Żużlowa dawka marketingu w Zakopanem. "Nie tylko trening i integracja, ale także PR"

Zdjęcie okładkowe artykułu: WP SportoweFakty / Karol Słomka / Reprezentacja Polski po zwycięstwie w finale DMEJ w Krośnie
WP SportoweFakty / Karol Słomka / Reprezentacja Polski po zwycięstwie w finale DMEJ w Krośnie
zdjęcie autora artykułu

O wyznaczonej porze stawiają się w sali konferencyjnej zakopiańskiego COS-u na tzw. nagrywki. Żużlowcy oprócz treningów i integracji, podczas zgrupowania kadry mają do spełnienia także bardzo ważne zadania marketingowe.

W tym artykule dowiesz się o:

O sferę marketingową Żużlowej Reprezentacji Polski dba firma One Sport. Jej przedstawiciele przez cały tydzień w Zakopanem przygotowują materiały, które później będą wykorzystywane w sezonie. - Zgrupowanie to idealna okazja, by wszystkich kadrowiczów mieć w jednym miejscu. W trakcie sezonu trudno byłoby wykonać te nagrania czy sesje zdjęciowe. Przyjechaliśmy na cały tydzień do Zakopanego i staramy się ten czas optymalnie wykorzystać - wyjaśnia Radosław Zieliński, media menedżer firmy One Sport.

Sesje zdjęciowe i filmowe odbywają się o ustalonych porach. Żużlowcy stawiają się w sali konferencyjnej co pół godziny. - Wykonujemy tutaj naprawdę dużą pracę z zawodnikami, bo każdego dnia nagrywamy po 4-5 osób, poświęcając na każdego żużlowca jakieś 30 minut. Wszystkie rzeczy, które nagrywamy w studio, czyli filmiki, pozdrowienia, zdjęcia czy nowość w postaci "cieszynki" będą przez cały rok ukazywały się na oficjalnym profilu na Facebooku Żużlowej Reprezentacji Polski. Będziemy je wykorzystywać także przy promocji meczów Żużlowej Reprezentacji Polski - wyjaśnia Zieliński. Kadrowicze przyzwyczaili się już także do tego, że praktycznie każdy ich trening na zgrupowaniu jest filmowany i fotografowany. - Chcemy pokazać kibicom, że żużlowcy są normalnymi ludźmi. Ciężko pracują na treningach, ale kiedy jest czas, potrafią też pożartować i pośmiać się. Po reakcjach kibiców widzimy, że nasze filmiki podsumowujące każdy dzień zgrupowania mają sens i cieszą się duża popularnością wśród fanów żużla - zakończył nasz rozmówca.

ZOBACZ WIDEO Finał PGE Ekstraligi to był majstersztyk w wykonaniu Fogo Unii

Źródło artykułu: