Od sezonu 2014 więcej Ekstraligi w NC+?!

autor: Damian Gapiński | 2013-11-26, 20:25 | źródło: inf. własna |

Oceń: Nie lubię Anuluj ()
| Drukuj

Za nami sezon, w którym transmisje ze spotkań Speedway Ekstraligi realizowała telewizja NC+. Jak miniony rok ocenia prezes Speedway Ekstraligi?

Platforma NC+ wygrała przetarg na prawa telewizyjne na lata 2013-2015. Miniony sezon był pierwszym, w którym mecze Enea Ekstraligi mogliśmy oglądać dzięki realizacji tej telewizji. Prezes Speedway Ekstraligi przed rozstrzygnięciem konkursu na sprzedaż praw telewizyjnych podkreślał, że zależy mu przede wszystkim na podniesieniu jakości. Jego zdaniem po roku można powiedzieć, że ten cel został osiągnięty i można spodziewać się kolejnych inwestycji w tym zakresie. - Telewizja NC + była najbardziej konkurencyjna w zakresie finansowym oraz technologicznym. Był to pierwszy rok współpracy z ekipą, która również żużla w wielu aspektach dopiero się uczyła. Jednakże, trzeba to podkreślić z całą stanowczością są to ludzie, którzy bardzo mocno chcą podnosić jakość opraw telewizyjnych w następnych latach - powiedział dla SportoweFakty.pl Wojciech Stępniewski.

Przez cały sezon przedstawialiśmy statystyki oglądalności spotkań poszczególnych kolejek. Nie one miały jednak dla prezesa Speedway Ekstraligi główne znaczenie. W jego odczuciu chodziło głównie o dotarcie do jak największego grona odbiorców. - Relacje live w TVP Sport oglądało średnio 160 tys, a relację w nSport średnio blisko 100 tys. Jest to bez wątpienia mniej, jednak było to zakładane przy migracji ekstraligowego żużla z anteny TVP Sport na antenę nSport. Zasięg techniczny TVP Sport jest zdecydowanie większy niż nSport, jednak wydaje mi się, że taka sytuacja będzie się zdecydowanie zmieniać na korzyść nSport, choćby poprzez bardzo możliwe uruchomienie na wiosnę 2014 kanału nSport u największego operatora telewizji kablowej UPC. Poza relacjami live mamy również inny bardzo ważny wskaźnik zainteresowania dyscypliną, mianowicie dotarcie do widza. Według dostępnych badań Nielsen Media Measurement ekstraligowy żużel dotarł w sezonie 2013 do ponad 5 mln odbiorców TV, przy 2 mln w sezonie 2012 - wyjaśnił Stępniewski.

Z pewnością kibiców najbardziej zainteresuje fakt, że istnieje szansa, aby od przyszłego sezonu pokazywano nawet trzy spotkania danej kolejki. - Pamiętajmy, iż ligowy żużel trafił do NC+ w lutym 2013. Połączenie redakcyjne i korporacyjne na pewno nie sprzyjało realizacji nowych projektów. Uważam, iż tej zimy strona redakcyjna nSport oraz osoby odpowiedzialne za ligowy żużel w sezonie 2014 w NC+ będą miały więcej czasu na przygotowanie całej koncepcji oraz jej realizacji, z myślą o kibicu przed wszystkim. Najprawdopodobniej sezon zostanie zainaugurowany Galą Czarnego Sportu, które będzie podsumowaniem sezonu 2013 oraz otwarciem sezonu 2014. To wydarzenie będzie realizowane w większej całości przez nSport. Postaramy się aby częściej żużel gościł na antenie NC+ w sobotę. Jest duża szansa, że od przyszłego roku dzięki temu będą kolejki, z których pokażemy aż 3 z 4 meczów - zakończył Wojciech Stępniewski.

Jesteś kibicem "czarnego sportu"? Mamy dla Ciebie fanpage na Facebooku. Zapraszamy!

Oceń: Nie lubię Anuluj ()
| Drukuj

Rozgrywanie meczów Enea Ekstraligi w sobotę to dobry pomysł?

Tak, dzięki temu będzie można obejrzeć w telewizji jeden mecz więcej

Nie, lepiej gdy wszystkie spotkania odbywają się tego samego dnia

Nie mam zdania

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Powiązane artykuły

Dodaj swój komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz lub

Komentarze dodawać mogą tylko użytkownicy zalogowani. Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się. Zajmie to pół minuty.


Dowiedz się jak umieszczać linki do tagów, pogrubiać tekst, itp.

Ostatnie komentarze

Sortuj:
MattSCali

Przykro mi to mowic, ale zgadzam sie z tym co mowisz. Chec niektorych komentatorow pokazania w jak wspanialej komitywie sa z zawodnikami jest czasami wrecz zenujace. Fajnie byloby gdyby bardziej sie skoncentrowali na byciu bardziej bezstronnymi w rozgrywkach ligowych. Co do betonowych torow, to jest to odpowiedz na oslabienie i zmiane parametrow silnikow przez nowe tlumiki, bo to zuzel, i kola maja przeciez mielic nawierzchnie przeciez.
Ciekaw jestem jak bedzie wygladalo to "wiecej", bo tak naprawde to bedzie 20% mniej EE rozgrywek w nadchodzacym sezonie.

Pozdro z Cali.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Lewak 69

Nooooo nareszcie. Jest zapowiedź, że NC+ trafi do kablówki UPC!!!
TAK TRZYMAĆ!!!!!
Z tego co się orientuję, sporo kibiców czeka na takie rozwiązanie!!!!!

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
karol3414

Tak, w sumie też wolałem jak była w TVP Sport choć generalnie mam to i to.
TVP ma to co wykupiło, co było tanie. Wiesz wszystkiego NC+ też nie kupi bo żeby móc żądać określonej ceny muszą mieć coś co przyciąga widza. Czyli np. EE, LM, piłkarskie ligi potęgi (np. Włochy, Anglia, Francja, bodajże Hiszpania i Niemcy też). Po co im liga Polska? Mają NBA więc nie potrzebują już innego basketu.
Jednym słowem, to co najlepsze, zawsze jest płatne. Za darmo jest tylko to, za co nikt by nie zapłacił.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [8 komentarzy tej dyskusji]

w Tv ogólnie dostępnej mamy polską kopaninę,siatkówkę,koszykówkę,piłkę ręczną,dyscypliny drużyn żeńskich jak i męskich,hokej,skoki.A Teraz zobacz na jakim miejscu pod względem zainteresowania znajduje...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Michael081

w Tv ogólnie dostępnej mamy polską kopaninę,siatkówkę,koszykówkę,piłkę ręczną,dyscypliny drużyn żeńskich jak i męskich,hokej,skoki.A Teraz zobacz na jakim miejscu pod względem zainteresowania znajduje się żużel?Pokazywanie ekstraligi w "N" na pewno nie służy rozwojowi tej dyscypliny w Polsce.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [8 komentarzy tej dyskusji]

No to faktycznie pech. Sęk w tym, że EE chce dostać jak najwięcej kasy za prawa do transmisji. Darmowej TVP Sport przestało się więc to opłacać (TVP woli finansować "M jak mdłości" i "Barwy nieszczęścia"),...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
archie

alez oczywiscie ze tor wszystko zweryfikuje :) no roznica dwunastu punktow po osmiu wyscigach to juz chyba z wykorzystaniem rezerw taktycznych u przeciwnikow :P

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [3 komentarze tej dyskusji]

Przesadzasz z tą potencjalną dominacją Torunia w lidze. Tor zweryfikuje wszelkie dywagacja na ten temat. Może 2-3 mecze na Motoarenie będą miały wynik 30 do 18 albo wyższy po 8 wyścigach. Reszta meczy...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
CKM_fan

to z odsypaniem nawierzchni powinni tez przemyśleć, aby już od 1wszego biegu działo się (pomijając Czewę bo tu od poczatku zazwyczaj jest walka). A jest prosta recepta, zrobic przed kazdym meczem ligowym jakis testmecz juniorów (6-8 biegów i by było odsypane)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Mundie

Obsereuje od lat kierunek w jakim idzie polski zuzel i mam odczucie iz dane mu bedzie byc tz.sportem z prowincji.Ubolewan nad tym,gdyz sam kocham zuzel i bardzo mnie to martwi.Sledzac a raczej podziwiajac od lat komentowanie cyklu GP w ktorym padaja tz. oczka,nie wymienia sie po nazwisku jadacych zawodnikow a padaja ich ksywki- Emilian,Fredka,Maly mam wrazenie iz ludzi tych nalezaloby wreszcie wymienic.Podniecanie sie i stronniczosc jest czms co koliduje z czystoscia przekazu.Preparowanie toru,odmowa startu w meczu o zlota medal jest czyms co dobitnie ukazuje poziom ktory marginuje ta piekna dyscypline.Obserwujac zachowanie podprowadzajacych a wrecz ich agrescje do zawodnikow przyjezdnych pokazuje dobitnie zly klimat tej dyscypliny.Zawody ktore staja sie w miare interesujace dopiero po 8,10 biegu gdy sie osypie sa paranoja tego sportu i smiem twierdzic iz sa gwozdziem do trumny.Zycze aby ludzie odpowiedzialni za rozwoj tej dyscypliny spojzeli szerzej na problem i zdjeli klapki ktore ograniczaja jasnosc widzenia

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
CKM_fan

Panie Stępniewski, w przyszłym sezonie będzie tak mało meczy, że jest prosty sposób aby sezon wydłużyć kibicom. Zróbcie tak, aby dana kolejka była rozgrywana tak, że w 1 niedzielę są 2 mecze a w nastepną niedzielę następne 2! Nie mówię, żeby każda kolejka tak była ale 6-8 kolejek można by tak zrobić!

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
karol3414

No to faktycznie pech. Sęk w tym, że EE chce dostać jak najwięcej kasy za prawa do transmisji. Darmowej TVP Sport przestało się więc to opłacać (TVP woli finansować "M jak mdłości" i "Barwy nieszczęścia"), tak więc kupuje to prywatna stacja i chce odzyskać kasę. Pretensje więc trzeba kierować do EE.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [8 komentarzy tej dyskusji]

Właśnie w tym jest problem iż płacę za tv :)Jakoś kopanina polska pokazywana jest wszędzie nawet w eurosporcie!!!Chodzi mi o to że mimo iz płacę za tv to aby obejrzeć żużel muszę znowu zapłacić tym razem...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
KOLEJARZ FAN

Juz nas karmili tymi bajkami jak przejmowali umowe a jakos niewiele z tego wyszlo. Wiec nie ma co sie napalac. Zasieg NC i zuzla mizerny. TVP sport mialo wieksza ogladalnosc juz nie mowie o Eurosporcie i SEC ktore miazdza najlepsza polska lige pod wzgledem ogladalnosci o gwiezdne lata swietlne.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Michael081

Właśnie w tym jest problem iż płacę za tv :)Jakoś kopanina polska pokazywana jest wszędzie nawet w eurosporcie!!!Chodzi mi o to że mimo iz płacę za tv to aby obejrzeć żużel muszę znowu zapłacić tym razem "N" w następnym roku może ktoś inny wykupi prawo do transmisji a my znowu będziemy musieli z kimś podpisać umowę aby oglądać to co lubimy.Każą płacić za abonament po co by oglądać M jak miłość?! Chciałem zwrócić uwagę iż to co nasze kupujemy od pośrednika płacąc za to 3 razy!!!

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [8 komentarzy tej dyskusji]

No czytam, czytam. Chcesz mieć coś za darmo. A powiedz mi dlaczego płacisz za internet? EE sprzedaje prawa do transmisji, ktoś je kupuje i daje za to kilka milionów lub więcej, organizacja transmisji...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
chris66

Mecze w sobotę w rundzie zasadniczej nie przyciągną tylu Fanów na stadion co w niedzielę. Przyzwyczajenie do żużlowej niedzieli to raz, dwa to że ludzie w sobotę chcą się zabawić, nie koniecznie na stadionie żużlowym. Mecze w sobotę mają sens jedynie w Play-Offach.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
fan UL

A co mnie to obchodzi? jak są jelenie i kupili CP na 30 miesięcy no to ja nie mam komentarza

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [5 komentarzy tej dyskusji]

Tak ale oni chcą mieć ligę za darmo a nie za 15 zł bo kupili sobie CP na 29 miechów i teraz siedzą i narzekają jakie te transmisje w nsport są beznadziejne

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
karol3414

No czytam, czytam. Chcesz mieć coś za darmo. A powiedz mi dlaczego płacisz za internet?
EE sprzedaje prawa do transmisji, ktoś je kupuje i daje za to kilka milionów lub więcej, organizacja transmisji kosztuje (pensje pracowników, niezbędny sprzęt, itp.), a Ty byś sobie chciał wygodnie usiąść w domciu włączyć TV (zapewne abonamentu RTV też nie płacisz) i obejrzeć mecz za free. TVP Sport mogła to robić za free, bo jest publiczna. N jest prywatna i nie jest dofinansowywana z budżetu więc chce odzyskać włożone pieniądze z nawiązką, to jest prosty biznes.
Inna sprawa by była gdyby EE rozdawała prawa TV za darmo, wtedy by to leciało nawet w TV regionalnych i wszystko za free.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [8 komentarzy tej dyskusji]

Czytaj dokładnie a nie między wierszami!!! Nie myl jednego z drugim!!!

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Marek Sadurski

witam niech bedzie zuzla jak naj wiecej w nc+ moze by sie jeszcze przydała pierwsza liga zuzlowa i by było spokocos mozna pomyslec moze jeszcze lepsze nagłosnienie programów i by było ok

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
tomas68

Ile wam zapłacili za to podlizywanie się ?????????????????????????????
To jest najgorszy produkt od początku wszelkich transmisji tego sportu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gdzie są kary za bałagan dla tej stacyjki ?????????????????????????????????????

| Odpowiedz
Ocena: (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Kaytek

Bo transmisje w nSport są beznadziejne. Tak dennego komentarza nie pamiętam ani z anteny Polsatu Sport ani TVP Sport.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [5 komentarzy tej dyskusji]

Tak ale oni chcą mieć ligę za darmo a nie za 15 zł bo kupili sobie CP na 29 miechów i teraz siedzą i narzekają jakie te transmisje w nsport są beznadziejne

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
dillinger79

Widzę, że najwięcej po NC+ jadą Ci których na to nie stać. Nie mając skali porównawczej pie*rzą coś 3 po 3 że TVP Sport była lepsza od Nsport. A w czym ja się pytam? Technicznie i jakościowo Nsport wręcz miażdży TVP Sport. I tu nawet nie chodzi o sprawy komentatorów czy dziennikarzy bo chłopaki z TVP Sportu też sobie radzili, a może i czasem przewyższali tych z Nsport, ale jakość przekazu to jakby porównać dużego fiata z toyotą. Jak sobie wczoraj włączyłem derby z 2011 roku i zobaczyłem obraz z kamery na starcie, gdzie reflektor świecący na obiektyw kamery wyłapywał zarysowania jakie na nim były to aż się za głowę chwyciłem, że coś takiego jeszcze podczas transmisji telewizyjnej może być w XXI wieku.
Wracając jeszcze do kompetencji dziennikarzy to jest to ich 1 sezon w tej materii i nie wszystko jeszcze im wychodzi, ale z czasem się wyrobią i będzie już tylko lepiej.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
dillinger79

Umiesz czytać ze zrozumieniem? Im nie chodzi o większą oglądalność tylko o lepszą jakość, a Polsat tego nie dawał i nie daje. Od tego roku zaczęli transmitować rozgrywki I ligi koszykówki i w porównaniu z TVP Sport nie ma u nich żadnej różnicy. To samo byłoby z żużlem.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [5 komentarzy tej dyskusji]

Wiekszość odbiorców (ludzi w Polsce) ma Cyfrowy Polsat w miastach jest kablówka. Wiec panie Stępniewski rusz pan głową i pokombinuj tak żeby to był kanał ogólno dostępny. I jeśli Polsat by wziął 1 lige...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Janerkalech

Tak ale oni chcą mieć ligę za darmo a nie za 15 zł bo kupili sobie CP na 29 miechów i teraz siedzą i narzekają jakie te transmisje w nsport są beznadziejne

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [5 komentarzy tej dyskusji]

Tutaj poszło o coś więcej niż oglądalność i podejrzewam że niezły wałek $$$. Też przeklinałem na wiosnę NC+ ale teraz zamontowałem n na kartę, płącę 15 zł miesięcznie i mam Nsport, TVP Sport, Eurosport...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
fan_ivosz

Przesadzasz z tą potencjalną dominacją Torunia w lidze. Tor zweryfikuje wszelkie dywagacja na ten temat. Może 2-3 mecze na Motoarenie będą miały wynik 30 do 18 albo wyższy po 8 wyścigach. Reszta meczy to będzie gryzienie szlaki o każdy punkt. Jeżeli na równoległym kanale będzie lecieć meczyk w którym chłopaki ścigają się na styku, to zapewne będę oglądać ten drugi meczyk. Ponadto, jak byłyby dwa mecze równoległe nadawane, to jeden mogę oglądać na telewizorze a drugi na komputerze i wówczas najciekawsze fragmenty mogę sobie wybrać. Komentarz mogę sobie odpuścić.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [3 komentarze tej dyskusji]

Rozumiem ze będziesz oglądał Toruń do ósmego wyścigu ;p

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
fan UL

Tutaj poszło o coś więcej niż oglądalność i podejrzewam że niezły wałek $$$. Też przeklinałem na wiosnę NC+ ale teraz zamontowałem n na kartę, płącę 15 zł miesięcznie i mam Nsport, TVP Sport, Eurosport i Orange Sport, TVN Turbo i takie tam inne ;p oferta o wieeele razy lepsza niż Polsatu.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [5 komentarzy tej dyskusji]

Wiekszość odbiorców (ludzi w Polsce) ma Cyfrowy Polsat w miastach jest kablówka. Wiec panie Stępniewski rusz pan głową i pokombinuj tak żeby to był kanał ogólno dostępny. I jeśli Polsat by wziął 1 lige...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
archie
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
fifijabol

Wiekszość odbiorców (ludzi w Polsce) ma Cyfrowy Polsat w miastach jest kablówka. Wiec panie Stępniewski rusz pan głową i pokombinuj tak żeby to był kanał ogólno dostępny. I jeśli Polsat by wziął 1 lige to by była oglądalność wieksza niż E ligi.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|1)

ostatnia odpowiedź: 27 listopada 2013 [5 komentarzy tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
fan_ivosz

Pomysł z dwoma transmisjami równoległymi i pokazywaniem wszystkich meczy w niedzielę bardzo mi się również podoba. Wówczas każdy znalazł by coś ciekawego. Przecież nawet meczyk ulubionej drużyny kiedy po 8 biegach jest 30 do 18 przestaje tak ekscytować i można by pooglądać inny meczyk chłopaków, którzy jadą akurat na stuku.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

ostatnia odpowiedź: 27 listopada 2013 [3 komentarze tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
dillinger79

mecze w sobotę to rewelacyjny pomysł.
Trzymamy za słowo. A jeśli do tego dojdą jeszcze mecze I ligi na innej platformie to jak to parafrazując słowa Tony Rickardsson'a żużlem będziemy sr*ć :D

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
karol3414

Masz rację, wstęp na stadiony również powinien być za darmo.
Większych głupot nie słyszałem.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [8 komentarzy tej dyskusji]

Obojętnie kto będzie to transmitował,jeśli nie będzie to w TV ogólnie dostępnej to i tak większość będzie oglądała w internecie jak większość wydarzeń sportowych.Płacimy za kablówkę,płacimy za internet,każą...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Michael081

Obojętnie kto będzie to transmitował,jeśli nie będzie to w TV ogólnie dostępnej to i tak większość będzie oglądała w internecie jak większość wydarzeń sportowych.Płacimy za kablówkę,płacimy za internet,każą płacić abonament,nie zamierzam płacić dodatkowo i wiązać się kolejnymi umowami z kolejnymi firmami które wygrywają prawa transmisji na jakiś okres za coś co powinno być ogólnie dostępne.Speedway-ekstraliga jest naszym sportem,jest naszym dobrem narodowym jak każda nasza reprezentacja( no może poza anty-futbolem:)powinna być ogólnie dostępna dla każdego obywatela w tym kraju.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

ostatnia odpowiedź: 28 listopada 2013 [8 komentarzy tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Tomrz

Ale giepe jest w co drugą sobotę i w tych tygodniach co nie ma giepe powinna być liga a nie tak ,że po giepe gonią wszyscy do Polski na ligę.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [4 komentarze tej dyskusji]

Eliga w sobotę? No ok. Ale co np z Grand Prix? Przecież zawodnicy jeżdżą tu i tu , terminarz GP juz jest wiec nie ma możliwości zrobienia Ligii w sobotę -,-

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Z oddali

Wojtek! Ze 160 tys do 100 tys to jak w mor... strzelił spadek o prawie 40%. Ale to nic, bo Nielsen zrobił badanie na próbie 100 osób i ocenił, że teraz żużel dociera do 5 mln a nie 2 jak przed rokiem. Szukanie usprawiedliwienia w fakcie zmiany anteny, jest tak głupie, że nawet Ty nie uwierzysz, w to co wymyśliłeś. Problem jest z dostępnością, bo kto mając kablówkę, będzie zakładał sobie dodatkową antenę za okno. Dramatem jest brak porządnego streamingu nawet w formacie PPV w internecie. Płacę dychę i w weekend mogę sobie bez przycinania oglądać, nawet na telewizorze. Wpuśćcie chociaż Polsat na 1 ligę, bo takiej drugiej szansy dla "popularyzacji" może nie być.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Unistkaa

Eliga w sobotę? No ok. Ale co np z Grand Prix? Przecież zawodnicy jeżdżą tu i tu , terminarz GP juz jest wiec nie ma możliwości zrobienia Ligii w sobotę -,-

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [4 komentarze tej dyskusji]

Naprawdę uważacie, że komuś spodoba się żużel po obejrzeniu relacji w TV? Bez jaj :) Ekstraliga idzie w dobrą stronę. Kto chce obejrzeć mecz i tak obejrzy, bo wystarczy do tego Internet. I mówienie iż...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.