Zobacz wersję beta nowego serwisu www.SportoweFakty.pl
Zagar będzie gotowy na play-off
autor: Damian Gapiński, 2010-07-26, 12:30, źródło: inf. własna
skomentuj   komentarze (55)   drukuj artykuł        
Matej Zagar w piątkowym spotkaniu Elite League pomiędzy Coventry Bees a Eastbourne Eagles zaliczył upadek, po którym odniósł kontuzję nadgarstka. Prezes Stali Gorzów zapowiada jednak, że Słoweniec będzie gotowy do jazdy na play-off.
Matej Zagar po piątkowym upadku rozpoczął rehabilitację kontuzjowanego nadgarstka. Prezes Stali Gorzów Władysław Komarnicki zapowiada, że Słoweniec wróci do składu zespołu na rundę play-off. - Matejowi nic poważnego się nie stało. Na rundę play-off powinien być już gotowy do jazdy - powiedział dla SportoweFakty.pl Komarnicki.

Zagar w dotychczasowych spotkaniach Stali Gorzów w Speedway Ekstralidze osiągnął średnią biegopunktową 1,698, która daje mu 23. miejsce w klasyfikacji najskuteczniejszych zawodników.
skomentuj   komentarze (55)   drukuj artykuł        
wasze komentarze (55)

do UL

2010-07-27 22:10:15

twoim tokiem myslenia: Unia bez Hampela: 1. Kołodziej 2. Batchelor 3. Baliński, 4 ZZ, 5. Adams, 6. Pavlic jest silniejsza niz stal bez Golloba: 1. Pedersen, 2. Ruud, 3 Zagar, 4. ZZ, 5. Gapiński, 6. Pawlicki...no no gratuluje obiektywizmu i samopoczucia a po drugie hipotetycznie zabierasz stali wiecej bo 13,5 pkt golloba na mecz i lesznu mniej bo 11,5 pkt hampela na mecz...


Stalowiec

2010-07-27 21:35:47

do "UL" Czlowieku kazda druzyna w tym roku bez lidera nie znaczy nic Wroclaw bez crumpa, Polonia bez emila, Stal bez Golloba, Unia L. bez Hampela, Czestochowa bez Holty, Unia Tarnow bez ulamka lub kasprzaka, Torun juz pokazal ze jak Jagus zawodzi nie ma druzyny, Falubaz bez Protasiewicza a wiesz dlaczego? Bo tu juz nie chodzi o wyniki tych zawodnikow a wklad w atmosfere oni nie jada to cala druzyna jest pograzona bez kapitana proste! zrozumiesz to wkoncu czy trzeba ci tlumaczyc jak krowie na rowie? Co do podniecania sie niedzielnym meczem do gratuluje podniety z wygranej ze zdziesiatkowanym skladem ale wiesz to ma swoje plusy bo Leszno dzieki temu jak sie spotkaja z nami w finale podejda do meczu wyluzowani a wiesz co sie wtedy stanie? 50-40, 43-47 dla Stali. Swoje w zyciu widzialem na zuzel chodze bardzo dlugo a na waszym stadionie bylem dziesiatki razy i wiem jak to sie skonczy. To samo bylo jak was Apator zmucil w finale prawda jest taka ze zlekcewazyliscie przeciwnikow po wygranej rok wczesniej.


do UL

2010-07-27 20:37:54

kolego ty tak bardzo wierzysz w to co mówisz ze zaczynasz byc kuriozlany, wiesz co to autosugestia? wyobraz sobie, ze Stal to bardzo silny zespół z dwoma wybitnymi zawodnikami na dokładkę. tak samo jak i UL. jesli chodzi o WTS no to troche przesadziles bo bez Crumpa tej druzyny nie ma na poziomie pierwszej czwórki tak jak i FZG bez pepcia a Unibax to juz niestety 5x5 plus miedziak(moze oprócz meczu z UL)co do UT to 'no comments'. wiec stary raz jeszcze pomysl zanim cos napiszesz bo nie masz racji. na koniec pozdrawiam podniecających się wynikiem przy scenariuszu: start i gesiego, to muszą byc emocje;-)


UL

2010-07-27 13:09:13

Wyjasniam ( jak dziecku ) każda z drużyn PO ( Unia L., Falubaz, Unibax, Unia T., Wrocław ) ma znacznie wieksze szanse przejscia rundy bez swojego lidera aniżeli Gorzów osłabiony brakiem Golloba. Zbyt wiele zalezy w Gorzowie od jednego zawodnika ( analogia = Polonia Bydgoszcz ) Jeżeli nie przemawia to, że Unia bez Hampela byłaby silniejsza od Stali bez Golloba, lub np. Tarnów bez Ułamka od Stali bez Golloba... to już nie moj problem. Pozdrawiam.


do UL

2010-07-27 11:04:18

"w Stali nie ma nawet kto pojechac z/z za Pedersena" - co ewidentnie bylo widac podczas meczu z WTS albo na wyjezdzie z apatorem; "W UL za Jarka pojechaliby Kołodziej, Balinski, Adams, Troy lub Jura, co dałoby ok.10 pkt" - optymizm, ale chyba przeciwko UT; "w Unibaxie za Miedzińskiego pojechaliby np. Andersen, Holder" czyli 2pkt. a co z resztą? zastanów sie chlopie zanim cos napiszesz


40 lat to ma twoj tata..

2010-07-27 00:49:28

do "kibic UNI od 40 lat" gdybys byl kibicem od 40 lat wiedzialbys ze sport rzadzi sie wlasnym prawem i nie zakladal bys zwyciestwa przed meczem.


do kibic UNI od 40 lat

2010-07-26 23:28:43

- jeśli wg. Ciebie i tak mają lanie , ro niby dlaczego prezes Dworakowski ma łamać ustaloną umowę !? Jeśli złamie to pytam - dlaczego nie zrobił tego wczesną wiosną - TAK DLA JAJ ???????? PS. Przyjdzie czas , Przemek będzie jeżdził w Lesznie , albo i nie !!!!!


kibic UNI od 40 lat

2010-07-26 23:04:36

myślę i polecam panu Dworakowskiemu,aby w sytuacji,kiedy Gorzów dziesiątkują kontuzje-dla jakości widowiska zezwolić wbrew wcześniejszym ustaleniom jazdę Przemkowi dla Gorzowa-i tak mają lanie-a niech się chłopak pokaże przed swoją publicznością!!!stadion pęknie wtedy w szwach!!!a o to chyba chodzi!


beetle

2010-07-26 21:46:50

final PO mecz w lesznie- Stal:1 Pedersen 11, Ruud 3, 3. Zagar 6, 4. Gapiński 7, 5. Gollob 10, 6. Zmarzlik 1, 7. Pawlicki 8 = 46 Unia 9. Hampel 10, 10.Batchelor 4, 11. Kołodziej 11, 12.Baliński 6, 13.Adams 9, 14.Pavlic 4, 15. Musielak 0 = 44 mało realne?? poczekamy zobaczymy...leszno ma zadyszke widac bylo w toruniu - byleby nie finansową bo 1 sierpnia znowu księgowy z leszna ma problem wypłacić za 60 pkt chlopakom


do dastin i ul

2010-07-26 19:32:34

Stal gorzow jechala zz za pedersena z 3 w tabeli wrockiem a nie z tarnowem gdzies z dolu tabeli i zrobili razem 11pkt to tez nie piszcie glupot ze nie ma lidera kim zalatac.Zycze oblizania sie medalem za te wasze napinki.


olo

2010-07-26 19:28:12

witam przestańcie się przejmować że Gorzów będzie płakał a niech plącze martwcie się lepiej o własne kluby a nie upatrujecie sensacji tam gdzie jej niema. Przestańcie narzekać na kluby a zacznijcie kibicować anie tylko wyzwiska(to chyba tylko u nas tak jest). Gorzów, Leszno, Toruń, Zielona G.(kolejność przypadkowa) nie trawicie może dlatego że są to dobre drużyny? Zamiast się cieszyć że mamy tak silne zespoły(szkoda że w żużlu niema coś na kształt ligi mistrzów) i silną ligę


dastin

2010-07-26 19:08:36

do do do stal.g UNIA LESZNO jechał bez swojego lidera i rozjechała Unie Tarnów wiec nie pierdziel Głupot , zycze Miłych wakacji w Siperniu ;]


ul

2010-07-26 19:08:27

Kolego nizej, nie masz racji : w Stali nie ma nawet kto pojechac z/z za Pedersena, i o tym problemie pisze. W UL za Jarka pojechaliby Kołodziej, Balinski, Adams, Troy lub Jura, co dałoby ok.10 pkt. Analogicznie : w Unibaxie za Miedzińskiego pojechaliby np. Andersen, Holder, w Falubazie również wybór, a w Stali Ruudem i Gustafssonem dziur ( ewent. z/z ) nie zakryjesz.


do "do stal.g"

2010-07-26 18:47:38

"Słabosc Stali to tylko dwóch pewnych zawodników - Gollob i mniejszym zakresie Pedersen, i było to przewidzenia, ze gdy jednego z nich zabraknie to jest problem." - wydaje sie to byc problemem kazdego z klubów kolego. np UL baz hampelka albo apator bez miedziaka albo fallubas bez zengiego buhahaha


Maciej

2010-07-26 18:47:26

No To W Lesznie Znowuuu MIAZGAA.... :) Szkoda ze bez Pedersena i Zagara bo wtedy Gorzowiakii by płakały ze wstydu :)


fan ze Strzeleckiej

2010-07-26 18:36:50

Prezesie Dworakowski niech jedzie Przemek będzie ciekawie bo jak nie to galaretos gotowi nam na smoku zbiorowe samobójstwo popełnic ze wstydu z przegranej :)


do stal. g

2010-07-26 18:16:11

Nie róbcie z Zagara nie wiem jakiego raidera, i usprawiedliwienia nie szukajcie już teraz. W tym sezonie na wyjazdach rzeczywiscie wszystko od niego zalezy ( 3 pkt. w 4 b. w Czestochowie, 2 w 4 w Zielonej, 6 w 5 we Wrocławiu itp. a najlepszy - rewelacyjny! - wystep to 9 pkt. w 6 biegach w Tarnowie ) Słabosc Stali to tylko dwóch pewnych zawodników - Gollob i mniejszym zakresie Pedersen, i było to przewidzenia, ze gdy jednego z nich zabraknie to jest problem. Widzieli to kibice wszystkich klubów, prócz Waszego. stal. G - wcale nie bedziemy sie tłumaczyć, tego meczu nie da sie po prostu przegrac, chyba ze skład Musielak, Adamczewski, Łukaszewski jeździłby po 5 biegów.


Wilku

2010-07-26 18:05:33

DO STAL.G Co tu tu wyskaujesz z poprzednim sezonem tutaj chodzi o wczesniejsze sezony rok 2009 to było nieporozumienie , na treningu wszystko ok ale na zawody wielki pan CzeCze robi tor pod gosci a Gapinskiemu spasil tor no i nastukały nam Lwy i tyle (Wakacje w Sierpniu ;])teraz jest jazda ... taka kopa ze Madsen (Niby objawienie sezonu) miał problem z pokonywaniem łuków mozna powiedziec ze ten chłopak objezdzał tor poł okrązenia za 3 zawodnikiem i tyle , koniec gdybania przyjdzie 1 siepien i zobaczysz na wlasne oczy (Oczywiscie w TV bo mama nie pusci w tak dalekie wojaże ;]) Jak na Smoku jezdzi Unia Leszno , A Gapinski jest wstanie pokonać Pavlica i Musielaka , no i jak dzien wczesniej Zapije Tory to jego tez ma szanse objechac ale nikogo wiecej , ja tem czekam na Tomuśa Rowerzyste , Zobaczyć Miny Kibiców z Gorzowa po tym jak Nasi objezdzają Go po Dużej BEZCENNE ;]


staL.G

2010-07-26 17:40:15

ja sie zastanawiam co napisze leszcze jak przegraja mecz , jakie beda tlumaczenia?? i do tego co twierdzi ze gapa nie umie jezdzic na smoku, dziecko sprawdz pkt gapy z tamtego roku ,ile zrobil???


byczek

2010-07-26 16:59:09

haha Gorzowiaki wy chyba nie wiecie co to kopa wy macie tor przyczepny a kopa Leszczyńska i Zielono Górska to inny Świat , propnuje poczytac wypowiedzi zawodnikow z GP i co oni mówią po meczach w Lesznie i zielonej Górze , zazwyczaj tylko słowa ''Poprostu nic nie mogliśmy zrobic '' ;] , Do takich Torów potrzeba 5-6 treningow aby sie spasować , ale wy mislicie że Czecze zrobi przyczepny tor to zlejecie wszystkich , no dobra myslcie tak dalej ;d , prosze was wyjdzcie z 20 bo bedzie wstyd na cały swiat to nawet włókniarz zrobił 30 a Falubaz to nawet 32 , Zobaczycie co to Kopa al'a Roman vel Jankes hehe pozdro


do Alex

2010-07-26 16:51:29

o co ci chodzi ?


do Carlitos Falubaz

2010-07-26 16:40:09

Co bys sie nie zdziwil bo wlasnie z mysla o tej kopie o ktorej piszesz.Czecze od chyba 4 kolejek moze nawet 5 robi wlasnie w gorzowie kope.Na takie Leszno czy twoj falubaz.W Gorzowie byl beton za czasow chomskiego ale teraz Gorzow staje stara sie byc uniwersalny.Co bylo z zagarem jak byla kopa 2pkt w meczu.A teraz jedzie jak trza non stop motocross bo tam kopa jest.Wlasnie ze teraz gorzow zaczyna jechac tez na kopie wiec uwazaj co piszesz bo niespodzianka moze byc i to wielka.


Wiaderny

2010-07-26 16:24:57

do Carlitos Falubaz: bo co? bo ty tak twierdzisz?


wujek samo zło

2010-07-26 16:24:20

to w takim wypadku prawdopodobnie pojedzie Pawlicki brak Nickiego i Zagara to musi jechac żeby nie było tak że Staleczka zdobędzie 20 pkt bo to by był już śmiech na sali jednak z drugiej strony lubię oba te kluby i liczę na finał ich obu a także na to że któraś z nich i to raczej Staleczka w PO sprowadzi na ziemię magików pozdro z Bydzi i mam nadzieję że spotkamy się w przyszłym sezonie


do twoj pan

2010-07-26 15:24:45

Zagar nie ma zlamanego nadgarstka co ty za bzdury wypisujesz?Doinformuj sie a potem bierz sie za pisanie postow.Jak mnie denerwuja tacy jak ty nie wie do konca a pisze znawca jeden.I nie mam zamiaru cie doinformowywac.Sam poszukaj co sie stalo zagarowi.


Carlitos Falubaz

2010-07-26 15:15:53

No to gdzie by Gorzów nie pojechał to może się spodziewać solidnej kopy. Na takim torze praktycznie wszyscy zawodnicy Stali (oprócz Gapińskiego) tracą na swojej wartości a jeśli dodamy do tego świeżo zaleczone kontuzje to sprawa jest jasna.


do Twój Pan

2010-07-26 15:02:31

Kolejny znafca od 7 boleści w wieku pewnie 12 lat, bo skoro dla ciebie pęknięcie to jest to samo co złamanie, to gratuluje serdecznie.


Unia Leszno

2010-07-26 14:31:42

To wszystko jest kalkulowane... aby w play-off jechać z Falubazem. I tak Stal wie że przegra w Lesznie więc po co mają jechać liderzy?


bally12

2010-07-26 14:11:50

to znowu kapeć bedzie a nie mecz :/ a miała być ładna walka . nie ujmujac pozostałym licze ze stawiwa opor i nie bedzie pogromu ;)ale szczerze to w to nie wierze ;p UNIA - Stal = 62:28 LIDERA MAMY !!!!!!!!!


Twój Pan

2010-07-26 13:55:43

Złamany nadgarstek to nic poważnego... Ładna propaganda buhaha! Wystąpic to on moze bo i nawet ze złamana nogą mozna wystąpić. Tylko co z tego jak juz po pierwszym łuku będzie musiał zjechac z toru. Do tego dla Pedersena i Zagara trzeba zrobic łatwy twardy tor by sprawiał jak najmniej bólu a to dla Apatora woda na młyn. Galaktyczne wakacje to już fakt :D


kibic

2010-07-26 13:46:53

wypowiedz Protasiewicza po meczu w Bydzi sama wszystko wyjaśnia w zielonej to jazda gesiego ... co to za sport ...?? moze to jakies zawody kaczek..:):):)


do Alex

2010-07-26 13:37:22

Chyba masz 10 lat jak twierdzisz, że kość jest organem, a złamanie = pęknięcie. Szykuje się kibel w 4 klasie z biologii, a właściwie przyrody.


do Alex

2010-07-26 13:35:57

Nie złamana kość nadgarstka tylko pęknięta. Nie wiesz, to nie gadaj.


do Matejos

2010-07-26 13:33:30

miedzy torem w Lesznie a torem w ZG różnica jest taka, że w Lesznie w kazdym meczu jest tyle mijanek co w ZG w czasie kilku sezonów!


do only stal

2010-07-26 13:29:04

widzę, że po Komarnickim, który rok temu straszyl wysylaniem młodziezy na E- ligę nastepny mądry z Gorzowie się znalazł! Na 15- go sierpnia tez dajcie samych juniorów- jak nie wyzdrowieją Pedersen i Zagar- i możecie sie udac na zasłużone wakacje!


iStal

2010-07-26 13:21:57

Kość nadgarstka to nie organ. Szkoda chłopaki, wychodzimy z 30, najlepiej by było składem z Gollobem, Ruudem, Gapińskim, Zmarzlikami, Cyranem i Suchym.


nikus

2010-07-26 13:19:09

I co szkoda chlopaki ze Matej da rade na p>o zal tylek sciska no trudno i jeszcze jedno niki tez juz bedzie wiec glowa do gory ludzie i prosze sie juz tak nie martwic stala heheheh aha no i powodzenia z nami :)


Matejos

2010-07-26 13:16:17

To kibica, który chce zobaczyć zacięty mecz na smoku: Poproście Jankesa żeby zrobił normalny tor, a nie kope na której jadą tylko leszczyńskie byki. ZG już nie robi takiej kopy jak rok temu i mieli kilka fajnych biegów!


Only STAL

2010-07-26 13:13:13

Młodzież do leszna wysłać.I tak mecz bez znaczenia.


GROBLA

2010-07-26 13:13:10

Zagar pojedzie w Play-Off, tylko że w przyszłym sezonie.


ul

2010-07-26 13:12:16

Szkoda że 1 sierpnia nie pojedzie na "Smoku", szybkiego powrotu do zdrowia i niech wygra sport!


tomek

2010-07-26 13:10:12

Do Alex. Nie złamany, a pęknięty, a to ogromna rożnica. Więc myśle że 3 tygodnie wystarczą na dojście do zdrowia i odpowiednio wysokiej formy. Pozdro dla normalnych :) KSSG 1947 !


do: Elwirka xd

2010-07-26 13:10:08

Naprawdę wierzysz w 17 Golloba nawet w 7 biegach? Przypomnę Ci ostatnie zdobycze Tomka w Lesznie - GP 2010 - 6pkt, DPŚ 2009 - 6pkt w tym 3 w jednym biegu na motorze Kasprzaka, liga 2009 - 4pkt. Tak więc nie byłbym takim optymistą :) A już tym bardziej 8 Gapińskiego, Ruudowi też o 4 będzie ciężko. Ja bym Was typował tak: Ruud 3, Zmarzlik 2, Gapiński 5, Nicki Z/z, Gollob 10, Cyran 2, Gustafson 0, co daje całe 22 :)


Kibic z Tarnowa

2010-07-26 13:05:16

1.Gapiński 2.Pedersen z/z 3.Ruud 4.Zmarzlik 5.Gollob 6.Cyran 7.Gustafson nie zdziwie się jak wygrają mówię poważnie a tak na marginesie w toruniu też jechali z osłabieniem


Alex

2010-07-26 12:57:38

To jest straszne. Złamana kość nadgarska to nic poważnego według mniemania pana prezesa, to jest najważniejszy organ żużlowca i jest złamany... medal za cenę zdrowia, to w gorzowie można obserwować od 3 lat... żal mi tamtych żużlowców


Elwirka xd

2010-07-26 12:55:14

1.Dawid Rudd 4 2.Paweł Zmarzlik 2 3.Tomasz Gapiński 8 4.Nicki Z/z 5.Tomasz Gollob 17 (7) 6.Łukasz Cyran 2 7.Simon Gustafson 0 z 30 powinni wyjśc;d ;]


ster

2010-07-26 12:45:27

ok, czyli nie wracam z urlopu, chcialbym na smoku zobaczyc chociaz jeden zaciety zuzel w tym sezonie a tu znowu to samo lejty do jednej bramki. mysle sobie ze goszuf bedzie wczesnie wakacjowac tak jak w zeszlym roku. trudno panowie.


Byczy Fan

2010-07-26 12:44:14

no i bardzo dobrze! Szkoda tylko, ze na mecz w Lesznie sie nie wykuruje, bo bez niego, Pedersena i Pawlickiego znowu będzie na Smoku wiało nudą!


SG

2010-07-26 12:42:42

No to bez Nickiego i Mateja w Lesznie leżymy.


antygagarin

2010-07-26 12:40:40

moze sie dogadaja i dadza pawlickiego bo przeciez to bedzie zenada - gorzow 23 pkt.


yoyo

2010-07-26 12:40:39

No to w niedziele w Lesznie, bez Nickiego, Pawlickkiego, Zagara, z Rudeem który będzie olimpiady robił. Tylko Gollob i z 8 pkt Gapy. Gorzów może max 25 pkt zdobyć. Pozdro.


Unia Leszno

2010-07-26 12:40:06

bez nickiego pawlickiego i zagara w leszniee? ojjj 70-20 ;d dla unii


artut

2010-07-26 12:39:43

czy gorzow ogolnie ma jeszcze kogos w skladzie ???????? moze walkower?? 40-0 to niedużo, tymbardziej ze wynik bedzie 65-25 czyli to samo.


ArOO

2010-07-26 12:36:04

Wielka szkoda że nie pojedzie w Lesznie, tak więc Leszno wygra bo Gorzów z podwójnym osłabieniem :/


artut

2010-07-26 12:34:19

a kto pojedzie w lesznie - trzech zmarzlikow ?????????

Wybierz:
Bwin
Sportingbet
Stelmet Falubaz jest już po narciarskim obozie w Harrachovie. Treningi zawodników Drużynowego Mistrza Polski do sezonu 2012 idą pełną parą. Trener zielonogórzan, Rafał Dobrucki, jest zadowolony z przygotowań [...] czytaj »
Patronat SportoweFakty.pl

Partnerzy SportoweFakty.pl


Nigdy się nie spodziewałem, że kiedyś stanę murem za GKSŻ, ale akurat teraz stoję, bo ona pierwszy raz w swej historii i w historii PZM twardo ujęła się za pokrzywdzonymi żużlowcami - pisze Bartłomiej [...] czytaj »
Rune Holta przez wiele sezonów uchodził za naprawdę solidnego żużlowca. Poprzedni rok zachwiał jednak tą opinią w stosunku do Norwega z polskim paszportem. W barwach Unibaksu Toruń zanotował jeden z najgorszych [...] czytaj »