Pirelli podało opony na kolejne Grand Prix
Pirelli nominowało opony, które będą wykorzystywane podczas Grand Prix Hiszpanii, Monako, Kanady i Austrii. Dobór mieszanek jest taki sam jak w sezonie 2014, ale tegoroczne samochody są szybsze.
Monako to najwolniejszy tor w kalendarzu - bardzo kręty, z gładką nawierzchnią i
ważna jest na nim przyczepność mechaniczna ogumienia. To idealne środowisko na
tegoroczny debiut supermiękkiej mieszanki, o szybkim czasie dogrzewania, która będzie wykorzystywana obok miękkich opon.
W Kanadzie przyczepność mechaniczna jest także bardzo ważna, a wyścig często odbywa się w chłodniejszych warunkach. Dlatego mieszanka supermiękka jest znowu idealnym wyborem. Trakcja i hamowanie to podstawowe składniki dobrego czasu okrążenia.
GP Austrii w Spielbergu odbywa się na torze o kilku ostrych zakrętach i średnie prędkości są tu relatywnie niskie. W połączeniu z nieprzewidywalnymi warunkami atmosferycznymi to oznacza, że ogumienie miękkie i supermiękkie ponownie najlepiej odpowiada charakterystyce obiektu.