Trwa aukcja żużlowych trofeów i gadżetów w ramach kampanii "Rak. To się leczy!"
Kilkanaście żużlowych trofeów i gadżetów można zlicytować w ramach kampanii społecznej "Rak. To się leczy!", do której włączyli się żużlowcy Enea Ekstraligi.
- Wartość tych przedmiotów zrozumieć mogą tylko zagorzali kibice żużla. To trofea unikatowe, których nie można po prostu sobie kupić, a stać mogą się własnością każdego, kto przystąpi do licytacji - mówi Wojciech Stępniewski, prezes Enea Ekstraligi, który zachęca do wsparcia szczytnego celu. Cały dochód przeznaczony zostanie na potrzeby młodych pacjentów oddziałów onkologicznych z klinik we Wrocławiu oraz Lublinie.
Licytacja organizowana jest za pośrednictwem serwisu Allegro pod nazwą Charytatywna aukcja żużlowa kampanii "Rak. To się leczy!". Potrwa do 25 września br. (23:00) (w sprawach organizacyjnych aukcje wspiera Polska Koalicja Pacjentów Onkologicznych, partner kampanii).
Przypomnijmy, że w czerwcu zawodnicy oficjalnie przyłączyli się do ogólnopolskiej kampanii, której celem jest nakłanianie Polaków do badań profilaktycznych i zdrowego stylu życia. 15 czerwca kibice na 4 stadionach i przed telewizorami zobaczyli specjalny film, w którym udział wzięli: Klaudia Szmaj (SPAR Falubaz Zielona Góra), Bartosz Zmarzlik (Stal Gorzów), Paweł Przedpełski (Unibax Toruń) oraz Stanisław Chomski (trener Unibaksu Toruń). Sportowcy promowali w nim profilaktykę i zdrowy styl życia.Szczegóły licytacji na www.speedwayekstraliga.pl i www.rak.tosieleczy.pl. Licytacja TUTAJ.
Ogólnopolska kampania społeczna "Rak. To się leczy!" - to pierwsza w naszym kraju akcja łącząca najważniejsze organizacje lekarzy onkologów i pacjentów onkologicznych, której celem jest zachęcenie Polaków do badań profilaktycznych, walka ze społecznymi stereotypami na temat chorób nowotworowych oraz przełamanie lęku przed rakiem. A wszystko za pomocą humoru oraz niestandardowych akcji, które jeszcze w większym zakresie towarzyszą tegorocznej odsłonie kampanii "Rak. To się leczy!". Więcej na www.rak.tosieleczy.pl.