Marka Lirene Partnerem Superligi Kobiet przez kolejne dwa sezony

Superliga sp. z.o.o. przedłużyła umowę sponsorską z marką Lirene, która od sezonu 2020/21 jest Oficjalnym Partnerem PGNiG Superligi Kobiet. To marka kosmetyków tworzonych przez kobiety z myślą o potrzebach pielęgnacyjnych innych kobiet.

MG
Kinga Jakubowska odbierająca nagrodę od Lirene Materiały prasowe / Na zdjęciu: Kinga Jakubowska odbierająca nagrodę od Lirene
Na mocy nowej umowy, współpraca Superligi sp. z.o.o. z Lirene będzie obowiązywać przez kolejne dwa sezony, do końca czerwca 2023 roku. Marka Lirene, jako Oficjalne Kosmetyki Superligi Kobiet, nabyła szereg praw i świadczeń marketingowych. Marka kosmetyczna będzie eksponowana m.in. na bandach wideo, w mediach digitalowych PGNiG Superligi Kobiet oraz podczas transmisji meczów na antenie TVP Sport.

- Marka Lirene od lat wspiera kobiety, nie tylko tworząc innowacyjne, doskonałej jakości kosmetyki i dbając o środowisko naturalne, ale również angażując się w projekty i działania, dzięki którym życie innych kobiet staje się lepsze. Zachęcamy kobiety do rozwoju, motywujemy do zmian, pomagamy przekazując darowizny fundacjom i organizacjom zaangażowanym w pomoc kobietom. Od 2020 roku wspieramy również zawodniczki PGNiG Superligi Kobiet, podziwiając ich determinację, kibicując im podczas rozgrywek i z dumą obserwując ich sukcesy. Zapał, ambicja i chęć rozwoju, którymi kierują się zawodniczki to wartości bardzo bliskie marce Lirene - mówi Joanna Orfinger, Global Marketing Manager Lirene.

Marka Lirene nadal będzie towarzyszyć wyborowi najlepszych zawodniczek każdego meczu rozgrywanego w PGNiG Superlidze Kobiet. Wyboru MVP już w tym sezonie będą mogli dokonywać kibice bezpośrednio w aplikacji mobilnej Superligi. Partner PGNiG Superligi weźmie również czynny udział w uhonorowaniu najlepszych zawodniczek sezonu, które otrzymają na koniec rozgrywek statuetkę w ramach plebiscytu Gladiatory.

- PGNiG Superliga Kobiet systematycznie buduje silną pozycję wśród damskich lig sportowych w Polsce. Mecze ogląda już blisko 1,5 miliona telewidzów, a zasięgi w mediach digitalowych to kilkanaście milionów. Niezwykle się cieszę, że rozpoczęta przed rokiem współpraca będzie kontynuowana i nadal możemy liczyć na wsparcie Lirene. To tym bardziej cenne, że kosmetyki Lirene doskonale wpisują się w świat PGNiG Superligi Kobiet. To przecież produkty stworzone przez kobiety z myślą o kobietach. Zawodniczki PGNiG Superligi Kobiet udowadniają w każdej serii jak łączyć kobiece piękno z wysiłkiem, determinacją, dążeniem do celu i realizacją własnych marzeń. Wspólnie z Lirene chcemy je w tym wspierać - mówi Piotr Należyty, Prezes Superligi sp. z.o.o.

Czytaj także: 
Bolesna weryfikacja kadry w Szwecji
Zobacz siódemkę PGNiG Superligi Kobiet 

ZOBACZ WIDEO: Mistrzyni olimpijska rozgrzała internautów! Była na rajskich wakacjach
Czy PGNiG Superliga Kobiet idzie do przodu pod względem marketingowym?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×