Piast ma nowego dyrektora d.s. marketingu

Zdjęcie okładkowe artykułu:
zdjęcie autora artykułu

Z dniem 31 marca funkcję dyrektora d.s. marketingu i komunikacji w Piast Gliwice S.A. przestał pełnić Piotr Należyty. Od 1 kwietnia jego obowiązki przejmie doskonale znana w śląskim środowisku sportowym Danuta Drabik-Martowicz.

W tym artykule dowiesz się o:

- Umowa z panem Należytym wygasła z ostatnim dniem marca i zarząd spółki postanowił jej nie przedłużać - informuje prezes Piasta, Józef Drabicki.

Danuta Drabik w latach 1997-2007 pracowała w TVP S.A. Katowice, gdzie zajmowała się dziennikarstwem sportowym, była też wydawcą, prezenterką, producentką programów TV. Następnie przez rok, już w Ruchu Chorzów, łączyła funkcje: dyrektora handlowo-marketingowego, dyrektora ds. PR i rzecznika prasowego. Ostatnie jej miejsce pracy to Klub Sportowy Jango Katowice/FC NOVA Katowice (dyrektor ds. Marketingu i PR).

Danuta Drabik ukończyła filologię polską na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Obecnie uzupełnia edukację na studiach doktoranckich na UŚ na Wydziale Socjologii. Władze klubu liczą, że jej doskonała znajomość środowiska sportowego w połączeniu z nabytą wiedzą i doświadczeniem, pozwolą na dalszy rozwój marketingu w Piast Gliwice S.A., czego konsekwencją będzie pozyskanie nowych sponsorów. Danuta Drabik jest pierwszą kobietą na stanowisku dyrektora w historii klubu sportowego Piast Gliwice.

Źródło artykułu:
Komentarze (0)