Grupa Lotos chce kontynuować współpracę ze Stowarzyszeniem GKŻ Wybrzeże
W ostatnich latach Stowarzyszenie GKŻ Wybrzeże było odpowiedzialne za szkolenie młodzieży. Sponsorowała je Grupa Lotos i jak udało się nam dowiedzieć, współpraca będzie kontynuowana.
Dobra wiadomość dla gdańszczan jest taka, że wciąż mogą liczyć na wsparcie w kwestii szkolenia młodzieży. - Dotychczasowa współpraca pomiędzy Grupą Lotos, a Stowarzyszeniem GKŻ Wybrzeże przebiegała bezproblemowo. W ciągu sezonu jesteśmy w stałym kontakcie z Zarządem Stowarzyszenia, w szczególności z panem Markiem Balickim, który przekazuje wszystkie wymagane przez nas informacje i raporty - pochwaliła Twardowska. - Jak w każdym naszym projekcie związanym ze sportem dzieci i młodzieży, monitorujemy postępy sportowe i organizacyjne. Zdajemy sobie sprawę, że nie w każdym roku przychodzą znaczące sukcesy, jednak od naszych partnerów wymagamy systematycznego rozwoju wychowanków - dodała.
Wsparcie szkolenia najmłodszych w klubie, treningi i mecze organizuje kilka kilometrów od siedziby Grupy Lotos wpisuje się do strategii tej firmy. - Będziemy kontynuować wspieranie młodzieżowego żużla. Sponsoring sportu młodzieżowego to jeden z naszych priorytetów, mimo że często nie daje on możliwości osiągnięcia szybkich efektów promocyjnych. Sport najmłodszych to jednak coś znacznie więcej, to przede wszystkim ogromna satysfakcja z radości, jaką dajemy najmłodszym sportowcom. Dajemy im szansę rozwoju i liczymy, że nasze zaangażowanie w sporty młodzieżowe, a więc także wspieranie szkółki żużlowej, przyniesie kiedyś efekty jak narciarski program „Szukamy Następców Mistrza”. Czekamy na przyszłe gwiazdy żużla, ale z niezbędną przy takich programach cierpliwością - zauważyła Jowita Twardowska.
Największa firma na Pomorzu nie ma jednak w planach wspierać poszczególnych wychowanków klubu po zdaniu przez nich licencji. - W założeniach naszego zaangażowania w żużel, nie zakładamy sponsorowania poszczególnych zawodników. Naszym zadaniem jest pomoc w przygotowaniu adeptów do podjęcia zawodowej kariery, więc w momencie uzyskania przez nich licencji rola sponsora szkółki żużlowej się kończy - wyjaśniła dyrektor ds. Komunikacji i CSR w Grupie Lotos.
Zadanie gdańskich działaczy na najbliższe lata nie jest więc łatwe. Muszą oni pokazać, że są wiarygodnym partnerem dla firmy, która przez długi czas wspierała żużel w tym mieście. Jak wiadomo trudniej jest bezproblemowo prowadzić klub startujący w lidze, niż szkolić najmłodszych na miniżużlu. - Dokładnie rozliczamy się z każdej złotówki na szkolenie młodzieży. Dzięki pomocy Grupy Lotos, mamy najliczniejszą grupę młodzieży w Polsce. W Stowarzyszeniu mają pracować ci sami ludzie, którzy pokazali się z dobrej strony w ostatnich latach, gdy poradziliśmy sobie z wydatkami na szkolenie młodzieży. Chcemy zachować te same standardy i będziemy dokładnie rozliczać każdą złotówkę od sponsorów, kontraktując zawodników pod posiadane przez nas pieniądze. Jak ktoś myśli, że dostanie więcej niż nas na to stać, to może się srogo zawieść - zakończył Zdunek.
KUP BILET NA 2024 ORLEN FIM Speedway Grand Prix of Poland - Warsaw -->>