Karolina Woźniacka ambasadorką znanej marki czekoladek

Zdjęcie okładkowe artykułu:
zdjęcie autora artykułu

Kilka dni po tym jak cały świat obiegły zdjęcia z sesji dla magazynu Sports Illustrated Swimsuit, Karolina Woźniacka oficjalnie ogłosiła, że została ambasadorką znanej marki czekoladek.

W tym artykule dowiesz się o:

- W GODIVA lubimy mówić, że potrafimy zmienić zwykły uśmiech w coś niezwykłego, a Karolina robi to samo na całym świecie. Jesteśmy podekscytowani, że możemy powitać Karolinę w rodzinie GODIVA. Uważamy, że będzie ona idealną twarzą naszej marki. Jest bardzo żywą osobą, ma światowej klasy talent i jest rozpoznawalna również poza kortem - wyjaśnił prezes firmy, Mohamed Elsarky. [ad=rectangle] Dla belgijskiej marki GODIVA to premierowy układ partnerski ze światową gwiazdą, a dla Woźniackiej pierwsza umowa z firmą produkującą wyroby cukiernicze. O tym, że duńska tenisistka lubi słodycze, przeczytał pod koniec 2014 roku w Wall Street Journal dyrektor finansowy, Dave Marberger.

- Bez względu na to, w którym zakątku świata gram w tenisa, zawsze trafię do sklepu GODIVA - powiedziała Woźniacka, która w następnym tygodniu wystąpi w turnieju rozgrywanym w Dubaju.

Źródło artykułu:
Komentarze (12)
avatar
Załamany Crzyjk
13.02.2015
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Nie no, toż to jawna dyskryminacja. Było już o sugarkach, szokoladkach, a kiedy napiszecie o sernikach??..  
avatar
RobertW18
13.02.2015
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Godiva, hm... brzmi obiecująco :) Te długie włosy...  
endriu122
13.02.2015
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
No i wszyscy są zadowoleni.  
avatar
Lekarz Medycyny
13.02.2015
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Jak to brzmi Ambasadorka Czekolady. Czekam na ambasadora papieru toaletowego.  
avatar
Eleonora
13.02.2015
Zgłoś do moderacji
1
1
Odpowiedz
Znana marka - znana tenisistka:)