Żużel. PGG ROW Rybnik pozyskał potężnego sponsora. Beniaminek złapał finansowy oddech

Zdjęcie okładkowe artykułu: Newspix / Dominik Gajda / Na zdjęciu: Krzysztof Mrozek na konferencji prasowej
Newspix / Dominik Gajda / Na zdjęciu: Krzysztof Mrozek na konferencji prasowej
zdjęcie autora artykułu

Nawet 500 tysięcy może wpłynąć do klubowej kasy PGG ROW-u z tytułu umowy sponsorskiej z Grupą Famur. Potentant w branży górniczej został sponsorem głównym beniaminka PGE Ekstraligi. Umowa jest dużym sukcesem prezesa Krzysztofa Mrozka.

Trwa kontrola urzędu miasta dotycząca dotacji za 2018 rok. PGG ROW Rybnik być może będzie zmuszony do zwrotu kwoty rzędu miliona złotych. Kibice w Rybniku mogą jednak spać spokojnie, bo beniaminek właśnie zwieńczył trwające od kilku tygodni negocjacje i podpisał umowę z Grupą Famur.

Kwota kontraktu objęta jest tajemnicą, ale w ofercie PGG ROW-u sponsor główny, a takim została Grupa Famur, jest wyceniany na pół miliona złotych. Spółka jest potentatem w branży górniczej. Zaopatruje w sprzęt nie tylko kopalnie w Polsce, ale i na świecie, w tym w RPA czy Indonezji. W jej skład wchodzi około 40 podmiotów. Zatrudnia ona blisko 2500 pracowników.

Czytaj także: Liderom Włókniarza tylko złoto w głowie. Czy odpuszczą ligę?

Prezes PGG ROW-u Krzysztof Mrozek  nad umową z Grupą Famur pracował od pewnego czasu. Wykorzystał swoje bardzo dobre kontakty w branży górniczej. W sezonie 2020 będziemy mieli pierwszy etap współpracy PGG ROW-u z nowym sponsorem. W następnych latach można się spodziewać zacieśnienia więzów.

Klub dzięki umowie zyskuje finansowy oddech, bo jak wspomnieliśmy, wciąż musi się liczyć z tym, że będzie musiał zwrócić do miasta część dotacji. Przypomnijmy, iż chodzi o to, że PGG ROW zaoszczędził znaczącą część dotacji, gdyż wpływy z biletów okazały się większe od zakładanych. Urzędnicy twierdzą, że zostało to źle rozpisane i wstępnie mówią o zwrocie kasy. Prezes Mrozek w pewnym momencie rozważał nawet wycofanie się z PGE Ekstraligi. Ostatecznie zarzucił pomysł.

Czytaj także: Gollobomania kontra Małyszomania. Skoki biją żużel na głowę

ZOBACZ WIDEO Żużel. #MagazynBezHamulców. Prezes Włókniarza w ogniu pytań o Drabika, Cieślaka i Doyle’a

Źródło artykułu:
Czy Mrozek jest skuteczny w pozyskiwaniu sponsorów dla klubu?
Tak
Nie
Zagłosuj, aby zobaczyć wyniki
Trwa ładowanie...
Komentarze (14)
avatar
maks pierwszy
3.01.2020
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
Z tymi firmami jest dzisiaj tak firma jest jutro jej niema albo sami bankrutują albo je ktoś niszczy  
avatar
pz0
3.01.2020
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
Ale jajca, ten komentarz też usunięty: "Ostaf, a co z PGG? To chyba konkurencja dla PGE."  
avatar
RECON_1
3.01.2020
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
Będą musieli oddać milion, od sponsora pozyskała pół miliona co oznacza że nadal brakuje kolejnych 500tys by wyszli na zero... A przy okazji czy autor mógłby mi odpowiedzieć na pytanie dlaczego Czytaj całość
avatar
michalj
3.01.2020
Zgłoś do moderacji
1
1
Odpowiedz
Dziwne, Ostafinski pisał niedawno że Row spada do pierwszej ligi a nawet drugiej ligi. Teraz pisze że pozyskali sponsora. To ja twierdzę że Ostafiński jak dziecko we mgle pisze aby tylko pisać Czytaj całość
avatar
gracz speedwayrulez
3.01.2020
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
brawo ROW powodzenia