F1: Grand Prix Austrii. Szef Red Bulla wkurzony. Zespół stracił 250 tys. funtów w porannym treningu

Zdjęcie okładkowe artykułu: Materiały prasowe / Red Bull / Na zdjęciu: Pierre Gasly z Red Bull Racing
Materiały prasowe / Red Bull / Na zdjęciu: Pierre Gasly z Red Bull Racing
zdjęcie autora artykułu

Zespoły F1 liczą straty po pierwszej sesji treningowej przed Grand Prix Austrii. Po raz kolejny okazało się, że wysokie krawężniki na Red Bull Ringu stanowią ogromny kłopot dla samochodów. Ekipy domagają się ich modyfikacji.

Poranna sesja treningowa przed Grand Prix Austrii została przedwcześnie przerwana po tym jak Nico Hulkenberg najechał na krawężniki i zniszczył przednie skrzydło w swoim samochodzie. Wcześniej podobna sytuacja spotkała Lance'a Strolla.

Straty na krawężnikach poniosły też ekipy Mercedesa i Red Bull Racing, choć w przypadku kierowców tych ekip zdarzenia nie były tak efektowne. "Czerwone byki" już obliczyły, że uszkodzone elementy kosztowały zespół co najmniej 250 tys. funtów.

Czytaj także: Kubica skomentował ostatnie spekulacje

- Walka z tymi krawężnikami to nie lada wyzwanie - powiedział Christian Horner w Sky Sports.

Szef Red Bulla zażądał reakcji ze strony F1 i zmian na torze w Spielbergu. - Wystarczył jeden trening, abyśmy stracili trzy przednie skrzydła. To są koszty rzędu 250 tys. funtów. Nie jesteśmy jedyną ekipą, która ucierpiała z powodu tych krawężników, dlatego na pewno nie unikniemy dyskusji na ten temat - dodał Horner.

Czytaj także: Możliwa wymiana kierowców w Red Bullu

Tor położony w Spielbergu słynie z dość wysokich i agresywnych krawężników. Już w przeszłości dochodziło na nim do podobnych zdarzeń, w których kierowcy niszczyli przednie skrzydła i podłogi w swoich samochodach.

ZOBACZ WIDEO Tyson krytycznie o sędzim walki Briedis - Głowacki. "Nie wybrałbym arbitra w takim wieku"

Źródło artykułu:
Czy krawężniki na torze Red Bull Ring powinny zostać zmodyfikowane?
Tak
Nie
Zagłosuj, aby zobaczyć wyniki
Trwa ładowanie...
Komentarze (2)
avatar
jony76
28.06.2019
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
W Monaco są ściany i jakoś nikt nie twierdzi że trzeba je usunąć. Trzeba miarkować i trzymać się trasy.  
DesmondMiles
28.06.2019
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
To może na nie nie wjeżdżajcie, wystarczy tylko tyle, przecież one nie są położone w optymalnym torze jazdy.