Renault Zdunek ponownie sponsorem tytularnym Wybrzeża. Klub ma nowego sponsora strategicznego

W rundzie finałowej gdański zespół będzie się nazywał Renault Zdunek Wybrzeże. Działacze poinformowali również o podpisaniu obowiązującej do końca 2016 roku umowy z nowym sponsorem strategicznym.

Michał Gałęzewski
Michał Gałęzewski
Firma Renault Zdunek, której właścicielem jest prezes Stowarzyszenia GKŻ Wybrzeże. - Tadeusz Zdunek była sponsorem tytularnym klubu żużlowego w latach 2013-14. W bieżącym sezonie sternik gdańskiego klubu wziął na siebie spłatę długów poprzedniego podmiotu oraz pozostał sponsorem strategicznym Wybrzeża. W rundzie finałowej zespół ponownie będzie nazywał się Renault Zdunek Wybrzeże Gdańsk.
- Rozpoczynając sezon doszliśmy do wniosku, że nazwa może przeszkadzać w pozyskiwaniu sponsorów. Zaangażowanie kapitałowe mojej firmy jest bezwzględnie największe. Dzięki pospłacaniu długów wszystko mogło ruszyć dalej. Okazuje się, że moja osoba jednak przyciąga, a nie odstrasza sponsorów. Dla mnie osobiście to też zmycie hańby za poprzedni sezon - ocenił Zdunek.

Klub poinformował również o podpisaniu umowy z firmą F1 Industries Sp. z o.o. Sp. K., która jest właścicielem marki F1 Car Wash. Będzie to nowy sponsor strategiczny Wybrzeża, a umowa obowiązuje do końca 2016 roku. - Firma F1 Industries buduje myjnie bezdotykowe dla samochodów osobowych i innych pojazdów. To najlepsze myjnie w Polsce. Dla nas to dobra sposobność do wejścia na terytorium. Zależy nam na dotarciu do potencjalnych klientów. Już kilka lat temu wspieraliśmy w mniejszy stopniu klub, co przełożyło się na wymierne efekty. Teraz też się tego spodziewamy szczególnie, że wsparcie będzie znaczne - powiedział Wojciech Delmaczyński, Prezes Zarządu nowego sponsora strategicznego Wybrzeża.

KUP BILET NA 2024 ORLEN FIM Speedway Grand Prix of Poland - Warsaw -->>

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×