Vive "wypożyczyło"... płockich kibiców!

Reklama dźwignią handlu - mówi porzekadło. Główny sponsor klubu z Kielc, firma Vive na potrzeby swej kampanii wykorzystała odmieniony wizerunek kibiców odwiecznego rywala z Płocka. Wybuchnie skandal?

Maciej Wojs
Maciej Wojs
Sprawa dotyczy poniższego zdjęcia Ivan Cupicia z listopadowego spotkania Vive Targów Kielce w płockiej Orlen Arenia. Fotografię wykonał Patryk Ptak z VTK Media.
(zdjęcie ze strony sprwislaplock.pl) (zdjęcie ze strony sprwislaplock.pl)
Główny sponsor kieleckiego klubu, firma VIVE użyła powyższego zdjęcia do własnej kampanii reklamowej. Nic w tym dziwnego, poza faktem, iż na jej potrzeby dokonano jednak "drobnej" korekty - zmiany barw widocznych w tle kibiców Orlen Wisły Płock na kolory kieleckiego klubu - żółto-biało-niebieskie.
(zdjęcie ze strony sprwislaplock.pl) (zdjęcie ze strony sprwislaplock.pl)
Płoccy kibice są zbulwersowani działaniem sponsora odwiecznego rywala. Oficjalna strona sprwislaplock.pl opatrzyła powyższą sytuację komentarzem: "Trybuna G gdzie dopingują najzagorzalsi kibice naszej drużyny została w związku z tym... przemalowana na żółto. Potwierdza to tylko fakt, iż w ogarniętym kryzysem świecie nawet kibiców... trzeba niestety wypożyczać."

Co ciekawe, zdjęcie wykorzystał także najbardziej rozpoznawalny w Polsce dziennik sportowy - Przegląd Sportowy (dodatek do PS z 4 grudnia 2012).

Czy zdarzenie spotka się z wyjaśnieniami ze strony kieleckiego klubu lub sponsora?

Bertus Servaas: To co się stało, to czysty przypadek

Pomóż nam ulepszać nasze serwisy - odpowiedz na kilka pytań.

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×