Opatentowano nazwę i znak KS Apator Toruń

autor: Wojciech Ogonowski | 2012-02-09, 11:28 | źródło: Gazeta Wyborcza Toruń - torun.gazeta.pl |

Oceń: Nie lubię Anuluj ()
| Drukuj

Toruńscy fani opatentowali nazwę i znak "KS Apator Toruń" - informuje Gazeta Wyborcza. Urząd Patentowy udzielił tzw. prawa ochronnego na "znak towarowy słowno-graficzny KS Apator Toruń", zgłoszony 21 września 2010 r.

Decyzja zapadła 17 stycznia, a prawo do nazwy i znaku uzyskało Stowarzyszenie Sympatyków Sportu Żużlowego Krzyżacy w Toruniu. Wcześniej "Krzyżacy" zasłynęli m.in. z walki o nazwanie drogi dojazdowej na stadion ulicą Pera Jonssona.

Źródło: Gazeta Wyborcza Toruń - torun.gazeta.pl

Oceń: Nie lubię Anuluj ()
| Drukuj

Powiązane artykuły

Dodaj swój komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz

Komentarze dodawać mogą tylko użytkownicy zalogowani. Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się. Zajmie to pół minuty.


Dowiedz się jak umieszczać linki do tagów, pogrubiać tekst, itp.

Ostatnie komentarze

Sortuj:
fan z Torunia

widzę że uczepiłeś się tej Stali jak ślepy psa przewodnika - nazwa STAL była narzucona odgórnie przez centralne.

Nazwa Apator, czytałeś artykuł więc może wiesz, jest już nazwą zastrzeżoną, którą Stowarzyszenie może bezpłatnie użyczyć klubowi.

Dziękuję za uwagę po raz kolejny.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 0
Cinek

Nigdzie nie napisałem Ci że mi się takie coś podoba i tak jak Ci solar napisał nikogo nie zamierzamy całować po rękach ale nam chyba bardziej zależy na tym klubie niż Tobie bo czym będzie ten klub bez sponsora? Man U i reszta twoich przykładów które podałeś nie są z naszego kraju. Podajesz przykład Unii Leszno. No cóż nie czytasz dokładnie i ze zrozumieniem to napiszę Ci jeszcze raz. Nazwa Unia czy Stal w Gorzowie jest nazwą własną klubu a Apator niestety już nie,bo nazwa Apator jest nazwą sponsora!!!!!!!!!!!!!!! Nazwą własną naszego klubu była Stal.Wiesz ja nie zamierzam się z Tobą kłócić. Mi naprawdę nazwa Apator nie przeszkadza ale zrozum. Puki co jest to zakład pracy. Gdyby ten zakład pracy już nie istniał to co innego. Kawał historii,tytuły, mało kto z nas pamięta Stal ale jak na razie jest to nazwa naszego byłego sponsora tak jak Adriana czy DGG który ma się świetnie i spija śmietankę darmowej reklamy. To Ty starasz nam wcisnąć kit że to nie jest reklama bo nie krzyczysz Apator SA. Ile trzeba mieć lat żeby tak myśleć. Jak już szukasz przykładów podobnych to nie NBA,NHL,Man U, Ajax,Arsenal,Unia,Stal czy Falubaz bo te nie mają nic z nami wspólnego tylko jak już to Włókniarz Częstochowa. I to tyle co mam Ci do powiedzenia. Różnica między nami jest taka że my żyjemy już kilka lat, rozumiemy na czym polega biznes i piszemy Ci jak jest a ty nam jak powinno być. (jak powinno być to my wiemy doskonale) Niestety kijem Wisły nie zawrócisz a możesz tylko nabroić. Na tym kończę tą nierówną polemikę z Tobą na ten temat bo argument że zakład pracy to Apator SA nie jest żadnym argumentem

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 0
fan z Torunia

podałem NAJLEPSZY możliwy przykład. Chcecie coś bliżej? Nie ma problemu. Man U, Man City, Arsenal, Liverpool, Ajax, PSG, Inter itd itd itd szejkowie i potentaci nie próbują wbić się w nazwę. Czekam teraz na twoje(wasze) przemądrzałe odpowiedzi.
I jeszcze raz dla ciebie cinek, bo widzę że pewnie nie ma sensu, ale spróbuje, Apator to coś więcej niż nazwa jakiegoś tam zakładu, to ponad 40 lat tradycji , która już teraz z Apatorem SA nie ma nic wspólnego.
Nie oczekuje że to zrozumiesz, ale może inni czytelnicy i komentujący zrozumieją jaki bullshit walisz tutaj i przejrzą cie na wylot.
Sponsor owszem, ale nie jako wyłączna nazwa, bo dojdziemy do bardzo niebezpiecznego procederu. W sumie już do niego doszliśmy. Ty piszesz mi o realiach naszego kraju, a ja Ci piszę że w większości przypadków są chore, tobie się może podobają z jakiś względów.
Czemu nikt nie poda za przykładu UNII LESZNO? Sponsor w nazwie? Nie. Tam Dworakowski rozumie co to tradycja, mimo że jest Prezesem nie tylko Klubu Sportowego, ale i głównego sponsora klubu. Przetraw to cinek

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 0
Cinek

Wywarłeś na mnie niesamowite wrażenie nie rozróżniając Polski od USA.Na jakim Ty świecie żyjesz? Twoje porównanie to coś w stylu Nesta Karawela Toruń-New York Rangers albo Tauron Basket Liga-NBA. Ja Ci piszę o realiach naszego kraju,a Ty swoje jak to jest w NBA. Piszesz że takie firmy jak Adidas Coca-cola nie pchają się do nazwy czyli Unibax też nie powinien. No właśnie a Apator powinien?

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 0

komentarz jest odpowiedzią na: [1 komentarz tej dyskusji]

wasze podejście na klęczkach zapewne wywołałoby uśmiech politowania na twarzach takich ludzi jak Larry O`Brien czy David Stern, którzy doglądali ligi NBA, gdzie zdrowe jest podejście marketingowe i nie...

solar

Nikt nie zamierza całować Karkosika po rękach i stawiać mu pomniki,powołujesz się na ligę NBA ale jak zapewne wiesz u nas i w Stanach jest trochę inna sytuacja i inaczej rozwiązany jest sponsoring.Stawiasz tradycję ponad wszystko, zdradź może tajemnicę jak utrzymać drużynę na przyzwoitym poziomie bez pieniędzy.Nie liczysz chyba że o żużlu przypomni sobie po latach firma Apator albo miasto,które ma całą masę innych potrzeb będzie utrzymywać żużel,wybij sobie to z głowy.Z pieniędzy miasta żyje Polonia i Włókniarz i jak to wygląda sam chyba widzisz.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 0
fan z Torunia

wasze podejście na klęczkach zapewne wywołałoby uśmiech politowania na twarzach takich ludzi jak Larry O`Brien czy David Stern, którzy doglądali ligi NBA, gdzie zdrowe jest podejście marketingowe i nie uświadczysz nazwy sponsora w nazwie drużyny. Nawet takie giganty jak Adidas, czy Coca Cola nie pchają się nawet do tego by to zmienić. To sponsor się buduje poprzez wsparcie drużyny a nie na odwrót. Może małostkowi Polacy kiedyś do tego dorosną, że historia i tradycja to podstawa, a nie hołdowanie złotemu cielcowi w wyścigu szczurów oddając mu wszystko, nawet swoje imię. Dziękuję za uwagę.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 0

ostatnia odpowiedź: 12 lutego 2012 [1 komentarz tej dyskusji]

solar

Cinek, nic dodać nic ująć.Mam nadzieję że tak myślących jak ty jest więcej.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj -1
Cinek

Zacznijmy od tego że od zawsze Apator był sponsorem i nazwą zakładu pracy a Stal była nazwą własną klubu czego nie potrafisz zrozumieć.
no tak. Nazwa Apator daje gwarancję 15 zawodników krajowych na wysokim poziomie typu Hampel i Gollob. Kiedyś Apator był pracodawcą zawodników a dzisiaj zawodnik jest osobną firmą. Prawda jest okrutna!!! Osoba która kładzie duże pieniądze dyktuje warunki. To nie lata 70-te. To on musi położyć kasę żeby wychować takiego Hampela. A sport to interes. Czasy się zmieniły. Dzisiaj jest żądza pieniądza. Przykładowo posiadasz stację paliwową i podpisujesz umowę z jakąś tam rafinerią to od tego dnia występujesz pod nazwą SHELL,BP czy ORLEN,a nie stacja "KOGUCIK" masz bar podpisujesz umowę z McDONALDs-em to występujesz pod tą nazwą i nikogo nie interesuje jaką nazwę nosi twoja działalność. Skoro masz pieniądze to wyłóż na ten klub i go nazwij jak Ci się podoba. Jak p Karkosik przejmował zadłużony klub i w opłakanym stanie i ogłosił nową nazwę UNIBAX to dlaczego żaden z was wtedy nie przywiązał się do słupa? Dlaczego nie doszło do żadnej manifestacji? Dlaczego nie postawiliście wtedy warunków że nazwą będzie APATOR? Jak teraz wahał się żeby przedłużyć umowę to żaden z was nie kozaczył i się nie wychylał przed szereg tylko wcinaliście pazury jak paluszki .Pamiętaj!!! Jak to mówią pokorne cielę dwie matki ssie. I jeszcze jedno żeby kibice nie jedli kiełbasy co bieg to może wymyślisz coś żeby rozruszać towarzystwo a nie śpiewasz to co wymyśliło moje i starsze pokolenie. Tu nie o kiełbasę i słonecznik chodzi. W Zielonej Górze i w innych miastach podobne stowarzyszenia całą zimę myślą i opracowują sektorówki. Poczytaj,pooglądaj zdjęcia z innym miast u nas w Toruniu myśli się jak tu komuś utrudnić życie. Uwierz mi że za jakiś czas Karkosik wycofa się ze sponsoringu i może znajdzie się jakiś darczyńca albo nie ale jeżeli nie to jeszcze zatęsknisz za nazwą Unibax

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 0

komentarz jest odpowiedzią na: [2 komentarze tej dyskusji]

Cinek wstyd mi za ciebie jak jestes z Torunia, zeby nie znać własnej historii. Luty 1962 utworzony został Klub Sportowy Apator Toruń, zgłoszony PÓŹNIEJ do rozgrywek jako Stal Apator. W 1966 centralne...

solar

Oczywiście ,że sponsor musi być jak sobie wyobrażacie zbudowanie silnej drużyny bez sponsora.Tradycja i przywiązanie to jedno a brutalna ekonomia to drugie i polska liga wcale nie jest taka popieprzona,taka jest po prostu rzeczywistość.Chyba że stowarzyszenie ma pomysł na utrzymanie żużla na wysokim poziomie w inny sposób,powoływanie się na tradycję to stanowczo za mało.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 0
fan z Torunia

Cinek wstyd mi za ciebie jak jestes z Torunia, zeby nie znać własnej historii. Luty 1962 utworzony został Klub Sportowy Apator Toruń, zgłoszony PÓŹNIEJ do rozgrywek jako Stal Apator. W 1966 centralne władze NAKAZAŁY usunąć Apator, bo taki miano kaprys.
Apator to nasza historia, choćbyś płakał i tupał nóżkami. A jesli chcesz sięgnąć głębiej to szukaj sobie Gwardii, Ligi Przyjaciół Żołnierza albo innych wybryków natury...

Stowarzyszenie zrobiło coś dobrego PO RAZ KOLEJNY, a Wy internetowi kibice płaczecie jeszcze z tego powodu, jasne w końcu wystarczy poklepać sobie zza monitora.

Co do Pana Karkosika i Stępniewskiego - Prezes zasłania się ligą zawodową i tym że sponsor musi być. Ligi zawodowe jakie znam, które są wzorem dla innych nie mają w nazwie sponsora(choćby liga angielska, zawodowe ligi w Stanach itd) więc coś jest nie halo. Polskie ligi sa popierzone i mają równie niepowaznych sponsorów, którzy za 5 lat sponsoringu najlepiej by sobie kazali pomniki stawiać.

Fakt z Apatorem jest w gruncie rzeczy sytuacja dość podobna, to też firma, ale firma która pomagała ponad 40 LAT!! A teraz miało by to wrócić nie jako chwalenie sponsora, ale jako nawiązanie do tradycji!

Ale co ja będę pisał ludziom którzy są obsrani ze szczęścia na myśl że w swoim składzie mogliby mieć 7 obcokrajowców i mogliby wpieprzać kiełbache co bieg.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 0

ostatnia odpowiedź: 11 lutego 2012 [2 komentarze tej dyskusji]

Cinek

ja w Lesznie widzę tylko Hampela i Kangura i coś tam mało istotnego

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 0
Nick

ble,ble,ble, ble. Zaraz zacznie się tytułami przerzucać. Przerośniętą prostatą wisi i powiewa mi Ząbik

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 0
Cinek

do Stachu 2277 i reszty-z tym opatentowaniem nazwy to jakaś bzdura dorastających dzieci? Kto będzie sponsorował klub o nazwie zakładu pracy który się wypiął na żużel w tym mieście dostający w zamian darmową reklamę. Ludzie Stal to nasza historia a nie Apator,Unibax, Elektrim czy DGG.To są sponsorzy dzisiaj są jutro ich nie ma. Słyszał ktoś żeby kibic bydgoski nazywał swój klub Jutrzenką? Marian Rose jeździł w Stali Toruń a nie w Apatorze,Elektrimie czy DGG. Rzecz w tym że w latach 80-90 był cały wachlarz piosenek,przyśpiewek dopingów i to była ta cała atmosfera stadionu z ul Broniewskiego. Dzisiaj jest Apator,Apator apatoooor, Angielka łapy w górę,i jakaś tam jedna obraźliwa podciągana pod wszystkie drużyny i nic poza tym.Brak atmosfery powoduje że ludzie przestają chodzić.Kto był w Lesznie,Gorzowie lub Zielonej Górze wie że tam bawi się cały stadion przez cały mecz śpiewając co bieg coś innego.Co Falubaz przyjeżdża do Torunia śpiewa inne piosenki a w Toruniu tekst wymyślony w latach 80 Apatoooooooor przez dwie godziny. i to jeszcze jak nie śpiewasz to jesteś piknik a nie kibic. Oto cała twórczość kibiców z toruńskiego młyna. I w tym cała rzecz. Łatwiej jest opatentować nazwę niż wymyślić nową przyśpiewkę. To jest odgrzewanie starych kotletów.To nie fikcja to fakty. Czy coś stałoby się kibicowi gdyby krzyknął skoro nie chce Stal to Unibax? W zamian za brak szacunku wycofa się sponsor bo nie widzi interesu w tym całym wkładzie bezpowrotnie grubej kasy. Szybciej oficjalnie będzie w Toruniu Unibax Stal Toruń niż Unibax Apator Toruń. A jak wycofa się sponsor to my będziemy mieli mecze na MA z Rawiczem ale pod nazwą Apator. Tego chcecie????????Bo Apator nie zamierza dać złotówki na ten sport!!!! Będziemy dzielić stadion z Elaną bo stadion trzeba utrzymać albo co gorsza będzie targowisko jak na stadionie X-lecia w Warszawie

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj -1
Cinek

Chwileczkę. wymień tych 5 rdzennych żużlowców z Leszna bo chyba Cię troszkę poniosło. Baliński i znienawidzeni Pawliccy. To jest trzech.Musielak i Adamczewski to jest pięciu Unibax Miedziński, Lampkowski, Ząbik, Pulczyńscy też pięciu. O czym ty piszesz? No chyba nie masz na myśli Hampela. Jak reszta się nie liczy bo to drewna? A czym jest Baliński jak nie drewno. Zawodnik własnego toru. Pawliccy w drugiej lidze zrobili wynik a czy im pójdzie w EL zobaczymy. W drugiej lidze to nawet Idziorek miał wyniki. A że Przemek jest brązowym medalistą IMŚJ to powiem Ci że Patryk Kujawa jest Indywidualnym Mistrzem Świata juniorów 2001 roku a co zrobił w lidze to już inna inszość

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 0

komentarz jest odpowiedzią na: [2 komentarze tej dyskusji]

Czterech rdzennie leszczyńskich juniorów, pięciu rdzennie leszczyńskich żużlowców, sześciu Polaków plus Australijczyk i Chorwat. To jest leszczyński skład. Jeżeli trolluński to 3 kangurów i miedziak...

Skullsplitter

do stachu2277 - przywrocenie nazwy Apator razem z nazwą Unibax moim zdaniem spowoduje wycofanie się sponsora. Pomyśl, masz firmę i wydajesz grube miliony na drużynę. A tu nagle ktoś przyłącza do nazwy twojej firmy nazwę innej, która nie daje na żużel złamanego grosza. Interesuje Cię taki deal? Tylko Ci, kórzy nie mieli w życiu żadnej firmy, albo nie mają bladego pojęcia o biznesie mogą takie głupstwa propagować. Skoro ktoś chce powrotu do historycznej nazwy klubu to powinna to być Stal Toruń. Tylko dzieci, które pierwszy raz na żużlu były w 2000 r. mogą twierdzić, że jest to Apator. Taka jest historia, takie są fakty. Dlaczego nazwa stowarzyszenia w którym działa J. Ząbik to Stal a nie Apator? Pomyślcie.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 0
Nick

Czterech rdzennie leszczyńskich juniorów, pięciu rdzennie leszczyńskich żużlowców, sześciu Polaków plus Australijczyk i Chorwat. To jest leszczyński skład. Jeżeli trolluński to 3 kangurów i miedziak to graaaatullluję, graaatullluję...... Reszty nie licz bo to drewna są.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj -1

ostatnia odpowiedź: 10 lutego 2012 [2 komentarze tej dyskusji]

Skullsplitter

Na żużel chodzę od ponad 20 lat i kibicuję drużynie UNIBAX Toruń. Mam sentyment do starej drużyny Apatora, ale bardziej do zawodników a nie do nazwy firmy, która nie już wspiera drużyny.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 0
stachu2277

Kto tu pisze że chce zniszczyć ? To ty robisz niepotrzebne problemy. Kibice nie chcą tylko przywrócenia do nazwy członu "Apator" , a nie wycofanie się unibaxu

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj -1

komentarz jest odpowiedzią na: [5 komentarzy tej dyskusji]

Jak na dzisiejsze czasy mamy znowu „maksymalnie Toruński” skład . Mamy chyba jako jedyny klub w Polsce trzy tory w tym najlepszy stadion , szkółka pracuje pełną parą ,zasadniczy trzon drużyny to bardzo...

stachu2277

Ludzie czy wy jesteście nienormalni? Kibice od lat utożsamiają się z nazwą Apator , komu przeszkadzało by Unibax Apator Toruń?
Co wy wymyślacie z tą Stalą? W Toruniu tylko Apator !

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 0
miroslaw998

Wcale mnie niezdziwi jeżeli w najbliższym czasie przeczytam że w Urzędzie Patentowym kolejne grupa "nawiedzonych" z Torunia opatentuje wzór i krój berecików,popularnych w kraju moherowych czapeczek.To po pierwsze.A po drugie to ja a nie jakaś grupa za mnie będę decydował jak dopingować drużynę która została pozostawiona przez możny Apator.Rej już pisał na ten temat.To o gęsiach.Grupie posiadającej patent proponuję przenieść się do Łysomic.Przypomnę tam teraz będzie Apator a z historii.Prawie naprzeciwko jest boisko z bierznią którego używano.Na Motoarenie startuje prywatna drużyna pod nazwą Unibax.Wszystko w temacie.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 0
POLONIA

Dla mnie Toruń to zawsze jest Apator, a nie tam jakiś Unibax czy coś tam innego.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 2
ronaldo

i tak pozostanie W toruniu na MA doping APATOR CZY TEGO CHCE KTOŚ CZY NIE. I TYLE NA TEMAT KOMBINARSTWA DOBRZE ZE MAMY DOBREGO SPONSORA.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 0
Szyba

Jak na dzisiejsze czasy mamy znowu „maksymalnie Toruński” skład . Mamy chyba jako jedyny klub w Polsce trzy tory w tym najlepszy stadion , szkółka pracuje pełną parą ,zasadniczy trzon drużyny to bardzo młodzi zawodnicy ,Sullivan jest jak wino . Klub od strony administracyjno-organizacyjnej funkcjonuje jak szwajcarski zegarek . To może oznaczać tylko jedno, coraz lepsze wyniki i to przez wiele lat . Więc dlaczego grupa ludzi kierowana sentymentami chce to zniszczyć .

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 1

ostatnia odpowiedź: 10 lutego 2012 [5 komentarzy tej dyskusji]

k 53 GKM

Witam.,,do z krzyzem na plaszczu,,.Male sprostowanie,do Twojej odpowiedzi na Moj Post.Wiec Nasz nie przyjal nazwy GSZ,bo Klubu Zuzlowegow Grudziadzu nie bylo.Byla to sekcja /z wielu/Klubu Stal Torun gdzie startowali zawodnicy z Torunia/niejako na wyjezdzie/w Grudziadzu /1978/Klub powstal na bazie sekcji Stali Torun,jako samodzielny podmiot,i przyjal nazwe GKM/1979/.Pozdro dla Unibaksu Stali Torun i oczywiscie GKM.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 0
Krzyżacy

UNIBAX APATOR TORUŃ i wszyscy zadowoleni! jeśli nie może być sam Apator (bo nie może)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 0

ostatnia odpowiedź: 9 lutego 2012 [1 komentarz tej dyskusji]

Dumny z Krzyża

Strzelacie sobie i nam samobója takimi pomysłami. Jeżeli chcecie wrócić do historycznej nazwy to niech to będzie Stal. Dodać drugi trzon to żaden problem. Mam nadzieje, że nie wpadniecie na głupi pomysł wprowadzenia nazwy sponsora (byłego) do klubu bo będziecie mieli więcej wrogów jak sprzymierzeńców. Żeby była jasność.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj -1
k 53 GKM

Witam.,,do z krzyzem na plaszczu,,Oczywiscie ze masz racje.Skupilem sie na tej najnowszej historii Naszych Klubow/za dlugi by byl post/i chodzilo mi glownie o odniesienie sie do TEMATU.GKM to 1979.PS.Gratuluje znajomosci tematu.Prawdziwy Kibic.Pozdro dla Unibaksu Stali Torun.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 0
z krzyżem na płaszczu

"k 53 GKM"! Tak dla ścisłości to pierwsza "nazwa" klubu z Grudziądza to "Olimpia"! Poźniej jeszcze był "GSŻ" /Grudziądzka Sekcja Żużlowa/ i taką to własnie "nazwę" przyjął Wasz klub w momencie gdy jak to nazwałeś stał sie "filią" Stali Toruń! Nazwę GKM przyjął jak dobrze pamietam w 1979 roku lub 1980!

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 0
jur

W związku z tym, partnerem do rozmów na temat umieszczenia w nazwie klubu słowa Apator, przestały być zakłady Apator a zostało nim SSSŻ. Pytanie, czy zakłady się tym przejęły? Sądzę, że nie. Reklamę mają za darmo, bez konieczności wyjęcia z portfela choćby złotówki. Skorzystało na tym SSSŻ Krzyżacy, które stało się właścicielem czegoś co może mieć bardzo wymierną (w pieniądzu i nie tylko) wartość. Co z tym zrobią? To jest pytanie! Czy np użyczą bezpłatnie i bezwarunkowe prawa do korzystania z tej nazwy klubowi Unibaks? Wątpię. A z drugiej strony: jaki interes ma KS Unibaks w zmianie nazwy, czy przybędzie sponsorów albo kibiców? Też wątpię. Historyczne sentymenty? Jeśli tak, to powinni jak najszybciej nawiązać współpracę ze stowarzyszeniem STAL. Bo Apator w nazwie klubu Unibaks to groźba wycofania się głównego sponsora. A funkcjonowanie klubu na tym poziomie profesjonalizmu bez Pana Romana Karkosika wydaje się niemożliwe. Żeby się nie okazało, że SSSŻ rozwaliło toruński żużel.(odpukuję w niemalowane)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 0
k 53 GKM

Witam.Uznalem ze jako rodowity Torunianin/do 23 roku zycia/a nastepnie Grudziadzanin /do dzis GKM/,moge skromnie sie wypowiedziec.Pamietam jako 10 letni Kibic zuzla jezdzile z Podgorza na Stadion Stali na stopniach Tramwajow/taki tlok Kibicow/gdzie starsi Kibice trzymali za ,,ciuchy ,,abym nie spadl.Potem powstala Filia Stali Torun w Grudziadzu ,gdzie jezdzili zawodnicy Torunia /sp.Romek Kosciecha ,Jacek Krzyzaniak,Podolski,bracia Miastkowscy,Licznerski/.Poroku powstal GKM/Grudziadzki Klub Motorowy/.I dzisiaj od 10 lat mamy GTZ,ale na meczu wszyscy krzycza GKM/to tradycja .Takie realia sponsoringu dzisiaj.I jedno drugiemu nie przeszkadza,i I P.Fialkowski sie nie obraza/od 10 lat Prezesem/.I moje skromne zdanie to zycze Mistrza Polski dla Unibaksu Stali Torun.Stal i GKM to pierworodni zuzla w Naszych miastach .Pozdro/Czesto jestem na meczach Unibaksu Stali Torun./Powodzenia.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 0
z krzyżem na płaszczu

Dokładnie tak jak "powiedziałeś" Szyba...!!! Jeżeli juz to KS Stal Toruń! Apator to taka sama "nazwa" jak: Adriana, DGG, Elektrim..itd! Co to za pomysł z tym Apatorem...??? Kompletna GŁUPIZNA!

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj -1
Toruniak

Unibax Apator Toruń - jak najbardziej tak... samo KS Apator Toruń nie ma żadnej racji bytu... taka prawda

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 0
krajes

No to dzielimy się na dwa obozy. Po to kibice stadionowi walczą o nazwę bo czują więź do tradycji - nie do firmy!! Co to za problem mieć w nazwie Unibax Apator Toruń, tak jak Stelmet Falubaz Zielona Góra?? Także się wychowałem w czasach gdy sponsorem byli Elektrim, DGG itd. Wszystkie firmy były krótko, za to Apator jedną z najdłużej sponsorujących firm i taka nazwa się przyjęła. Także nie było by wcześniejszych sukcesów bez Apatora! Ja jestem na TAK!

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 0
Doberman

Solar- to coś przy twoim niku tzn. ta nazwa jak się ma do twojej wypowiedzi. Możesz to skomentowac.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 0

ostatnia odpowiedź: 9 lutego 2012 [1 komentarz tej dyskusji]

Doberman

Dziwne nie lepiej wrócic do pierwotnej nazwy KS Stal i w razie W dokładac drugi człon z nazwą sponsora. Np. Unibax KS Stal Toruń.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 0