Zobacz wersję beta nowego serwisu www.SportoweFakty.pl
W Ostrowie niczemu nie byłem winny - rozmowa z Maciejem Janowskim, zawodnikiem Betardu Wrocław
autor: Jakub Horbaczewski, 2010-03-14, 20:00, źródło: inf. własna
skomentuj   komentarze (90)   drukuj artykuł        
Nie brak opinii, że to on będzie następcą Tomasza Golloba. Nawet jeśli nie tak szybko, dla wrocławian Maciej Janowski jest zawodnikiem szczególnym. O tym dlaczego tak jest, o nadziejach na nowy sezon, ale i o jednej przykrej sytuacji opowiada nam sam zawodnik.
Jakub Horbaczewski: Macieju, wielu twierdzi, że ten sezon 2009 był dla ciebie niezły, ale jednak nie na miarę twoich możliwości. Zgodzisz się z tym, czy uważasz, że to krzywdząca opinia?

Maciej Janowski: Nie, nie zgodzę się z tym, ponieważ wydaje mi się, że ten sezon był bardzo dobry dla mnie. Zresztą, starczy chociażby spojrzeć na statystyki punktowe. Być może pod względem takich imprez jak Mistrzostwa Polski mogło być lepiej. Tam rzeczywiście, były dwa defekty. Jeden taki "oficjalny", a drugi po próbnym starcie, co wyszło dopiero na dystansie podczas biegu. Ale generalnie, nie - wydaje mi się, że to był naprawdę dobry sezon. Oby tak zawsze. Chociaż wiadomo, będę się starał, żeby było jeszcze lepiej.

Jako ambitny zawodnik na pewno już o tym myślałeś. Wiesz już co można w tym roku jeszcze poprawić?

- Na pewno cały czas się uczę, cały czas też buduję to swoje zaplecze sprzętowe i logistyczne. Chcę jak najbardziej profesjonalnie podchodzić do tego, co robię. Tutaj na pewno są jeszcze rezerwy. Ale generalnie jest dobrze. Jeżdżę na dużym luzie i nie ma jakiegoś wielkiego spinania się na zawodach. Powiedziałbym może, że przydałoby się więcej tego luzu, ale jego chyba i tak jest już za dużo (śmiech). Powiem zatem, że jeszcze bardziej skuteczna jazda i jednak troszeczkę bardziej agresywna.

Ten sezon zapowiada się dla ciebie i całego twojego teamu o tyle trudniej, że obowiązuje cię już nowy, profesjonalny kontrakt z WTS-em. To wiele nowych obowiązków, czy też de facto niewiele się zmieni?

- Czy tak wiele się zmieni... Na pewno będę miał większy dostęp do sprzętu. Wiadomo, to czego będę chciał, będę mógł mieć. Chociaż teraz w klubie też nie było z tym źle. Nie zawsze jednak miałem taki dostęp do wszystkich rzeczy jakich chciałem. Wydaje mi się, że teraz pod tym względem będzie lepiej.

Etap fizycznych przygotowań do sezonu masz już właściwie za sobą. Jak na dzień dzisiejszy oceniasz swoją formę?

- W tym roku trenowałem chyba najwięcej w życiu. Nie przypominam sobie, żebym podczas mojej przygody z żużlem tyle trenował w zimie. Tych treningów odbyłem naprawdę bardzo dużo i mogę powiedzieć, że jestem bardzo dobrze przygotowany pod tym względem.

Kluczowym punktem tego etapu przygotowań było zgrupowanie w Cetniewie. Jak tam było? Ponoć z Grześkiem Zengotą "rządziliście" całym obozem?

- Czy aż tak rządziliśmy, to nie wiem. Albo, nie powiem (śmiech). Na pewno było fajnie, bo było dużo zawodników. A skoro była spora ilość zawodników to nie było opcji, żeby się nudzić. Można było i razem zagrać w piłkę, i sporo innych ciekawych rzeczy porobić. A przy tym bardzo mocno potrenowaliśmy i mam nadzieję, że ta praca będzie procentować w przyszłości.

Siedziałeś już na motocyklu w tym roku?

- Nie, jeszcze nie. To znaczy, na takim nieposkładanym do końca siedziałem (śmiech).

Niedawno twój tata powiedział nam, że nie zawierzycie w tym roku tylko jednemu tunerowi. Chcecie mieć szersze pole manewru. Wiesz już kto będzie przygotowywał twoje silniki na starcie tego sezonu?

- Wiem, ale niestety, dla mediów nie mogę tego powiedzieć.

Kiedyś pewnie zechcesz kontynuować swoją, przerwaną dla sportu, ścieżkę edukacji. Pomęczą cię wtedy lekturami. Taki Żeromski na przykład. Kojarzysz coś z jego dorobku?

- Trochę mnie zaskoczyłeś. Nie kojarzę w tej chwili.

"Ludzi bezdomnych" napisał. To prawie jak wy teraz, bez własnego toru. Śledzisz na bieżąco ten remont Olimpijskiego? Zdążą?

- To znaczy, byłem niedawno na stadionie i widziałem to. Prace widać, że cały czas trwają. Ale czy zdążą, nie mam pojęcia. O to trzeba już pytać naszą prezesową. Ja mam nadzieję, że się z tym uwiną.

Taki obrazek z waszych domowych występów w minionym sezonie: start i już na szczycie pierwszego łuku Jason Crump jest długość motocykla z przodu. Jest dobrze, ale pół Olimpijskiego krzyczy coś do Australijczyka. Wiesz jak go dopingują?

- Nie wiem...

- Czekaj na Maćka! - krzyczą. Tak szczerze, odczułeś podczas sezonu, że czeka?

- No, to znaczy, na swój sposób niekiedy tak. A niekiedy nie. Wiadomo, różnie bywa. Trzeba by jego spytać.

Trener Cieślak chyba też o tym myślał. Tak przynajmniej ostatnio nam mówił. Ale jeżeli nie z Crumpem, to z kim? Z Kennethem Bjerre? Co byś powiedział?

- Nie nie... Bardziej wolałbym z Piotrkiem Świderskim.

Nie ma co grzeszyć fałszywą skromnością - jesteś Macieju ulubieńcem wrocławskich kibiców. Niejeden dziennikarz składnymi słowy wyjaśniał już dlaczego, ale ja bym chciał to od Ciebie usłyszeć.

- Dlaczego mnie lubią? Nie mam pojęcia (śmiech). Naprawdę. Ja staram się zawsze jeździć najlepiej jak potrafię, może dlatego.

No to posłuchaj: kolejny obrazek z sezonu 2009. Po którymś spotkaniu, a było już dobre 1,5 godziny po, parking pustoszał, mechanicy się zwijali, dziennikarze też, Nicholls był już pewnie nad Kanałem La Manche, a ty nadal stałeś przy płocie, bo jeszcze trójka fanów "spod wieży" chciała z tobą porozmawiać. Byli już nieco "zmęczeni" po ciężkim dniu, więc pytania mieli ambitne, ale cierpliwie na wszystkie odpowiadałeś. Zapamiętałem ten obrazek, bo jakoś w tym samym czasie Walasek na konferencji poruszał temat inteligencji pytających, Protasiewicz zaczynał od sprawdzenia kto pyta i z jakiej redakcji, a Crump uczył słabiej znających angielski właściwego "magicznego słowa". Ty w kontaktach jesteś nadal bardziej Maćkiem ze Stabłowic, niż żużlową gwiazdą. To twój ideał, taki chciałbyś pozostać do końca kariery?

- Pewnie, że tak.

Jeden, jedyny raz, coś jednak podważyło ten obraz. Ten nieszczęsny Łańcuch Herbowy w Ostrowie...

- Wiem o co chodzi. Dużo o tym zostało napisane, dużo potem ludzie dopowiedzieli, a ja w tym wszystkim nie brałem udziału.

Trochę czasu minęło, a czas sprzyja refleksji. Jakkolwiek tamta sytuacja nie wyglądała, trochę cię wtedy poniosło, czy nie masz sobie nic do zarzucenia?

- Nie. Ogólnie była taka sytuacja, że ja w tym wszystkim o czym ludzie mówią, w tym całym zamieszaniu, nie brałem udziału. Nie chciałem też później tego wszystkiego co zostało napisane dementować, ani się tłumaczyć, bo tłumaczą się winni. A ja niczemu tam nie byłem winny. Nie zwracałem nawet na to uwagi.
skomentuj   komentarze (90)   drukuj artykuł        
wasze komentarze (90)

wroclawianin

2010-03-16 21:59:13

Dokladnie. Maciek jest jeszcze na takim etapie i w takim wieku, ze ma prawo sie wyszumiec. Ale rodzice i trenerzy musza dolozyc staran, zeby nie odbywalo sie to przy okazji zawodow i na widoku ludzi. Jedna glupia sprawa i juz pozostal niesmak. A wszystkim nam powinno zalezec, zeby z Macka "byli ludzie"


kasia -krotosz

2010-03-16 20:44:22

Odczep się od tego wulgarnego krzykacza - ponoć mechanika.Wyjdzie to tobie na zdrowie.Nie będziesz robił takich głupot jak w Ostrowie.Pozdrawiam.


tyc

2010-03-16 20:36:49

dla tamtejszych kibiców Łańcuch to świętość i tradycja a ty zbeszcześciłeś coś co kibice kochają..wiem że wszyscy zawodnicy otrzymali wynagrodzenia za ten turniej, więc czy nie wart było poczekać dzień lub dwa? szkoda reputacji!


faza

2010-03-16 20:33:56

Maciek przemyśl dokładnie jeszcze raz jaki wizerunek twojej osoby zbudowałeś...czy warto? jesteś dobrym zawodnikiem i podejrzewam że kibice Ostrowa mieli do ciebie szacunek, ale idiotycznym zachowaniem przekreśliłeś wynik na torze!


mały

2010-03-16 17:35:58

Precz z mechanikiem.


spartawrw

2010-03-16 17:34:44

Ten mechanik ,anonimowy ,to rzeczywiście niezbyt wychowana osoba - o cechach oszołoma.Najlepiej go spuścić z teamu Janowskiego - on go wyprowadzi na złą drogę.Dobry sportowiec to człowiek z klasą ,o tym musisz pamiętać ,a nie dostosowywać się do poziomu prymitywnego mechanika.On ma być do Ciebie - a nie Ty dla niego ,jako kumpel do awanturnictwa.


wielkopolanin

2010-03-16 17:27:53

W Ostrowie zawsze byłeś ciepło,serdecznie przyjmowany - a po Lańcuchu odwaliłeś taki numer.I po co to było.


kibice

2010-03-16 17:23:25

Faktem jest,i tu się przychylam do wcześniejszych opinii ,że mechanik / pseudofachowiec/ ,to kawał ... /on ma zły wpływ na Maćka.To złe towarzystwo.


oligo

2010-03-16 16:59:48

maciek..pokorne ciele dwie matki ssie, więc nie warto rżnąć " bohatera", gdy się chce coś znaczyć na arenie miedzynarodowej. Powiedz prawdę i przeproś a zyskasz więcej niż na kłamstwie!


wrocław fan

2010-03-16 16:57:47

szkoda , że Maciek nie odciął się od tego zachowania po Lańcuchu Herbowym i nie powiedział ,nigdy więcej ,a nie iść w zaparte ,że niby nic się nie stało - czym się ośmiesza.


gerry

2010-03-16 16:23:52

Maciek, jesteś w porządku gość, ale zmień tego mechanika, Malo kto w Polsce wie jak on sie nazywa wiec wszystko i tak bedzie szlo na twoje konto. I tak pewnie bylo w tym Ostrowie. Pozdro dla Ostrovii z Wrocka


kibic km

2010-03-16 16:19:50

Nie można rżnąć głupa ,że nic złego się nie zdarzyło - widziało to zbyt wiele osób.


obecnie Wwa

2010-03-16 16:16:30

Trzeba uderzyć się w piersi i umieć powiedzieć słowo przepraszam.Nigdy więcej takich kompromitujących zachowań.


zielonka

2010-03-16 16:14:03

Maciej niech nie udaje , że nic się nie stało - wygłupił się i tyle , taka jest prawda.Wstyd pozostał.


karol wr.

2010-03-16 15:00:15

Maciek nie rób tego więcej ,nie daj się podprowadzać swojemu mechanikowi - on ma zły wpływ na Ciebie.


kibic1

2010-03-16 14:57:46

Fakty mówią za siebie - nie można udawać , że nic się nie stało.Zeby takie zachowanie więcej się nie powtórzyło - życzę tego Maćkowi.


trawiasty

2010-03-16 14:55:00

Jeśli we Wrocławiu znowu będą takie pustki, jak w poprzednim sezonie, to mam nadzieję, że to oni spadną. Nie ma miejsca na "anty-promocję" żużla w postaci pustego stadionu w dużym mieście.


W-wa fan

2010-03-16 14:42:51

Obrona złych zachowań jest żenująca - to chyba zaślepienie - lub brak umiejętności rozróżniania dobra od zła.


kaliszanie

2010-03-16 14:39:42

Mam nadzieję ,że po ekcesach w Ostrowie w których aktywnie uczestniczył jego mechanik Maciek zmądrzeje i nie będzie więcej kompromitował klubu i siebie.Swoją drogą trzeba się uczciwie przyznać do popełnionych błędów - a nie udawać , że nic się nie stało.Wiele osób było świadkami tej kompropmitacji w Ostrowie,- z tego nie można być dumnym ,trzeba być obiektywnym.


Koloryt

2010-03-16 08:38:09

I dobrze Maciek zrobil (o ile w ogole to zrobil...) - postapilbym tak samo:) Tylko Sparta!


harry

2010-03-16 02:18:55

A co ty masz do Spartanki? Dziewczyna jest dumna z takiego wychowanka i takie jej prawo. A z kogo ty jestes dumny? Czekamy


do Spartanka

2010-03-15 22:41:32

nie pęknij z tej dumy....piękny przykład sobie wybrałaś- daj spokój!sikawkowy Janowski--Polska.


Kosa KM

2010-03-15 21:40:56

No, to się uśmiałem. nas trzeba wychowywać?? czy parę osób które były nieuczciwe dla całego otoczenia?? taki „zawodnik”, sikając do pucharu nic nie udowodni jak tylko bezczelność, arogancję i brak wychowania. Skończ te wypociny bo sie zrobiłeś nudny. nie masz argumentów którymi byś mnie powalił.. zabłyśnij! Nikt nie musi zabezpieczać żadnych próbek moczu.. nie upokarzaj się.. Byłeś na łańcuchu?? a skąd!! więc nie wypowiadaj się, bo nie byłeś świadkiem tego co zaszło. G...no wiesz, a wypowiadasz się jakbyś co najmniej stał tego dnia cały czas przy zawodnikach i widział wszyściutko co się działo!! Wiesz piąte przez dziesiąte.. trochę się przeczytało, trochę usłyszało, trochę dopowiedziało, i ot cała Twoja wiedza na temat całego zajścia!! Skąd to wiem? Z tych bajek, które opowiadasz, a osobiście bajkopisarzy nie cierpię.. Ale cóż, to tylko moja skromna opinia, bo przecież co ja mogę wiedzieć, będąc świadkiem całego zdarzenia.. Żegnam :)


Spartanka

2010-03-15 21:33:00

Ja tam i tak jestem dumna z Maćka jako z zawodnika i wychowanka Sparty ;]


do WRC

2010-03-15 20:57:58

Uważaj żeby w tym sezonie pod twoim klubem ktoś nie na.....ał bo o problemach z płatnościami bezpośrednio po zawodach słyszy się u prawie 100% klubów a przelewami płacą wszyscy jeszcze nie słyszałem o klubie który po zawodach zaprasza wszystkich zawodników z reklamówkami do kasy po wypłatę.


tyc

2010-03-15 20:20:30

a już wpis o tym jak to w Grudziądzu kasa jest 5 minut po meczu to mnie powalił! łudzicie się jak dzieci...


greta

2010-03-15 20:18:29

do WRC....następnego razu nie bedzie! nie potrzebujemy oglądać ani na torze ani pod klubem takich zawodników jak Maciek J. i Siopek. Sport niech zostanie sportem..


WRC

2010-03-15 19:37:50

To była taka próba antydopingowa. Ale w jaki sposób ostrowiaki znaleźli te próbki siopka i Maćka? Gdyby chłopaki zrobili coś więcej to rozumiem , że po zapachu, ale siki. Teraz domagam się odpowiedzi gdzie są te próbki i kto je odkrył i zabezpieczył. Mam jeszcze wniosek o znalezienie odpowiedniego sanatorium dla małego i kilku innych takich. A ty KMO powiedz mi, no powiedz jak taki mądry jesteś - do czego ma sikać reprezentant kraju? A tobie kosaKM to ja teraz wmawiam , że to sikanie było bardzo w porządku i było bardzo wychowawcze dla was i następnym razem jak kasy po turnieju nie będzie, to odlać ma się wam cała obsada zawodników. Tak trzeba was wychowywać!!!


ARTI

2010-03-15 19:15:30

chodze na zuzel od 85r. i Maciek to najwiekszy talent jakiego miala SPARTA oby poszedl w slady Roberta Slabonia i jeszcze wiecej o dwie klasy to bedzie takim Iwenem Maugerem ktorego wszyscy znaja i bez komentarza


mysza ZG

2010-03-15 19:01:28

ciekawe skąd ty wiesz, mój niedrogi, jak zawodnicy Grudziądza dostają kasę.. Jeżeli popierasz zachowanie żużlowców z tamtego dnia, to jesteś wielkim zerem.. Otwórz w końcu mózg i weź to pod logicznym kątem prawdy, a nie pod kątem „łoo bo to w Ostrowie było to trzeba się ponapinać i jadem popluć”. Chłopaki mogli pójść do zarządu i tam wylewać swoje wypociny i złość, a nie w ten sposób!! nie przejmuj się przeszłością klubu którego już nie ma, bo was grudziądzanie najmniej to dotyczyło!!!!!!!!!! Pilnujcie lepiej swoich zawodników żeby sobie wzajemnie motorów nie kradli !! w 100% popieram Kosę!! „Oszukisteria Ostrovik” [Jak wy to troskliwie mówicie ] to nie wasz temat więc śmigać na swoje wątki!! Na tematach o G-dziądzu jest max 14 wpisów, za to o Ostrowie aż się roi od Grudziądzkich wypocin.. Nie upokarzajcie się ;/


Do Kosa KM

2010-03-15 18:43:19

Wiesz kto płaci zawodnikom od ręki zaraz po meczu? Ten nielubiany przez ostrowską młodzież Prezes z Grudziądza. I jest pewnie kilku innych prezesów którzy potrafią się wywiązać z zobowiązań. Zauważ jeszcze jedną kwestię. Można zapłacić z opóźnieniem, ale najpierw trzeba wyrobić sobie zaufanie w danym środowisku. A zaufania zarząd KM-u nie miał. I nie dziw się, że zawodnicy oczekiwali zapłaty od ręki. Musieli mieć to wcześniej ustalone. Gdyby wcześniej mieli zapowiedziane, że zapłatę otrzymają po jakimś czasie to albo by się na to zgodzili, albo nie i w turnieju by nie wystąpili. W pełni popieram zawodników. Oni narażają zdrowie i życie, a ktoś próbował ich wykiwać.


Kinga

2010-03-15 18:42:19

ciekawy wywiadzik :) ciekawe pytania! :)


do leszczyński byk

2010-03-15 17:46:26

twój poziom intelektualny jest żenujący- nawet jak na gimnazjalistę. Aż żal że taką młodzież wychowuje dziś szkoła...


Aga

2010-03-15 17:45:26

Wszyscy tylko jeździcie po Maćku,a kto z Was może tę informacje potwierdzić na 100%??Ktoś coś powiedział, inny dopowiedział, media napisały i afera gotowa...


galeria za 233 mln

2010-03-15 16:53:41

w Ostrowie puchary!!!! tam chyba najcenniejszy puchar to jaki prezes dostał od zarządu


ovia na CZELL DOmaly

2010-03-15 15:40:39

Mały to co piszesz w komentarzu o maćku janowskim to nie prawda a byłeś w tedy w prakingu jeśli nie to się zatkaj bo zachowanie nie,których kibiców to skandal i wez się za swoich zawodników i kibiców bo wy wszystcy do walacie się ostrowa a pozatem KMO już nie istnieje pozdrawiam kibiców z ostrówa i gniezna iwrcocław hej hej ostrovia


maly

2010-03-15 15:03:05

I ktos taki jak Janowski jest Reprezentantem Naszego Kraju ZENADA !!! Zawiesic GO !!!!


KMO

2010-03-15 14:56:28

LUDZIE OGARNIJCIE SIĘ W KOŃCU!!! latwo wszystko zwalac na KMO ale no sorry kibice w Ostrowie no myslicie że jak sie czuja?? no wlasnie nam tez jest wstyd i zal ale no nikt nie kazal mu sikac do pucharow czy tak robi zawodnik ktory jest reprezentantem kraju??????????????????????????? odpowiedz jest prosta NIE!!!! no i rzeczywiscie ktos zwrocil uwage ze zawodnicy nie zawsz maja placone po zawodach czy wy jestescie naprawde tacy naiwini i myslicie ze wszystkie kluby placa 5 minut po zakonczeniu meczu???!!! wy nawetnie macie pojecia co sie dzieje w waszych klubach i taka jest prawda!a zwalanie wszyskiego na ostrów ( wlacznie z wychowywaniem NASZYCH "MISTRZÓW") staje sie juz nudne i niczego nowego nie mówicie


ixi

2010-03-15 14:36:38

bycie dobrym zawodnikiem nie zawsze idzie w parze z byciem dobrym człowiekiem....nie raz historia pokazała nam to!


liga

2010-03-15 14:33:52

Ludzie , którzy bronią chamskiego zachowania są płytcy! i nie chodzi tu o Ostrów , o niepłacenie, o przekręty....itp. Chodzi o zbeszczeszczenie symbolu- trofea. Kibic każdego klubu byłby zniesmaczony!


do Fan Ż

2010-03-15 13:58:34

chodzi ci o Karola ???? hahahha przecież on podpisał w Gdańsku do szkoły koleś ....taki z ciebie o pseudo znafca


leszczyński byk

2010-03-15 13:56:39

zawodnik ryzykuje życiem,wydaje ciężką kase na tunerów itp...a klub go robi w bambuko??? mało było zawodników którzy nigdy nie odzyskali swoich pieniędzy???? więc ja bym do tego pucharu nie nasikał a zrobił kupe! po drugie to jestem pewien ,że Maciek tego nie zrobił bo to pożądny chłopak ,a nawet jakby to zrobił to przebaczam.


Fan Ż

2010-03-15 13:45:35

Maciek ma idealną mentalność by zostać dobrym, a w przyszłości wielkim żużlowcem!!!!!! Popatrzcie na najwiękrze gwiazdy dzisiejszego żużla to nie są aniołki i być nie mogą! bo na tor by się bali wyjechać, a o walce z nieuczciwymi działaczami już nie wspomnę. Dziwię się jeszcze tym nawet z Ostrowa, że ten klub tak bronią. To co robili w zeszłym roku i metod jakich używali to po prostu zwykłe w najgorszym wydaniu sportowe bandyctwo. Nie mówie tu o kibicach Ostrowa ci są na pewno świetni a cóż mają innego mówić i pisać o swoim klubie jak chcż by żużel tam dalej był nawet pod inną nazwą. Nawet to jakich zawodników zakontraktowali na ten rok i jak uzyskają ich dopuszczenie do rozgrywek budzi trochę emocji, mówie tu szczególnie o jednym z nich, który miał takiego dzwona ,że do dnia dzisiejszego widać efekty w postaci braków pamięci i zachwiań równowagi. Pozdrawiam Kibiców Ostrowa i do zobaczenia na meczu.


maly

2010-03-15 13:44:42

Mucharaga- jak mogl byc przeciwny temu skoro sam sikal.


Kosa KM

2010-03-15 13:32:52

do "bo tak w ostrowie już jest" . Kolejny wszechwiedzący?.. nikt tutaj nie broni władz Klubu Motorowego bo każdy kibic wie co sie działo i ze to był jeden wielki skandal. Ale NIKT MI NIE WMÓWI ŻE SIKANIE DO PUCHARÓW, CHOCIAŻBY TO NAWET BYŁY PUCHARY ZE SKLEPU "WSZYSTKO ZA 2.50", JEST W PORZĄDKU! ŻE RZUCANIE WULGARNYCH WYZWISK PRZEZ ZAWODNIKÓW POD JAKIMKOLWIEK KLUBEM JEST W PORZĄDKU! nawet zwykłe głupie picie alkoholu pod siedzibą jest poniżej krytyki!! to jest ich praca a nie pub!! nerwy na wodze i do domu! Wskaż mi choć jeden klub, który wypłaca kase W GOTÓWCE zaraz po zakończeniu meczu czy jakiegokolwiek spotkania. NO LUDZIE OGARNIJCIE SIĘ!! to co działo się po łańcuchu to był skandal!! ..Powiedziane było, że kasa będzie przelana na ich konto rano, ale nieee, oni chcieli do rączki!! .. w czasie sezonu Klub nie płacił zawodnikom. OK! Oszukiwali kibiców, żużlowców i samych siebie. Zgadza się! Chcąc uciec od długów pozawieszali zawodników [mimo że po czasie zostali odwieszeni] OK! Zupka, lala, władze klubu motorowego i inne tego typu rzeczy ..dętka roku? MY O TYM WIEMY!! Ale było, minęło. Powiedzcie coś czego nie wiemy, bo ciągle się powtarzacie! Robi się nudne!! Może by tak ktoś w końcu zabłysnął. Otwórzcie oczy!! Nie ma już KM'u przestańcie się napinać i patrzeć na upadły klub, spójrzcie na drugą stronę medalu, w tamtej sytuacji to zawodnicy zachowali się jak śmiecie, i gówniarzeria, NIE KLUB!!


Mucharaga

2010-03-15 12:34:46

Hahahaha...mówiąc że widział czyn i się na niego godził i jest współwinny bo przy tym był jest żenujące i śmieszne drogi kolego. Przepraszam bardzo za porównanie ale to tak jakby Ci ktoś powiedział, że oglądając w telewizji relacje z wojny w Iraku jesteś współwinny zabijaniu niewinnych cywilów na tej wojnie no proszę Cię daj spokój. Pozatym skąd wiesz, że nie protestował przeciw takiemu zachowaniu? Może akurat był przeciwny i powiedział temu który to zrobił że nie powinien tego robić, ale co miał go za przeproszeniem złapać za członka? Zastanówcie się czasami co piszecie bo co niektórzy tutaj są wstanie wypisywać największe bzdury by zrzucić winę ze swojego klubu na kogoś obcego :)


bo w ostrowie już tak jest

2010-03-15 11:50:22

W ostrowie widzą tylko winę innych. Nie dostrzegają tego jak to ich działacze oszukiwali zawodników. Tępić takich ludzi. Zapamiętajcie sobie wszyscy, że: Są dwie prawdy. Prawda oparta na faktach i prawda po ostrowsku. Ostrów jest zakałą żużla co nieraz udowodnili. Afery korupcyjne, karanie swoich zawodników, brak płatności za wywalczone punkty, itp. Kombinowanie z taśmami młodych zawodników. To tak pokrótce o ostrowskim żużlu.


tylko Rzeszow

2010-03-15 10:17:45

slyszalem ze ma przejsc on do rzeszowa, moze to byc nawet calkiem trafny transfer ale moze miec tu problem z wywalczeniem miejsca w skladzie... chociaz nawet by sie nam przydal taki zawodnik w rezerwie


wiwaldi

2010-03-15 09:22:52

kibice czekaja na janowskiego w ostrowie tutaj pampersow mu nie zabraknie a beda mu potrzebne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


do pajaca samo zlo

2010-03-15 09:17:13

czy za ten turniej zawodnicy zostali splaceni ?!za kazdym razem gdzie jest watek Ostrowa wchodzisz sflustrowany pajacu i wylewasz swoje wypociny! pewnie jestes slfustrowanym malolatem i nie pamietasz przekretow w kuj-pom jak milicyjny klub z Bydgoszczy robil walki itp ! zreszta wcale nie trzeba szukac tak daleko w czasie! wiec porponuje zajac sie swoim klubem i okolica a w szczegolnosci samym soba a nie przelewac swoje kompleksy na innych


grigorij_szakaszwili

2010-03-15 09:05:26

widac ze macius malo czytaty i ledwo pisaty:) haha


znający temat

2010-03-15 09:05:19

Znam temat i wiem, że nie zrobił tego Janowski tylko Rafał Haj.


......

2010-03-15 08:38:23

Jak mozecie w to wierzyć ! przeciez to wszystko to jedno wielkie kłamstwo !!! on by nigdy czegos takiego nie zrobił !!!!!!!!


do Mucharaga

2010-03-15 07:35:22

nie ma pewnosci ze to on to fakt. ale pewne jest ze byl w tym momencie i nic nie zrobil. zapewne tez wie kto to zrobil. ale jesli niezareagowal to znaczy ze ten czyn popieral. zenada


pedagog

2010-03-15 07:29:09

Co wy wypisujecie? Młodzi chłopcy są okradani, a wy złodzieje z Ostrowa oceniacie ich, a nie działaczy nieudaczników i oszustów.Korupcja Ostrów taką nazwę klubu nadaję wam dożywotnio.


wujek samo zło

2010-03-15 07:13:21

Ktoś tu napisał że Ostrów jest nie winny w tej sprawie,co za bzdury!!!kto organizuje turniej nie mając na to kasy?tylko ostrowskie przekrętasy!!!dobrze zrobili że się postawili,KMO okradło swoich i jeszcze się za innych brali,dętka roku przyznana w tygodniku żużlowym mówi wszystko,powinni się odlać na drzwi do biura Stangerta!!!!


KAŻMIRZ BENDKE-konin

2010-03-15 06:53:34

To Janowski taki "STRAŻAK"- kozak. Ale nie dziwić się bo był "kiwany" z kasą a to wstyd dla moich ziomali z Ostrowa organizatorów "LAŃCUCHA" FE !


kibic

2010-03-15 03:30:54

Żeromski -nie kojarzę. A powinienem??


do Mucharaga

2010-03-15 00:43:00

Ty też wierzysz we wszystko co Ci powiedzą, ktoś Ci wmówił że to wspaniały sportowiec i wielki żużlowiec a ty durny w to uwierzyłeś. Wielki i wspaniały to może być latem kufel chłodnego piwa, na takie określenie musi poczekać kilka lat.


miki

2010-03-15 00:34:41

Powiem tak, to nie pierwsza super gwiazda której odbiło, w Lesznie ma kumpla po fachu, no i siopek dołącza do tego duetu. Wypowiedzi, oraz zachowanie niektórych zawodników, są poniżej krytyki i jeśli nie wiedzą co mówić powinni zamilczeć.


Konrad

2010-03-15 00:17:47

A nawet jeśli sikał do tego pucharu, to z tego? ;) W całym tym sporze to on miał rację ;) Bardzo cenię Maćka za to, jaki jest i kim jest. Maciek: nigdy się nie zmieniaj ;)


Mucharaga

2010-03-14 23:25:29

Ciekawy jestem skąd w was taka pewność że to on tam nasikał. Bo członek zarządu tak powiedział? A co mieli powiedzieć jeśli był jednym z tych przez których musieli zapłacić odrazu:) Przecież to oczywiste że włodarze klubu na drugi dzień nie powiedzą że jest wspaniałym człowiekiem tylko wymyślą coś żeby go oczernić i zmieszać z błotem. Maciek jest wielkim żużlowcem i wspaniałym człowiekiem i nikt mi nie wmówi że tak nie jest bo jakiś pajac puścił plotkę, że zrobił coś nieodpowiedzialnego...wierzycie we wszystko co wam mówią!!!


saweryn

2010-03-14 23:18:29

jestem w ciężkim szoku! NIE SPODZIEWAŁEM SIĘ TEGO PO mAĆKU..pijacka impreza pod klubem i do tego jeszcze...żal i wstyd Maćku!


gratek

2010-03-14 23:15:01

nie ma wytłumaczenia dla takiego zachowania. Kazdy inteligentny, wychowany i normalny człowiek nie jest w stanie ogarnąć tego prostackiego wyczynu! i nie ważne czy to Ostrów, Opole czy Gorzów lub Toruń. Fe..


jeremiter

2010-03-14 23:10:58

i ten chłopak ma reprezentować Polskę? to jakieś nieporozumienie. Nie dażę sympatią Ostrowa, ale to jest niewybaczalne. Każdy kibic nie wyobraża sobie sponiewierania trofea swojego klubu.


arek

2010-03-14 23:08:30

To w Ostrowie maja jakies puchary? Chyba zostaly po ś.p. Rifie, ktory byl jedynym wielkim stamtad


kamil

2010-03-14 23:08:17

nasuwa się jedno słowo: przegięcie!


julia

2010-03-14 23:07:25

jako kobieta chamstwa nie znoszę i nie ma znaczenia że był to puchar w Ostrowie. To prostackie zachowanie i nie najlepiej świadczy o mężczyźnie.


huba

2010-03-14 23:05:30

do Mucharaga..obojetnie czy to puchar Ostrowa czy szalik Wrocławia czy korona Gniezna..to trofeum jest rzeczą świętą dla miejscowych...i każdy zawodnik-profesjonalista o tym wie i ma szacunek do tego typu rzeczy..


do Mucharaga

2010-03-14 23:03:08

a jak zawodnik jest bezczelny to niech siedzi w domu...


do Mucharaga

2010-03-14 23:01:41

przyjmij gościu że w większości przypadków jedzie się do domu po zawodach bez kasy! jest ona wypłacana w późniejszym terminie.


Mucharaga

2010-03-14 22:45:00

Widzę że kolega nie zrozumiał. Po pierwsze nie wierze w to że Maciek sikał do pucharów a po drugie mają to do tego że nie dziwi mnie fakt że Maciek naglegał na wypłatę pieniędzy i głośno protestował bo nie jest multimiliarderem żeby jeździć w ostrowie charytatywnie bo klub jest biedny. Jak klub jest biedny to niech się nie bierze za organizowanie zawodów


maly

2010-03-14 22:35:31

A co maja wydatki na start z sikaniem do Pucharow , wez sie zasatanow.


Mucharaga

2010-03-14 22:14:50

Chciałbym zobaczyć ilu z was kozacy da sobie uciąć rękę że Maciek sikał do tych pucharów to raz, a dwa chciałbym widzieć ilu z was kozacy jedzie na zawody po których mają wam zapłacić, wydaje pieniądze na sprzęt i paliwo, jedzie w zawodach ryzykując zdrowie i po zawodach jak mu mówią że kasy narazie nie ma ale chyba będzie spokojnie udaje się do domu nie protestując. Jesteście żałośni z tymi swoimi opiniami


byniuGKS

2010-03-14 22:10:50

a ktoś zbadał te próbki moczu czy chłopaki nie byli na dopingu?:)


Jaro

2010-03-14 22:09:48

A skąd niby w Ostrowie jakie puchary? Pożyczone chyba albo z plastiku, kupione na rynku i postawione dla picu w gablocie klubowej! Sikać do plastikowego pucharu? To nie incydent, to skandal!


KMO

2010-03-14 21:48:08

no pewnie Ostrów jak zwykle wszystkiemu winny...no sorry ale Ostrów Maćka nie wychowywal a przyzwioty czlowiek nie sikado pucharów nawet jesli jest na coś wkurzony! ludzie prosze was myślecie co piszecie i czy rzeczywiście z takim podejściem Polska jest wielkim europejskim krajem i nie ma sie czego wstydzić!!!


WRC

2010-03-14 21:21:19

Pisałem już niedawno o tym , że mogli zrobić coś więcej do tych pucharków. A Maciek to ma być niezły kozak i dobrze, że nie daje sobie w kaszę dmuchać. A puchary to mają stać na regale i może by odparowało,więc kto i po co tam zaglądał? Ach ten Ostrów!!!


maly

2010-03-14 21:05:59

Siopek z Janowskim oddali mocz do Pucharow w Ostrowie.


maly

2010-03-14 21:00:03

Janowski przykul sie do grzejnika w Klubie w Ostrowie bo Mu kasy nie chcieli wyplacic.


maciejGKM

2010-03-14 20:56:15

I bardzo dobrze zrobili,popieram.


Kolandion ZKZ

2010-03-14 20:54:51

Chodzi o to że kasę po łańcuchu zawodnicy mieli dostać zaraz po imprezie, ale nie było przelewów, więc kasa była dopiero rano, władze klubu usiłowały dojść do porozumienia. Większość uczestników zawodów zgodziło się, natomiast kilku nie, w tym Maciek, i w postaci buntu rzucał wyzwiskami pod siedzibą klubu na działaczy. Trzech zawodników [w tym on] byli w to zamieszani. Jeden z nich nasikał lekceważąco do pucharu, a jeden pił alkohol i razem z Maćkiem pluł jadem PRZY KIBICACH. [nazwisk unikam celowo, jestem pewien że wiecie o jakich zawodników chodzi] Maciek teraz twierdzi, że nie był w to zamieszany.. Tak więc wedle Jego interpretacji parunastu naocznych świadków po prostu.. ściemniało ;)


.

2010-03-14 20:51:58

w ostrowie , ktos sikal do pucharu


mm

2010-03-14 20:49:26

bylo podejrzenie ze maciek... nasikal do jednego z pucharow stojacych w siedzibie ostrowskiego klubu


ziomal

2010-03-14 20:49:25

O to chodziłom że bohater odlał się do klubowych pucharów.Na taka nadzieję czekamy???


Łańcuch Herbowy

2010-03-14 20:46:25

nauczcie sie czytać to będziecie wiedzieli


ignac

2010-03-14 20:45:39

chodziło o to że ostrów nie miał czym zapłacić zawodnikom a ci uparcie czekając na kasę nasikali do ostrowskich pucharów


RoryGKM

2010-03-14 20:38:37

pisali, że stał przed klubem i żadał kasy za ten Łańcuch, i nie dostał tego od razu. Dopiero później otrzymał tę kasę.


fdsafdsa

2010-03-14 20:34:49

no wlasnie o co chodzilo??


byniuGKS

2010-03-14 20:24:56

O co chodziło z tym Ostrowem??Wie może ktoś?

Wybierz:
Bwin
Sportingbet
Stelmet Falubaz jest już po narciarskim obozie w Harrachovie. Treningi zawodników Drużynowego Mistrza Polski do sezonu 2012 idą pełną parą. Trener zielonogórzan, Rafał Dobrucki, jest zadowolony z przygotowań [...] czytaj »
Patronat SportoweFakty.pl

Partnerzy SportoweFakty.pl


Nigdy się nie spodziewałem, że kiedyś stanę murem za GKSŻ, ale akurat teraz stoję, bo ona pierwszy raz w swej historii i w historii PZM twardo ujęła się za pokrzywdzonymi żużlowcami - pisze Bartłomiej [...] czytaj »
Rune Holta przez wiele sezonów uchodził za naprawdę solidnego żużlowca. Poprzedni rok zachwiał jednak tą opinią w stosunku do Norwega z polskim paszportem. W barwach Unibaksu Toruń zanotował jeden z najgorszych [...] czytaj »