Ekspert o wartości marketingowej ekstraklasy: Potencjał naszej ligi jest coraz większy

Zdjęcie okładkowe artykułu: East News /  /
East News / /
zdjęcie autora artykułu

- Jeżeli kluby mają coś do powiedzenia, to niech robią tak, żeby prawa do transmisji meczów były sprzedawane jak najlepiej - mówi [tag=9328]Tomasz Redwan[/tag].

W tym artykule dowiesz się o:

- Nie wiem, czy ktoś za granicą może być zainteresowany naszą ekstraklasą, ale te ruchy pokazują, że potencjał marketingowy ligi jest coraz większy. Jeśli jest zainteresowanie kibiców i mediów, to fantastycznie. Nie próbujmy po polsku, ciągnąć za nogi do dołu, tylko pozwólmy rosnąć - mówi o piłkarskiej ekstraklasie Tomasz Redwan.

Kluby najwyższej klasy rozgrywkowej chcą zarabiać dużo więcej z tytułu sprzedaży praw do transmisji. Nieoficjalnie mówi się, że może je przejąć zagraniczna agencja.

{"id":"","title":""}

Źródło: Agencja TVN/x-news

Źródło artykułu:
Komentarze (0)