Urszula Radwańska na okładce magazynu "Tygrysy Biznesu". Opowiedziała, jak powstała jej marka torebek

Zdjęcie okładkowe artykułu: Newspix / Fotonews/Konrad Koczywas / Na zdjęciu: Urszula Radwańska
Newspix / Fotonews/Konrad Koczywas / Na zdjęciu: Urszula Radwańska
zdjęcie autora artykułu

Urszula Radwańska pozostaje zawodową tenisistką i z powodzeniem prowadzi własny biznes. O swojej pasji do torebek opowiedziała w rozmowie z magazynem "Tygrysy Biznesu".

W tym artykule dowiesz się o:

Problemy zdrowotne sprawiły, że Urszula Radwańska straciła miejsce w pierwszej setce rankingu WTA. Krakowianka jednak nie poddaje się i stara się powrócić na dawną pozycję. Nie jest to zadanie łatwe, ale nasza tenisistka wygrała w 2019 roku dwa turnieje ITF i dzięki temu przesunęła się na 223. lokatę. To powinno wystarczyć, aby mogła zagrać w eliminacjach do Australian Open 2020.

W międzyczasie młodsza z sióstr Radwańskich otworzyła własny biznes. W 2018 roku wypuściła na rynek pierwsze torebki sygnowane swoimi inicjałami. - Projekty są całkowicie spod mojego ołówka. Oczywiście w końcowej finalizacji projektu, wspieram się specjalistami z różnych dziedzin, aby każda torba była prawdopodobnie perfekcyjna - powiedziała tenisistka w rozmowie z magazynem "Tygrysy Biznesu".

Nasza tenisistka już jako nastolatka lubiła torebki, dlatego one szybko stały się jej pasją. - Nasze motto to UR - historia odwagi w realizacji marzeń. Jak zaczynałam karierę tenisistki, marzyłam o tym, aby być w tym miejscu, w którym teraz jestem. Mam świadomość, ile pracy włożyłam, aby było to możliwe. Tak samo podchodzę do marki UR - wyznała Urszula Radwańska.

Zobacz także: Iga Świątek z najlepszym zagraniem 2019 roku (wideo) Simona Halep ulubioną tenisistką fanów

ZOBACZ WIDEO #dziejesiewsporcie: Daniela Hantuchova i legendarny hokeista. Media już plotkują

Źródło artykułu: