Sponsoring sportowy w czasie kryzysu

Sponsoring sportowy w czasie kryzysu - między innymi na ten temat będą debatować uczestnicy Dnia Biznesu w Sporcie, który organizuje Studenckie Koło Naukowe Zarządzania w Sporcie przy Szkole Głównej Handlowej.

Maciej Kmiecik
Maciej Kmiecik

W debacie wezmą udział prof. dr hab. Andrzej Sznajder - Kierownik Zakładu Strategii Marketingowych, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Sabina Leśniak - z-ca kierownika działu komunikacji marketingowej Orlen, Arkadiusz Żmudziński koordynator ds. marketingu sportowego Allianz oraz Adam Krużyński – dyrektor zarządzający Nice Polska, firmy, która od niedawna jest sponsorem głównym reprezentacji Polski na żużlu.
Celem debaty jest zaprezentowanie wpływu spowolnienia gospodarczego na sponsoring sportowy. Spotkanie rozpocznie się od wystąpienia prof. Andrzeja Sznajdera, które będzie punktem wyjścia do dalszych rozważań. W trakcie panelu dyskusyjnego zaprezentowane zostaną różne podejścia do sponsoringu w czasie kryzysu.

Organizatorem debaty jest Studenckie Koło Naukowe Zarządzania w Sporcie, które istnieje od pięciu przy Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. - Zaczynaliśmy w małym gronie od organizacji spotkań z ludźmi ze świata biznesu sportowego. Staraliśmy się, by ranga i oprawa tych wydarzeń stale rosła. Naszymi gośćmi w minionych latach byli między innymi: Jerzy Engel, Paweł Januszewski, Roman Kosecki, Grzegorz Schetyna, Maciej Szczęsny, Dariusz Szpakowski, Dariusz Kubicki, Marian Kmita, Maciej Iwański, Wojciech Kamiński, Adam Krzesiński, Grzegorz Kalinowski, Grzegorz Kita, Bartosz Sarzało czy Marcin Czachorski – mówią organizatorzy.

Debata rozpocznie się w środę, 13 maja o godzinie 13.30 w budynku głównym Szkoły Głównej Handlowej, przy al. Niepodległości w Warszawie.

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×