F1. Jefferson Slack nowym dyrektorem Racing Point. Wcześniej pomagał Michaelowi Jordanowi i szefował Interowi Mediolan

Zdjęcie okładkowe artykułu: Materiały prasowe / Racing Point / Na zdjęciu: Jefferson Slack
Materiały prasowe / Racing Point / Na zdjęciu: Jefferson Slack
zdjęcie autora artykułu

Jefferson Slack przed laty zarządzał sprawami marketingowymi Michaela Jordana, był też dyrektorem generalnym Interu Mediolan. Teraz czeka go praca w Formule 1. Właśnie został nowym dyrektorem handlowym Racing Point.

W tym artykule dowiesz się o:

Racing Point od przyszłego roku będzie startować w Formule 1 jako Aston Martin, co ma wpłynąć pozytywnie na sprzedaż samochodów brytyjskiego producenta. Do tego ekipę wzmocni Sebastian Vettel. W ten sposób swoje ambitne plany realizuje miliarder Lawrence Stroll. Kanadyjczyk zrozumiał przy tym, że potrzebuje wzmocnić kadrę swojego zespołu, aby trafił on na wyższy poziom.

W F1 chodzi jednak nie tylko o zatrudnianie odpowiednich inżynierów, ale również speców od marketingu. Takim bez wątpienia jest Jefferson Slack, który ma 30-letnie doświadczenie w branży. Amerykanin swoją karierę zaczynał od współpracy z Michaelem Jordanem i pomagał w sprawach marketingowych jednemu z najlepszych koszykarzy w historii NBA.

W roku 2000 Slack został pierwszym Amerykaninem na czele topowego klubu piłkarskiego, zaczął wtedy zarządzać Interem Mediolan, gdzie swoją misję realizował przez cztery lata. Następnie pracował w agencjach Wasserman i IMG. W ostatnim okresie był doradcą handlowym koszykarskiego związku FIBA oraz hiszpańskiej Dorny, która zarządza MotoGP.

ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: najpierw gol, a potem salto. Zobacz wyjątkową "cieszynkę"

- Poczyniliśmy postępy na torze, a od przyszłego roku będziemy działać jako Aston Martin. Musimy stworzyć kultową markę, która znajdzie się w czołówce F1. Dlatego z radością witam Jeffersona na naszym pokładzie. Pomoże nam w pełni wykorzystać nasze globalne możliwości handlowe i marketingowe - powiedział Lawrence Stroll.

Jefferson Slack objął stanowisko dyrektora handlowego. Nie zmienia się za to rola szefa zespołu, którym pozostanie Otmar Szafnauer. To właśnie jemu będzie składać raporty Slack.

- Uważam, że przede mną jedna z najbardziej ekscytujących możliwości handlowych, nie tylko w świecie F1, ale w całym sporcie. Chcemy zbudować nową, kultową markę sportową. Wierzymy, że Aston Martin stanie się unikalną platformą marketingową dla innych marek i partnerów - przekazał Jefferson Slack.

Czytaj także: DTM. Robert Kubica stara się szukać plusów WRC. Kajetan Kajetanowicz skomentował swój sukces

Źródło artykułu: