach w oczy , że mogą do czwórki nie wejść i zostać po sezonie z niczym . Przegrali w pucharze Polski , Fenerbahce pewnie też ich przejdzie , dlatego nie będą fer w stosuku do ZAKSY .

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 0
duszyczka

Zgadzam się w zupełności - lepiej byłoby dla samego widowiska, żeby odbyło się w innym terminie, kiedy zawodnicy ZAKSY chociaż częściowo wrócą do normalnej dyspozycji. Resovia chyba połakomiła się na łatwe punkty z czołową drużyną. Mam nadzieję, że kędzierzynianie utrą im nosa!

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 0

komentarz jest odpowiedzią na: [2 komentarze tej dyskusji]

Trochę nieładnie ze strony Resovii, przecież wiadomo, że ZAKSA ma ogromne problemy, nie są to jakieś bezpodstawne prośby i zgoda na przełożenie meczu na pewno byłaby w duchu fair play.

mcaga

Trochę nieładnie ze strony Resovii, przecież wiadomo, że ZAKSA ma ogromne problemy, nie są to jakieś bezpodstawne prośby i zgoda na przełożenie meczu na pewno byłaby w duchu fair play.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 0

ostatnia odpowiedź: 3 lutego 2012 [2 komentarze tej dyskusji]

Jarek

O ile wiem to Kędzierzyn leży bardziej bliżej Opola niż Katowic, dlatego dziwi mnie to że autor nazwał drużynę ZAKS-y, a właściwie jej zarząd "górnośląską", kiedy powinno być opolską, przynajmniej tak moim zdaniem jest poprawniej. W końcu Opole jest stolicą woj. opolskiego do którego należy Kędzierzyn, a nie Katowice, które są stolicą woj. śląskiego do którego Kędzierzyn NIE należy

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 1

ostatnia odpowiedź: 4 lutego 2012 [2 komentarze tej dyskusji]