Żużel. Menedżer o zachowaniu Drabika. "To było meczące. Przerost formy nad treścią"

Zdjęcie okładkowe artykułu: WP SportoweFakty / Michał Chęć / Na zdjęciu: Maksym Drabik w środku
WP SportoweFakty / Michał Chęć / Na zdjęciu: Maksym Drabik w środku
zdjęcie autora artykułu

Maksym Drabik zabrał głos po dłuższej przerwie. Podczas Magazynu PGE Ekstraligi w WP SportoweFakty żużlowiec mówił głównie o niechęci do dziennikarzy. - Czekałem na ten wywiad, a później szybko się nim zmęczyłem - mówi Jacek Frątczak.

To żadna nowość, że Maksym Drabik unika mediów. Można było się o tym przekonać już w sezonie 2022, kiedy jako żużlowiec Motoru Lublin niechętnie występował przed kamerami Canal+. Zawodnik Włókniarza niezbyt często udziela wywiadów, więc wielu kibiców czekało na jego rozmowę z Marcinem Musiałem, do której doszło w czwartkowym magazynie PGE Ekstraligi w WP SportoweFakty. Drabik powiedział jednak bardzo niewiele o zbliżającym się sezonie. Przez większość programu wolał krytykować media, dziennikarzy i niektóre zachowania kibiców.

- Czekałem na ten wywiad z zaciekawieniem. Uznałem, że chętnie posłucham Maksyma po dłuższej przerwie. Ta rozmowa jednak szybko mnie zmęczyła. To, co robi Maksym, początkowo było dla mnie zabawne. Teraz mamy już przerost formy nad treścią. A treści ze strony Maksyma jest już bardzo mało. Osobiście chciałem posłuchać o przygotowaniach do sezonu, sprzęcie, celach, planach startowych. Pytania padły, a odpowiedzi nie było, bo Maksym inaczej ustawił rozmowę. Jego prawo. Na szczęście władze ma ten, kto ma pilota. Jeśli się męczymy, to wystarczy wyłączyć rozmowę - mówi nam Jacek Frątczak, były menedżer klubów z Torunia i Zielonej Górze.

Frątczak zaznacza, że Drabik ma prawo do takiego stylu bycia, ale na pewno będzie mu przez to trudniej funkcjonować w środowisku żużlowym. - Kibiców i obserwatorów interesują przede wszystkim wyniki sportowe. Podstawowym zadaniem Maksyma będzie zdobywanie punktów na torze. Jeśli w tym obszarze wszystko będzie funkcjonować, to cała reszta pozostanie dodatkiem. Nikt się do niego nie przyczepi, jeśli będzie zdobywać wiele punktów, a jego drużyna będzie szła twardo po finał. Jeśli jednak wyników nie będzie, to cała ta otoczka będzie argumentem przeciwko Maksymowi. Nie chodzi nawet o dziennikarzy, ale przede wszystkim o kibiców - zauważa Frątczak.

- Moim zdaniem Maksym robi sobie trochę pod górkę. Buduje mur, ale nie można mu tego zabronić, bo ani nikogo nie obraża, ani nie zachowuje się w sposób wulgarny. Poza tym od postawy w wywiadach martwią mnie bardziej rzeczy, które widziałem dzięki telewizji w parku maszyn podczas meczów Motoru. Wtedy zawodnik odmawiał jazdy sztabowi Motoru. Komunikacja w czasie spotkań jest naprawdę ważna, a w Lublinie był z tym problem - podsumowuje Frątczak.

Zobacz także: Łaguta w polskiej lidze? Klub zabrał głos

ZOBACZ WIDEO: Żużel. Nicki Pedersen doczeka się biografii!

Źródło artykułu: WP SportoweFakty
Czy zgadzasz się z Jackiem Frątczakiem?
Tak
Nie
Zagłosuj, aby zobaczyć wyniki
Trwa ładowanie...
Komentarze (14)
avatar
Nightmar Wielki
13.03.2023
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
@CKM_: Nie będę powtarzał tego co pisałem. Cofnij się o parę postów do mojej wypowiedzi, następnie zobacz co robił Drabol w Lublinie pod koniec sezonu (znajdziesz w necie), zawodnik który odmaw Czytaj całość
avatar
Nightmar Wielki
13.03.2023
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
@CKM_: Luzuj. Starasz się patrzeć na swój klub a nie na osobę zawodnika. Czytaj całość
avatar
CKM_
13.03.2023
Zgłoś do moderacji
1
1
Odpowiedz
No i co robicie? Właśnie to o czym Drabik mówił! Już dossaliście się jak sępy do padliny, jak niemowlak do cyca i od razu seria "artykułów" - on właśnie was miał na myśli i takie post Czytaj całość
avatar
kedzior
13.03.2023
Zgłoś do moderacji
2
0
Odpowiedz
Galewski więc wiadomo,że artykuł typu ble,ble,ble Menadżer o Drabiku - jaki menadżer? Co ma Frątczak do Włókniarza a tym samym do Drabika! To młody człowiek,który kiedyś zaufał włodarzom klubu Czytaj całość
avatar
dawidZG
13.03.2023
Zgłoś do moderacji
0
2
Odpowiedz
Analiza wywiadu zawodnika... nie, no genialne.