Zobacz wersję beta nowego serwisu www.SportoweFakty.pl
Prosił przyjaciel przyjaciela - Józef Dworakowski o przełożeniu spotkania Falubaz Zielona Góra - Unia Leszno
autor: Damian Gapiński, 2009-07-20, 13:30, źródło: inf. własna
skomentuj   komentarze (157)   drukuj artykuł        
Spotkanie Falubazu Zielona Góra z Unią Leszno zostało odwołane z powodu złego stanu toru. Prezes Unii Józef Dworakowski ma żal do Roberta Dowhana, że ten wcześniej nie zdecydował się na przełożenie meczu.
Przypomnijmy, że po decyzji o odwołaniu w sobotę Drużynowego Puchary Świata, zawody przełożono na godzinę 11 w niedzielę. To z kolei spowodowało, że spotkania zespołów, które posiadały w swoim składzie zawodników biorących udział w DPŚ mogły zostać albo przełożone, albo przesunięte na późniejsze godziny. W przypadku spotkania w Zielonej górze zdecydowano się na drugi wariant. Jak się jednak okazuje, jeszcze w trakcie trwania zawodów DPŚ, prezes Unii Leszno Józef Dworakowski rozmawiał z prezesem Falubazu Robertem Dowhanem na temat możliwości odwołania spotkania.

- Prosiłem prezesa Dowhana, jak przyjaciela, o rozsądek, w obecności prezesa PZMot Andrzeja Witkowskiego, prezesa Speedway Ekstraligi Ryszarda Kowalskiego i sąsiada zza miedzy - prezesa Stali Gorzów Władysława Komarnickiego, o przełożenie naszego spotkania już o godzinie 14.00 po opadach deszczu podczas Drużynowego Pucharu Świata. Ale prezes Dowhan nie posłuchał mojej prośby - powiedział dla SportoweFakty.pl Józef Dworakowski.

Prezes Unii w rozmowie z prezesem Falubazu starał się używać różnych argumentów. Podstawowy z nich dotyczył zdrowia zawodników. Jak się okazuje, nie tylko prezes Dworakowski starał się o odwołanie spotkania. - Starałem się przekonywać prezesa Dowhana, tłumaczyłem, że nie damy rady wcześniej zakończyć turnieju niż o godzinie 16. Negocjował również Ireneusz Igielski, ale bez skutku. W pewnym momencie byłem przekonany, że pojedziemy w tym spotkaniu z juniorami. Nasi zawodnicy po zawodach DPŚ mieliby bardzo mało czasu na odpoczynek. Zależało nam na ich zdrowiu. Z prezesem Dowhanem starał się również rozmawiać Jarosław Hampel. Niestety nic to nie pomogło. Żadne prośby nie pomagały, mimo iż wiedzieli, że stan toru w Zielonej Górze również nie jest najlepszy. Jeżeli decyzja o przełożeniu byłaby podjęta o godzinie 16, to przecież zielonogórski klub nie poniósłby żadnych kosztów w związku z organizacją meczu. Po decyzji o przełożeniu spotkania próbowałem się skontaktować z prezesem Dowhanem, ale jego komórka nie odpowiadała. Absolutnie nie rozumiem dlaczego nie chciał zgodzić się na naszą propozycję. Mieliśmy na celu tylko i wyłącznie zdrowie zawodników - zakończył Józef Dworakowski.
skomentuj   komentarze (157)   drukuj artykuł        
wasze komentarze (157)

Kibic!

2009-07-21 17:03:30

Koza!Jeżeli nie wiesz co to jest Falubaz,to wracaj Ty sobie do tego Pacanowa.Klub żużlowy Falubaz istnieje już od ponad 50-ciu lat.Oczywiście były zmiany nazw klubu.To do Twojej informacji


Kibic!

2009-07-21 16:53:54

Do Oskara!Człowieku jesteś żałosny.Panienki z Leszna,gwiazdorzy ze spalonego teatru-wypruwają sobie żyły.Inni którzy mieli dalej niż wy do Zielonej Góry odjechali zawody i czują się ok.To jest ich obowiązek,to jest ich praca,i najważniejsze to jest ich kasa.Zapamiętaj to sobie raz na zawsze,TO SĄ ZAWODOWCY!!!!!!!!


Oskar

2009-07-21 14:17:29

Do wszystkich krótkowzrocznych fanów Falubazu dla Was liczy się tylko czubek własnego nos i Wasz lokalny szowinizm. Mecz jeżeli wiadomo było, że finał DPŚ nie skończy się przed 16 powinien być przełożony. Taka oto nagroda dla reprezentów Polski, którzy dla Polski zdobyli złoty medal., Krzysztof i Jarek wypruwali sobie żyły, żeby zdobyć złoto a Wy jak zwykle tylko czubek własnego nosa widzicie. Termin ustalono na piątek(Adams ma zawody w Anglii) i powinniśmy zlać Waas i wtedy byłóby sprawidliwie.


angol

2009-07-21 13:59:09

ciekawe jak to jest w szwecji czy dani,tam potrafia jezdzic nasi(polscy)zawodnicy i rano i wieczorem za znacznie mniejsze pieniadze i JADA!!! a tu u nas w polsce placza!zal mi ich i tych naiwnych"prezesow"


Kibic!

2009-07-21 13:19:59

Żal mi tych wszystkich którzy płaczą,że są zmęczeni po finale DPŚ.Słuchałem wypowiedzi Zenana Plecha.Cytuje"to są zawodowcy"!Zawodowiec powinien być przygotowany na wszystko,nawet na odjechanie dwóch zawodów w jednym dniu.To są ich pieniądze.To jest cytat pana Zenona Plecha.Dlaczego inni zawodnicy którzy również uczestniczyli w finale mogli dojechać na czas i te zawody odjechać,chociaż mieli o wiele dalszą droge dojazdu niż gwiazdy z Leszna.Nie będe ich wymieniał z nazwiska bo każdy obiektywny kibic b.dobrze ich zna.Tylko panienki z Leszna byli przemęczeni.Jeszcze chciałbym odnieść się do wypowiedzi p.Czernickiego. Panie Czesławie,niech Pan nie zapomina skąd Pan pochodzi.Bardzo nie ładnie jest srać we własne gniazdo,bo kiedyś bedzie Pan chciał wrucić do tego gniazda.Pozdrawiam Zielonogórzanina CZERSŁAWA CZERNICKIEGO!


koza

2009-07-21 07:54:28

A co to w ogóle jest falubaz??? klubik który powstał z zazdrości, "bo sąsiedzi mają to my też musimy".


DEX

2009-07-21 00:44:52

qq, skąd wiesz, że auto skopali ci kibice Unii? Widziałeś? Może to zielonogórska prowokacja była, może ktoś ciebie tam nie lubi? A może sam skopałeś sobie furkę i teraz robisz z siebie ofiarę przed ubezpieczycielem by z ubezpieczenia zlikwidować rdzę i odmalować karoserię?


DEX

2009-07-21 00:39:19

Motomysz, dokąd miał jechać Protaś, skoro mieszka w Zielonej Górze? Do Warszawy? Unia Leszno też zjawiła się w komplecie na Wrocławskiej a wasz śmieszny klubik okazał brak szacunku i nie zrobił nic by mecz mógł się odbyć. Jakby wasz śmieszny prezes zgodził się na przełożenie meczu wcześniej, to nie byłoby całej tej afery. On jednak liczył, że Unia przyjedzie, zawodnicy będą zmęczeni, bo dali z siebie wszystko (nie tak jak Pepe), a może liczył, że Ci, którzy startowali w ogóle nie przyjadą i łatwiej będzie wygrać. Przeliczył się, "przyjaźń" diabli wzięli, teraz termin będzie wyznaczał komisarz i okaże się komu będzie wesoło po meczu.


DEX

2009-07-21 00:23:00

goxa, coś ten śmiech taki nerwowy... Po nieskładnej pisowni można wywnioskować, że wcale nie masz wesołej miny. Ja nie napiszę, że Unia wywiezie zwycięstwo z Zielonej, ale jeśli wszyscy w Unii pojadą tak jak ich obecnie na to stać, to może być fajny wynik. Jak będzie, okaże się po meczu, a tobie radzę daj sobie na wstrzymanie, zresztą ja i tak wiem, że zwieracze już ze strachu ci puszczają... :D


qq

2009-07-20 23:36:28

Wyjść ze stadionu i zobaczyć auto skopane przez kibiców Unii to dopiero wiocha. Jak tylko tyle potraficie to macie racje - nie przyjeżdżajcie.


myszka

2009-07-20 22:20:18

jestem kibicem Falubazu ale kompletnie nie rozumiem postawy naszego prezesa... jestesmy dobra drużyną i powinnyśmy zachować jakiś poziom...


Motomysz

2009-07-20 22:06:27

Jakoś Gollob, Gafurow, Miedziński czy Holder jeździli w lidze w niedzielę i żyją, swoje zrobili i nie kwękają, Pepe i Fredka też przyjechali do Zielonki i korona im z głowy nie spadła. Tylko na Falubazów najeżdżać jacy to są be. Do Komisarza ligi pretensje że nieżyciowy. Wy chyba macie jakiś kompleks Zielonogórskich kibiców - wiadomo - najlepszych zawsze najwięcej się krytykuje


pit

2009-07-20 22:03:49

prezes dowhan na antenie radia zielona góra opowiedział jak w zeszłym roku po rozbiciu się w anglii lindgrena i iversena prosił dworakowskiego o przełożenie meczu.dodał też że złamany obijczyk miał wtedy dobrucki.skończyło się tak że jechali juniorzy na czele z Baniakiem.dodał że wtedy trzeba było rozmawiać jak przyjaciel z przyjacielem.Pan Dworakowski nie chciał słuchać .Wiedział jak skończy się mecz bez wymienionych zawodników.Wieśniaki z Leszczna nie wiecie co mówicie.


goxa

2009-07-20 22:02:21

Jak czytam niektóre komentarze to śmiech mnie ogarnia,Leszno w obojętnie jakim składzie przyjedzie to w ZG przegra za 3 pkt.Nie jest to drużyna której ZG musi się obawiać,więc o jakimkolwiek kombinowaniu nie może być mowy.Przełożenie meczu zawsze wiąże się z większymi kosztami a w przypadku transmisji tv tym bardziej,o wiele większymi niż przyjazd ekipy Leszna do ZG.Ale leszczyniaki jak zwykle lubią zadymić.


Kiper

2009-07-20 21:51:52

Przestancie sie juz znecac nad nimi. Czego oczekiwaliscie? Fair play? Uczciwosci? Przeciez to "Tylko Falubaz"


wojtsnajper

2009-07-20 21:36:08

Ja na szczęście na DPŚ miałem okazje wypic piwko i przybic piatke z kibicami z Zielonki, Gorzowa i Torunia porozmawiac jak normalni ludzie i okazac szacunek dla swoich druzyn. Wierze w normalnych kibiców zuzla i pozdrawiam ich serdecznie Kibic z Leszna!!!


kosa8

2009-07-20 21:25:34

Dziwny ten sojusz i napinka kibiców z leszna i gorzowa. Skoro się coś ustala dzień wcześ niej, to jest to wiążące dnia następnego. Wiecie,że w lesznie rośnie w centrum kukurydza?! Nie dziwmy się więc chłopom odciagniętym od bron,że palą szaliki.


suchy kmo

2009-07-20 21:00:17

nie powinno sie zmuszać zawodników do jazdy panowie prezesi opanujcie sie


król

2009-07-20 20:47:12

brawo dla kibiców zielonej tych obiektywnych i normalnych szkoda tylko ze rozowa koszula i zyto to spółka


Cała Polska leje na falubaz

2009-07-20 20:43:58

No to teraz cała Polska z was się śmieje falubazy, i tak jak ktoś poniżej napisał, teraz to wy jesteście "tylko falubaz"....


do sebas

2009-07-20 20:39:53

na iversena jedziecie ze sierota a teraz wielkie osłabienie lepiej dudka puście i zengiego bo to przyszłość .pozdro z leszna


KM

2009-07-20 20:19:37

To TYLKO FALUBAZ, normalka :)


Prezes

2009-07-20 20:18:02

Panie Down ham czekamy za listem otwartym :)


Prezes

2009-07-20 20:16:29

ZG to największe chamy! Kibice jak i zarząd! Panie "DOWN"hamie! Polska startowała między innymi dla ciebie i dla ciebie miedzy innymi dla ciebie zdobyła złoto! Troche wyrozumialości!


Michał z Poznania

2009-07-20 20:15:26

Leszno płacze- ale dlatego, że zamiast świętować sukces pojechali na wycieczkę do Zielonej -stawili sie w komplecie, co z tego, skoro tor był taki, że ech.. A jeszcze kilkanaście godzin wcześniej połowa napinek na tor w Lesznie było z ZG, folie nie folie Lesznu sugerowali!! A w Lesznie dali radę.. I tu was zawsze boli.. Pozdrawiam normalnych z Zielonej -myślę, że jest was większość!


Byczy Wojciech

2009-07-20 20:13:10

Teraz niech się martwią kiedy jechać żeby czasami nie było tak że w obu drużynach nie będzie połowy składu.


UniaFan

2009-07-20 20:12:30

Falubaz=amatorka sorki że tak piszę ale zdrowie zawodników jest najważniejsze Pozdro dla kibiców Uni Leszno


DEX

2009-07-20 20:01:39

kris178, poczytaj komentarze niżej, jak ziomki z Zielonej piszą, "że gwiazdkom z Leszna nie chciało się jechać", to może zrozumiesz. Oni mieli prawo być zmęczeni, ale przyjechali do Zielonej, a tam co??? Tor nie do jazdy!!!. Jakby mecz był odwołany wcześniej wyszłoby na to samo co teraz, z tym, że w tej chwili pozostał niesmak całej sytuacji. Kumasz już o co mi chodzi? Mecz należało przełożyc, żeby Mistrzowie mogli odpocząć, poświętować, a nie na złamanie karku gnać na kolejne zawody. A jak już nie chcieliście odwołać, to trzeba było zrobić wszystko, by mecz można było rozegrać!!! Leszno potrafi a Zielona Góra nie??? O to mi chodzi.


czy było warto ...

2009-07-20 20:00:34

Przez nie wiem jak określić zachowanie P. Prezesa i Trenera Zielonej G. , mamy nie święto speedway'a , tylko słowne przepychanki, kto chciał, a kto nie chciał jechać ... Mecz i tak się nie odbył decyzją sędziego i cały ten cyrk był niepotrzebny ! A w Lesznie mogliśmy wspólnie cieszyć się ze zdobytego medalu ! W końcu Protasiewicz swoją jazdą w Anglii i Lesznie miał też wkład we WSPÓLNY sukces !!! Z drugiej strony to aż dziwi ta zawziętość P.Żyto, do Leszna którą okazuje nie tylko w słowach ! O ile się nie mylę, to pochodzi On z Leszna, a Jego Rodzina to bardzo mili ludzie ...


do dex

2009-07-20 19:56:46

Dex ma racje. Czewa płaciła falubaz też może


do DEX

2009-07-20 19:44:57

brawo dla Ciebie !!! :)


kris178- do dex

2009-07-20 19:32:32

chlopie o co ci chodzi??


czesiu

2009-07-20 19:22:38

Jeżdił Toruń, jeżdził Gorzów a płacze tylko Leszno bo mieli najbliżej.


ozz

2009-07-20 19:19:54

Mimo ze jestem z leszna szanuje bardzo i kibicow i przede wszystkim zawodnikow z zielonej ale prezes mimo ze dosyc ulozony i obrotny to przede wszystkim wielki cwaniaczek.... pewnie najpozniej jutro napisze list otwarty w tej sprawie w ktorym znowu bedzie cwaniaczyl...


cdbr

2009-07-20 19:13:26

a to kombinator z Dowhana! myslal ze Unia przyjedzie osłabiona i bedzie latwo o zwyciestwo a tu psikus:) I koniec zartow, teraz sie Jozef zdenerwowal i Unia pojedzie bardzo zdeterminowana do zielonki:)


DEX

2009-07-20 19:01:59

To Falubaz nie chciał odwołać meczu, więc Unia zjawila się w najsilniejszym składzie i co? Ten żałosny klub nie zrobił nic by przygotować swój tor do bezpiecznej jazdy. Pamiętacie ubiegłoroczny mecz w Lesznie? Po potężnej ulewie, w przeciągu godziny tor był przygotowany. Ale jak się robi kopę, by zmęczeni Mistrzowie (nie mówię tu o Protasiewiczu, bo on się nie przemęczał) mieli kłopoty, to po derszczu trudno cokolwiek zrobić z torem porządnego. Wpadliście we własne sidła, tak jak Częstochowa rok temu. Oni zapłacili za to na torze, wy też zapłacicie!!!


malarzZG

2009-07-20 19:01:09

Jako kibic Falubazu jest mi wstyd za prezesa! Jak można zmuszać zawodników do takiego wysiłku i do tego na trudnym torze? Ciekawe jakie byłyby komentarze gdyby doszło do jakiegoś nieszczęścia...


DEX

2009-07-20 18:54:18

Ten klub to nic takiego, tylko falubaz... Dowhan to również nic takiego.


peyo

2009-07-20 18:52:41

a i jeszcze jedno jak dochodziłem na stadion było za 10 21 i co dopiero dojezdzał davidsson i jonsson i co mogli jechac leszno to po prostu kombinatorzy i tyle zenada pewnie panienki z leszna były zmeczone zenada


tomek

2009-07-20 18:45:15

Dowhan za wszelka cene chciała wygrac. biorac pod uwage wystep w DPŚ Kasprzka Hampela i Adamas mieli duza szanse. Taka własnie jest magia falubazu !!!


papcio_gw

2009-07-20 18:40:46

Niezręczna sytuacja, zarówno dla Unii jak i Falubazu. Stanowisko Pana Dworakowskiego już poznałem, jestem ciekaw co w tej sytuacji mają do powiedzenia Panowie Dowhan i Żyto. Bo zasłanianie się opadami deszczu o 17.30 jest przynajmniej nie na miejscu dla znawców żużla.


karo lsz

2009-07-20 18:37:49

Czego wy nie rozumiecie po opadach Józef zaczął rozmowy z Dowhmanem o przełożeniu meczu bo wiadome było ze zawody sie przedłużą i możemy nie zdążyć dojechać. Wasz prezes sie nie zgodził (kto wie może wietrzył zwyciestwo nad niekompletnym składem unii) wiec unia po zakończeniu spakowała sie i przyjechała do zielonej, wiec jak juz przyjechała to wiadome jest że nie na darmo chcieli odjechać mecz to znów wy zaczeliście mataczyć i mecz odwołaliście.. wiadome było że będą opady ale zielonka nie zrobiła nic by posprzatać po deszczu, każdy kibic wolałby odczekać kolejną godzine niż wracać do domu bez meczu i na kasie w tyle


marian75

2009-07-20 18:36:13

Tak wlasnie to pan panie Dworakowski narobil w zeszlym roku wielkie halo z meczem w czewie kiedy najpierw zgodzil sie pan na przelozenie a pozniej chcial pan jechac i co role sie odwrocily i ktos chcial zrobic po swojemu to sie panu nie podoba.Wie pan co jak sie jest samemu nie fair to niech pan nie wymaga tego od innych pozdrowienia


radzio

2009-07-20 18:27:50

niech wkoncu sie zdecyduje ten prezes dworakowski bo raz mowi ze chca jechac w niedziele a raz ze nie i to zielona chciala jechac


gracz

2009-07-20 18:26:59

Brawo Panie Józefie Dworakowski za mądre prowadzenie klubu i za rozsądek.. Finał Leszno ma na 90% i mam nadziję, że w tym roku sprawiedliwości stanie się zadość..


mFalubaz

2009-07-20 18:24:01

Unia nie chciała jechać...ja rozumiem,chłopaki mieli prawo być zmęczeni, najwięcej punktów w finale zrobili,ale w Gorzowie i jeszcze dalszym Toruniu też zmęczeni chłopaki mecze odjechali...


Leszczynianin

2009-07-20 18:13:26

Został" Tylko Falubaz" hahahaha będą sobie sami oglądać swój meczyk...bo z Leszna nikt się nie wybiera po tym cyrku pana Dowhana! Chcieliście magię to będziecie mieli!!!


włókniarzfan

2009-07-20 17:58:44

jak pamiętam , w tamtym roku Igielski juz sie dogadywal z Maslanką o przełożeniu meczu bo tor nie nadawał się do jazdy , jak sie potoczyly dalej losy tego meczu WSZYSCY PAMIĘTAMY. Brawo dla Dowchana , bo cwaniaki z leszna bardzo by wtedy chcieli jechać,....


wetj

2009-07-20 17:50:07

ciekawe dlaczego sąsiad zza miedzy komarnicki wielkie nic brał udzial w tycjh prośbach??


do crank-gorzów

2009-07-20 17:47:54

Gosciu ciebie nawet sie czytac nie da. Albo nic nie rozumiesz albo... nie no szkoda gadac. Mecz kobylakow z Apatorem to byla zuuupelnie inna bajka, wiec nie wiem do czego pijesz i co ty tu poruwnujesz Torun do leszczyniakow- gwiazdorow ktorzy 70 km przejechac nie dali rady- bidule.


NZUL

2009-07-20 17:44:51

to 'tylko falubaz' wiec nie ma o czym rozmawiac!!!


crank-gorzów

2009-07-20 17:40:45

Do tych co jada po Komarnickim...Też go nie lubie za to co dzieje się z młodzieżą w klubie, ale talentu biznesmena mu nie brakuje...najwyższy budżet i stadion doprowadzony do porządku.Czasem i piep...y bez sensu , ale co w takim razie prezętuja sobą prezesi innych klubów poza Unibaxem i Lesznem?Jakieś namacalne efekty?


do Kamil UT

2009-07-20 17:37:41

A FALUBAZ pamieta jak w nocy tor zlaliscie ze mecz zostal przelozony. Prasa podala ze ze wzgledu na zly stan toru. Tyle tylko ze od kilku dni z nieba nie spadla ani kropla!


piotrek

2009-07-20 17:37:28

Najgorsze jest to, że podczas relacji w C+ pan Piotr Żyto zapewniał że tor w ZG jest przygotowany idealnie i czeka na zawodników, a tu relacje ludzi z ZG że mimo spodziewanych opadów uszykowano kopę... Żenada... Nie chodzi już że musieli bez sensu jechać 100km i wracać, ale że takie jaja z torem odchodzą...


Wiget9

2009-07-20 17:34:46

W tamtym roku Leszno robiło szopkę w Częstochowie


niko zg

2009-07-20 17:32:27

ja ten mecz odpuszczam i namawiam innych do tego (te kilka tysiecy osób które przyszły na mecz z Unia i siedziało do 20:30 z nadzieją że chłopaki pojadą) a nastepnym razem nie rzucaj słow na wiatr skoro nie potrafisz później ich dotrzymać (canal+ cyt: mecz na pewno sie odbedzie nawet gdybysmy musieli go przesunąć na 21) pare minut po 20 ciagniki zjechały z toru... TYLKO FALUBAZ


nie tfoja stara

2009-07-20 17:28:08

czemu Leszno twierdzi, ze juz o godzinie 16. powinno sie odwolac mecz? tak naprawde tor zostal zabity przez oberwanie chmury o 17.30. niech placzki leszczynskie przestana szukac winnego w Dowhanie, ktory mysli bardzo pragmatycznie. gdyby mecz zostal rozegrany w terminie to teraz nie byloby problemu w ustaleniu terminu, w i tak napietym kalendarzu imprez.


jkl

2009-07-20 17:27:39

No to zobaczyliśmy prawdziwą "Magię" Falubazu, chamstwo i drobnomieszczaństwo


sebas zg

2009-07-20 17:26:37

A pan Dworakowski to nie wspomniał że jak prosił o przełożenie meczu to jedyny termin na jaki był się w stanie zgodzić to środa gdzie Falubaz musiał by jeździć bez Iversena. I to panie Józefie jest uczciwe?


JURAS FALUBAZ

2009-07-20 17:25:28

Hej Jestem Kibicem Falubazu i moim zdaniem powinno dojsc nawet ze wzgledu na odpoczynek zawodnikow,chociaz chcial bym tutaj dodac sytuacje z pamietnym wypadkiem samolotowym Gollobow gdzie pozniej Tarnow kombinowal z powtorka meczu.Mysle ze to byl glowny powod Dowhana bo niestety raz sie juz sparzyl!!A co do protestu macie racje nieprzyjezdzajcie przynajmniej bedzie mniej zadym!! HEJA HEJA FALUBAZ MISTRZEM SPEEDWAYA !!


crank-gorzów

2009-07-20 17:24:56

Do bawiDamikZG.Jesteśmy niczym w napinaniu się w porównaniu z wami.I gdzie ta twoja magia?W d...Ty wez poczytaj siebie i swoich kolesiów tam gdzie ich to nie dotyczy i nie ośmieszaj się już więcej.


crank-gorzów

2009-07-20 17:21:12

Uuuuuuu magia falubazuuuuuu.I co zgrzeblarki, czekałem i się doczekałem, przyganiał kocioł garnkowi patrz Stal - Unibax.Jechaliście po Stali że terminu nie dogadali albo że tor przekryty folia i takie tam ble ble ble.A wy co odwalacie z tym śmiesznym preziem?Nadajecie się ..ale krowy doić a nie na stadiony się pchać.


boundyt

2009-07-20 17:17:32

ale pewnie jak by w Lesznie nie bylo jarka adamsa i krzycha to mecz by sie odbyl ... a ze przyjechali w pelnym skladzie to juz nie nie bo po co


do Falubaz karo lsz

2009-07-20 17:17:31

No właśnie jak już nie chcieliście przełożyć meczu to trzeba było go przeprowadzić chociażby że wszyscy w komplecie zgłosili się na zawody i mecz można było by dziś uznać za rozegrany, i nie ważne że padało kibice żużla czekali 2 dni na finał SWC to i poczekali by jeszcze z godzine czy dwie na rozegranie kolejki..


DamikZG do staleczka

2009-07-20 17:13:33

A was oczywiście wszyscy szanują :D:D:D:D szczegółnie waszeg opseudoprezia :) gorzowiaczki pisza na potęgę choć ich to nie dotyczy, a sami już zapomnieli jak chcieli jechac z osłabionym Unibaxem ;d 44:45 :)


UL

2009-07-20 17:11:00

"Dla nas jesteście tylko falubaz"


eks

2009-07-20 17:02:57

Popieram w stu procentach leszczynian i nie dziwię się ich oburzeniu! Sam byłem oburzony gdy jak osioł gnałem z Leszna do Zielonej tylko po to aby zastać tor w opłakanym stanie! Skoro od 2 godzin w Zielonej Górze świeciło słońce to organizatorzy powinni oszacować czy są w stanie doprowadzić ten tor do stanu używalności czy nie! Po raz kolejny Pan Dowhan udowodnił, że jest dobrym bajerantem, szkoda tylko, że bardzo źle zorganizowanym... Organizatorzy Unii zasłużyli na 5+ za to co zrobili z torem po opadach, organizatorzy Falubazu dostają 1! :/


Kamil UT

2009-07-20 17:01:01

Tarnów pamięta zachowanie Pana D z ZG po wypadku lotniczym Golloba i Holty!! Jedziemy za wszelką cenę!!!


UL Fan

2009-07-20 17:00:50

Ciekawe czy myszy też będą tak skakać do góry jak w sektorze gości będzie pustka? hihi


miki

2009-07-20 16:58:57

Nab fotkach z Z.G. widać wszaliku falubaza p> Lisa. Wcześniej był w Lesznie. Widać szybko zapomniał, że kilku zawodników godnie reprezentowało nasz kraj i mogą być zmęczeni. I CO Z TĄ POLSKĄ panie Tomaszu??? Był taki film "SAMI SWOI" tam też wygrana musiała być po naszej stronie za wszelką cene.


Mickey Mouse

2009-07-20 16:58:37

Po pierwsze: to Dowhan juz kiedys zapowiedzial ze nie bedzie odwolywal spotkan ze wzgledu na inne zawody! Wiec Leszno powinno sie takiej decyzji spodziewac. Po drugie: Dlaczego w sobote Dworakowski zgodzil sie odjechac niedzielne zawody a w niedziele juz nie? Po trzecie: Dlaczego inni nie kaprysza i jada znacznie dalej aby rozjechac swoj mecz? APELUJE O ODROBINE ROZSADKU LESZCZYNIAKI. Fakt ze szkoda waszego czasu i pieniedzy zwiazanymi z przejazdem- ale to naprawde nie tak daleko. Ludzie my mielismy w Tarnowie mecz, zostal odwolany z powodu zlego stanu toru i jakos nikt nie plakal! ROZSADEK!- po ostatnie.


kibic zuzla

2009-07-20 16:56:38

a ja mam pytanie do kibicow leszna final dps skaczyl sie miedzy 15a16 mecz w zielonej o 20tej to czym wyscie jechali jak musieliscie wyjsc 2 godziny przed kacem dps i niepisze tego zlosliwie


kibic zuzla

2009-07-20 16:52:55

ludzie czemu wy sie dziwicie przeciesz to dowhan i wszystko jasne


Kibic UL

2009-07-20 16:51:46

Chciałbym pozdrowić "kolegę" z ZG, przez którego musiałem czekać za kumplami, żeby ich policja wypuściła 1,5 h ! Ładnie "Kolego" sprzedawczyku? Myślisz, że założysz bluzę Everlasta to Ci wszystko można? Przeliczyłeś się :)


Adam

2009-07-20 16:51:16

A gdzie rozsądek !? dwa tak ważne mecze jednego dnia???? Cała kolejka powinna byc przesunięta a zawodniocy powinni sie cieszyć ze złota w DPŚ !


zg

2009-07-20 16:51:03

A z jakiej racji Dowhan mial mecz przekladac?? bo gwiazdeczka z Leszna sie nie chcialo jechac? żenada jakos w toruniu jechalo bodajze 7 uczestnikow DPS i nikt nie plakal jak Wy ...


ZG

2009-07-20 16:48:52

"Pan" Dowhan mógł a nawet powiniem sam zadzwonić i wspólnie z Lesznem odwołać mecz!! Kibice z Zielonej wstawili sie w komplecie tylko zagrywki Pana D wystawiły nie tylko zielonogórzan do wiatru. BARAWO NASZ PREZESIE D !!


Marcin FZ

2009-07-20 16:46:08

A wiec nie dogadali sie i komisarz wyznaczy termin. Sroda nie pasuje Falubazowi ze wzgledu na Iversena a piatek nie pasuje Leszczyniakom ze wzgledu na Adamsa. Tak wiec mecz ma odbyc sie do konca tygodnia i jezeli bedzie to ktorys z tych dni to bedzie lament bo nasz glowny zawodnik nie startowal.


Falubaz

2009-07-20 16:44:37

żałosne... czemu mamy sie zgodzic na przelozenie meczu? bo waszym gwiazdeczka nie chce sie jechac? jakos protas i lindgren nie marudzili.... jeszcze szantaz ze juniorami przyjada... jakos torun-bydgoszcz mimo duzo dalszej odleglosci pojechali... miedzinski, sajfudinow, jonsson,davidsson, holder,lindbeack i nie płakali... tylko płaczki z Uni musza miec pelen komfort... gwiazdeczki zalosne


protest

2009-07-20 16:44:37

popieram i przyłączam sie do APELU przez Stowarzyszenie Sympatyków Klubu Unia Leszno!!!! musimy pokazać że jesteśmy zwartą grupą nie mającą kase na tak beznadziejne wyjazdy!!!! więc wszyscy razem zostajemy i oglądamy w tv!!!!


złoty karnet

2009-07-20 16:20:38

Proponuje zbojkotwać mecz i nie iść na stadion, a przebieg śledzić z tivi.


dz

2009-07-20 16:11:50

To że decyzja o odwołaniu meczu zapadła dopiero o godz. 20:15 kiedy na stadionie był już komplet to rzeczywiście skandal. Po opadach w okolicy godz. 15 kierownictwo Falubazu i sędzia powinni byli już podjąć decyzję o odwołaniu spotkania. Kiedy zawitaliśmy na stadion o 18 na torze było wielkie kartoflisko. Niepotrzebnie wyszedł z tego jeden wielki zonk. Z drugiej strony sędzia Wojaczek w Ostrowie dopuścił tor do jazdy, a w jakim był on stanie można zobaczyć na zdjęciach - ten w Zielonej porównując był świetnie przygotowany. Dlatego dziwią mnie rozbieżności w podejmowaniu decyzji odnośnie odbycia się zawodów ze względu na stan toru.


Unista

2009-07-20 16:11:30

To jest skandal! Prezes Dowhan wyraźnie pokazał jakie ma podejście do żużla, iście nieprofesjonalne. Szanujmy sie, wszyscy wiedza ze Zielona Góra jest gotowa odnieść sukces za wszelką cenę, ale zważywszy na stan toru, zmęczenie zawodników i sukces reprezentacji decyzja mogła być tylko jedna. A tak zmarnowano czas nie tylko żużlowców na dojazd i powrót,a także nie dano sie im cieszyc sukcesem ze zwyciestwa w DPŚ. Ponadto jest to szczyt ignorancji w stosunku do zielonogórskich kibiców, którzy musieli się pofatygować specjalnie na stadion. Szkoda mi pana Dowhana, nie powinno być dla takiego człowieka miejsca w klubie z takimi tradycjami jak Zielona Góra, to tylko psuje obraz całości.


staleczka

2009-07-20 16:10:14

"TYLKO FALUBAZ" może w tak prostacki sposób postawić sprawę. Nie ważne są prośby, błagania ... ma być tak jak p Dowhan chce! I właśnie za to nikt was nie szanuje!


tomek

2009-07-20 16:05:31

dziwie sie prezesowi z zielonej gory gdyby jego zawodnicy jechali w sobote to by przelozyl spotkanie,brak szacunku dla przyjaciol widze.


zielonogórzanin

2009-07-20 16:02:27

Dowhan obiecał Lisowi i jego malżonce mecz i tyle,, byle do celu po trupach .


antyniki

2009-07-20 15:59:36

Józek trzeba było jesczcze dow(C)hana z wiekszą switą wpuscic na trubune honorową podczas DMŚ


ckm

2009-07-20 15:57:53

Dworakowski wziął sobie za "plecy" Komarnickiego.. od razu jego reputacja poszła w górę hahaha :D


kibic z leszna

2009-07-20 15:56:22

ale z tego co wiem w sobote wieczorem Jozef zgodzil sie na mecz w niedziele bezposrednio po dps. Jakos widocznie wtedy mu nie zalezalo na zdrowiu zawodnikow... tak mu sie w niedziele przypomnialo, ze dwie imprezy w jeden dzien to troche duzo ;/


FZ

2009-07-20 15:54:07

Oj biedna Unia... zawsze jej wiatr w oczy... Jakoś inni mogli pojechać, mieli dużo dalej z Leszna, mieli więcej zawodników niż leszczyński klub- a mogli pojechać... Unia to rozkapryszone gwiazdy...


stowarzyszenie

2009-07-20 15:51:58

Kibice leszczyńskiej Unii na znak protestu, przeciwko złemu przygotowaniu toru przez działaczy ZKŻ i odwołaniu z tego powodu wczorajszego meczu z Unią Leszno postanowili zbojkotować powtórkę tego pojedynku i na stadion Falubazu nie wybierają się. To inicjatywa wszystkich grup kibiców Unii Leszno, musieliśmy wyjechać ze stadionu Smoczyka na dwa biegi przed końcem Finału Drużynowego Pucharu Świata, tylko po to aby w Zielonej Górze zobaczyć tor w opłakanym stanie Mówi Paulina Bartkowiak ze Stowarzyszenia Sympatyków Klubu Unia Leszno. Kibice wystosowali też list otwarty do leszczyńskich fanów speedwaya, w którym czytamy min. . Kibice nie są po to, aby płacić za bilety i nabijać kasę działaczom, którzy zapowiadają, że nie ma przeszkód aby mecz się odbył a następnie tłumaczą się pogodą zamiast zrobić to co trzeba aby tor nadawał się do jazdy. Takiemu rozgoryczeniu kibiców trudno się dziwić, bo wielu z nich to uczniowie, którzy często długo oszczędzają, aby pojechać na mecz za ukochaną drużyną, a na miejscu spotyka ich to, co nas wczoraj w Zielonej Górze. Bojkotujący powtórkę tego spotkania namawiają wszystkich którzy zakupili bilety w Byczym Punkcie do ich zwrotu. Sprzedaliśmy tam ok. pół tysiąca biletów, dodatkowo sporo osób kupiło je na miejscu. Apelujemy do wszystkich, leszczyńskich kibiców, aby w drodze protestu, nie jechali ponownie na ten mecz i nie zasilili kasy Falubazu swoimi pieniędzmi. Dodatkowo przez policjantów w Zielonej Górze zostaliśmy potraktowani jek zwierzęta mówią leszczyńscy fani List otwarty kibiców Unii Leszno W związku z zaistniałą sytuacją w dniu 19 lipca 2009 w Zielonej Górze, gdzie pomimo zapewnień działaczy Falubazu mecz się nie odbył, nawołujemy wszystkich kibiców Unii Leszno do zbojkotowania powtórzonego spotkania między Falubazem a Unią w Zielonej Górze. Kibice to nie tępy tłum, bezmyślnie jeżdżący za zawodnikami, którzy za nic nie mają ludzi jadących setki kilometrów za własne pieniądze i odmawiają wyjazdu na tor. Kibice nie są po to, aby płacić za bilety i nabijać kasę działaczom, którzy zapowiadają, że nie ma przeszkód aby mecz się odbył a następnie tłumaczą się pogodą zamiast zrobić to co trzeba aby tor nadawał się do jazdy. Nam nikt nie zwróci czasu ani pieniędzy wydanych na dojazdy, w przeciwieństwie do zawodników i działaczy, którzy za dojazdy na mecze maja zapłacone. Wszystkie grupy działające aktywnie na Unii Leszno nie pojawią się na tym meczu. Nawołujemy do oddania biletów i odpuszczenia sobie meczu, tak aby działacze zrozumieli, że kłamać jest nieładnie.Pod tym listem otwartym podpisują się wszystkie aktywne grupy kibiców Unii Leszno: SSKUL UUL Wszystkie FanCluby W’06


DAMIAN LESZNO

2009-07-20 15:40:21

PAN DOWHAN TO JEST PRZYKLAD PRAWDZIWEGO POLAKA...WYKORZYSTAC SLABOSC DRUZYNY PRZECIWNEJ ZA WSZELKA CENE...ALE TO NORMALNE U NAS WIEC NIE MAM DO NIEGO PRETENSJI...TYPOWY POLAK...KOPAC LEZACEGO...OKRASC WYZWAC I JESZCZE NAPISAC ZE TO JEGO WINA BO PRZECIEZ NIE MOJA...KAZDY Z WAS TAKI JEST...DO ZACHODNIEJ EUROPY TO DUZO BRAKUJE POLAKOM...I PAN DWORAKOWSKI I PAN MASLANKA I PAN KOMARNICKI ITD. ITD. WSZYSCY TACY SAMI...


marcinFALUBAZ

2009-07-20 15:39:18

Tym razem zgodzę się z prezesem Dworakowskim. Lepiej by było, gdyby już wcześniej ogłoszono o przełożeniu meczu. Tor był do niczego, więc jednak rację miał prezes Unii.


Przemek L-no

2009-07-20 15:33:28

Jeśli to co mówi Pan Dworakowski i potwierdziłyby to wymienione z nazwiska osoby to Pan Dowhan zachował sie trochę nie taktownie wobec działaczy, zawodników i kibiców zarówno z Zielonej Góry jak i Leszna. Cóż dla prezesa liczy sie tylko kasa, oby się kiedyś nie przeliczył i zaczął szanować zawodników i kibiców ( to chyba dla nich organizuje się zawody)


pawel

2009-07-20 15:28:49

jestem z Falubazu co Dowhan zrobil dla naszego sportu w ZG kazdy wie i mu sie to chwali ale jego buta i zarozumialosc dobija mnie maja racje rozzaleni kibice Leszna i Zielonej Gory bo o ile bilety mozna bylo zwrocic to juz kosztow podrózy nikt nie zwroci i nie tylko Leszczyniaki mieli kawal do przejechania ja z granicy dawnego woj. zielonogorskiego tez mam ok 70 km to tyle sorry leszno za ta farse


Zielonogorzanin

2009-07-20 15:17:38

no to się poskarżył czysty jak łza prezes z Leszna. Mogliście razem z komarem dorzucić dziennikarzom kilka innych zakulisowych ciekawostek.


APATOR-ek

2009-07-20 15:10:21

Bo to jest ta cala magia falubazu.Za wszelka cene po trupach do celu.Dowham w zeszlym roku psim swedem zalapal sie na medal i teraz tez tak mysli.Dla mnie ten klub moze i ma potencjal ale bez prezesa w rozowej koszuli.Tylko falubaz.Falubazy teraz cala polska sie z was smieje.Ludzie prosza o przelozenie meczu po kolezensku a wasz prezio ma to w d.....Unia pojawia sie na meczu w pelnym skladzie a tu tor nie nadaje sie do jazdy.To sa jakies kpiny.Falubaz zawsze mial wiecej szczescia jak rozumu.Liczyl ze unia nie pojawi sie w pelnym skladzie i zwachal szanse na pkt w ligowej tabeli.Wstyd falubaz i wstyd dowham.W tym roku 8 cudu nie bedzie i mam nadzieje ze najblizsze 3 mecze beda 3x w plecy.Tak jak ktos napisal kto sieje wiatr zbiera burze.Falubaz znowu czaruje ta swoja magia kretactw i braku lojalnosci w stosunku do rywala.


boundyt

2009-07-20 15:08:50

Odnoscnie wypowiedzi "kibic z zg" mowisz o zmeczonych zawodnikach ze niby po 2 w zg i 2 w lesznie ?? chyba zapomniales ze Adams i Troy tez w lesznie jezdza ?? wiec u nas bylo by 4 zawodnikow .. a co do toru to daliscie ciala na calej lini .. wasz prezes mogl przelozyc mecz duzo wczesniej nie trzeba by bylo jechac tam tylko po to by sie dowiedziec ze sedzia podejmuje decyzje o przerwaniu meczu..jednym slowem ZAL.pl


Padre

2009-07-20 15:05:57

Oj biedna Unia... zawsze jej wiatr w oczy... Jakoś inni mogli pojechać, mieli dużo dalej z Leszna, mieli więcej zawodników niż leszczyński klub- a mogli pojechać... Unia to rozkapryszone gwiazdy...


omen

2009-07-20 15:05:12

Dowhan egoista? Dlatego, że chciał aby zawody rozegrano w odpowiednim terminie i w pełnych składach? Wszyscy wiedzieli, że jeśli mecz będzie odwołany to trzeba będzie go powtórzyć przed niedzielą. I ja się pytam jaki dzień pasuje? Odpowiedź: żaden. Chyba lepiej sciągać zawodników z Leszna niż ze Szwecji czy Anglii. Dodatkowo dobija to jeszcze fakt, że w Gorzowie i Toruniu zawody się odbyły. I takim zawodnikom jak Miedziak, Gollob, Jonsson, Lindbaeck, Emil to jakoś nie przeszkadzało i się nie burzyli przed meczem. Mimo że mieli dalej niż zawodnicy z Leszna. Przyjechała Unia i wielkie pretensje, że ZG chce, aby odjechano to w pełnych składach bo wiadomo, że w tygodniu będzie to najprawdopodobniej niemożliwe. A teraz Dworakowski chce zrobić z Dowhana jakiegoś idiote. Jedyne pretensje można mieć do tego, że nie odwołali meczu wcześniej jeśli tor był taki a nie inny. Ale jeśli wiedzieli jak wygląda sytuacja ze składami i innym terminem to wierzyli, że da się odjechać te zawody. Ogarnijcie się bo tu nie było niczyjej winy.


Konrad Dew

2009-07-20 15:02:06

Jakoś w Gorzowie i Toruniu jeździli, a mieli dużo dłuższą trasę do pokonania i nic nikt nie marudził. Przełożenie tego meczu to też są koszty, a w tygodniu przyjdzie mniej kibiców na mecz, a wielu przyjeżdżało z daleka, więc im to nie na rękę.Panienki z Leszna jednak lubią narzekać.


Leszno

2009-07-20 14:58:36

To ja poproszę prezesa Dowhana o zwrot kosztów paliwa dla kilkuset samochodów i autobusów z Leszna które przyjechały do ZG. Bo tego że wielu kibiców z Leszna nie obejrzało kilku ostatnich najważniejszych wyścigów DPŚ właśnie ze względu na wyjazd do ZG to już nam nie wynagrodzi w żaden sposób. A z drugiej strony skoro tak bardzo chciał odjechać ten mecz to czemu nie robił nic żeby doprowadzić tor do stanu używalności (chociaż moim zdaniem tor nie był w jakimś bardzo złym stanie). Bo 1 ciągnik i 1 ciężarówka to trochę mało. Czemu nie "wrzucił" kilku ciężkich samochodów i po godzinie można było jeździć.


fanatyczny

2009-07-20 14:57:59

Najprawdopodobniej leszczyńscy kibice zbojkotują ten mecz i nie przyjadą, a co do zawodnow to tylko i wylacznie wina zawodnikow (nie toru) zaden z nich sie nawet nie przebral po prostu nie chcialo im sie wiem bo na "meczu" bylem ;)


DawidoO

2009-07-20 14:57:38

do kibic z zg: dodaj do tego Adamsa i byc moze Batchelora.


do Artiom B.

2009-07-20 14:56:19

Masz racje, takie tematy sa chyba tylko do napinki zaraz zaczna sie klocic, tylko po co? Pan Dowhan zrobil zle, powinien przeprosic pana Dworakowskiego i tyle w tym temacie


do "kibic z zg"

2009-07-20 14:55:19

Zapomnialeś, że w Unii jeździ jeszcze Adams i Batchelor, którzy również brali udział w DPŚ! wiec jest 2:4 Pozdro!


wojtaszek zg

2009-07-20 14:49:57

Pędziłem z Leszna. Wskoczyłem do domu, zjadłem obiad i jechałem na stadion. Doznałem niemałego szoku gdy okazało się, że tor nie jest przygotowany. Niestety p. Dowhan zakpił sobie z kibiców. Chodziło o jak największą sprzedaż biletów czyli o kaskę. Reszta kompletnie się nie liczy. Spora część kibiców nie oddała biletów, część być może wyrzuciła. Zostaliśmy potraktowani jak motłoch, który ma kupić bilet i na tym jego rola się kończy.


kibic

2009-07-20 14:49:54

kibic_zg - a Adams i Batchelor to co ? Nie jezdza w lidze? Zastanow sie.


MarcoPolo

2009-07-20 14:47:58

JUż kiedyś ZG zgodniła sie na przełozenie meczu z Tarnowem (jak familia Gollobów i Holta mieli twarde lądowanie samolotem) ... a później to ZG była poszkodowana w ustalaniu nowego terminu


do kibic z zg

2009-07-20 14:45:52

zapomniales kolego ze w DPŚ jeszcze jechali Adams i Batchelor więc remis w ilości zmęczonych zawodników jak to ładnie nazwałeś jest był w stosunku 2:1 a to duża różnica


zkz

2009-07-20 14:44:23

Jestem fanem Falubazu z Zielonej Góry, kocham moj klub ale w tym przypadku wstyd mi:(


KARO LSZ

2009-07-20 14:41:53

Tu nie chodzi o prezesów tylko o kibiców którzy albo czekaja po kilka godzin na rozegranie meczu albo śpieszą na złamanie karku, czy prezesi myślą że mozna tak nami pomiatać my też jesteśmy sponsorami żużlowców i należy nam sie szacunek. Poza tym nasi kochani chłopcy co wywalczyli dla nas zwyciestwo chyba należał im sie odpoczynek,zawody trwały prawie 5 godzin, biegów tez nie ma jak na lidze 15 tylko 25, pozatym zwycięzyli chyba ktos nie miał sumienia by ich ciągnąć do zielonki po czym odjechać z kwitkiem tak sie nie postepuje..


Al Bundy z ZG

2009-07-20 14:39:55

ciekawe, że podłuchujący rozmowę Komarnicki nie wpadł na pomysł, żeby wydzwaniać do Gdańska aby przełozyć mecz, widocznie Gollob nie marudził mu tak jak Adams :))


64-100 Leszno

2009-07-20 14:39:20

DO KIBIC Z ZG: A Adams i Batchelor to co?


ernest

2009-07-20 14:38:47

powiem tak INNI mieli dalej i odjechali zawody,nie zasłaniali się pogodą i stanem toru,a Wy zachowaliście się jak dzieci...!!!trzeba było znacznie wcześniej przewidzieć dla Waszych klubów przeniesienie kolejki ze względu na imprezy i święta po nim panujące...,i bez zbędnych bajek jak kto komu co i gdzie grajek...!!!obie strony powinny tak że otrzymać obustronny walkower i tyle w temacie...!!!


do kibic z zg

2009-07-20 14:37:31

a Adams to co!? i kto wie czy by Batchelor za Shieldsa nie jechal.


czarek ZG

2009-07-20 14:36:21

w pełni popieram stanowisko leszcyzniaków. organizowanie meczu na siłe nie miało żadnego sensu. Organizowanie meczu an siłe i potem odwoływanie go, gdy na stadionie są już wszyscy kibice pokazuje tylko jak bardzo nastawionym na zysk i nieustępliwym preziem jest Dowhan. Zrobił dużo dobrego dla ZKŻu i nadal robi, ale w tej kwestii nie ma mojego poparcia. WSTYD!!!


kibic z zg

2009-07-20 14:35:16

Kasprzak i Hampel mogli być zmęczeni trudnym torem w Lesznie tak samo jak Lingren i Protasiewicz ,więc byłby remis w ilości "zmęczonych" zawodników obydu drużyn. PS bardzo lubię potyczki Unii z Falubazem,zawsze emocje sięgają zenitu ,ale tylko na dobrze przygotowanym przyczepnym i równym torze .


do Jurny Buhaj

2009-07-20 14:34:58

Zapomniałeś dziecko o czymś, że w obydwóch przypadkach przy torze kombinował piotruś !!!!! i co ?????


do ekhm

2009-07-20 14:33:50

tyle ze ten 1 mecz trwal okolo 2 godzin a nie 5!!!!!!


64-100 Leszno

2009-07-20 14:32:57

A kibice z czestochowy niech sie nie wypowiadaja na temat kombinacji z torem bo chyba zapomnieliscie co bylo rok temu!!!


DamikZG

2009-07-20 14:29:52

o.O, już nie pamiętacie gorzowiaczki jak chcieliście jechac z toruniem kiedy nie miał kompletnego składu?? chytry dwa razy traci :D 44:45 boli :)


qwerty

2009-07-20 14:29:52

mam nadzieje że to wszystko obróci sie przeciwko falubazom. kto sieje wiatr, ten zbiera burze!


eraonim

2009-07-20 14:28:21

Panie Dworakowski. Tak nie postępuje prawdziwy przyjaciel... To nic, że zawodnicy byli zmęczeni, po 5-cio godzinnym turnieju-maratonie. Tutaj był najważniejszy partykularny interes jego klubu. Wstydu pan nie ma Panie Dowhan - cz jak Panu tam...?


omg

2009-07-20 14:27:23

nie chrzańcie tutaj, tylko gadajcie, kiedy powtórka :)


wracam z DPŚ

2009-07-20 14:26:52

Jestem z Zg , ale wczorajsze zachowanie Falubazu to kompletny brak szacunku dla kibicow i zawodników obu druzyn. Poza tym pomimo prognoz o deszczu w Zielonej Górze jeszcze w południe robiono bardzo przyczepny tor !!! A tor zrobiono taki że to byłaby farsa a nie żużel ! To byłby antyżużel i to w dodatku na żywo na TVP Sport! Widać że wizja zwycięstwa była ważniejsza od zdrowia zawodników. Mam nadzieję że to zachowanie odbije się Dowhanowi czkawką


wiliams gw

2009-07-20 14:26:14

Falubaz - i wszystko jasne. hampel rlz.


zielony

2009-07-20 14:24:53

tak samo uwazam jak dworakowski. smiechy i chichy dowhanie, duzo zrobiles dla klubu ale po jakiego grzyba bylo spedzac ludzi na stadion i jeszcze przeciagnac rozpoczecie meczu o pol h?? nie szanujesz pan ani pieniedzy ani czasu kibicow, nie wspominajac o zawodnikach. aha, i jeszcze moze szanowne kierownictwo klubu licyzlo, ze jak frajer bede kwitl w kilometrowej kolejce by oddac bilet. takiego wala! ide dzis do klubu i niech mi nie pieprza, ze nie ma takiej opcji i ze trzeba bilet oddac w punkcie, w ktorym sie go zakupilo. kpina z kibicow i jeszcze raz kpina. prognozy byly znane od rana co najmniej, wystarczylo puscic komunikat na kilka zuzlowych serwisow www i do lokalnych rozglosni radiowych i by nie bylo problemu.


stal rz-ów

2009-07-20 14:20:30

Zielonka myśli że są najlepsi bo mówią o nich w 39 i pół :D


Remik

2009-07-20 14:19:15

Witam. Jestem z Zielonej Góry i zgadzam się w pewnym sensie z prezesem Dworakowskim. Tylko z jednej i z drugiej strony są mało logiczne działania. Decyzję o przełożeniu meczu z powodu zmęczenia zawodników po DPŚ trzeba było podjąć w sobotę, gdy zapadła decyzja o przełożeniu DPŚ na niedzielę. Po co współna zgoda Panów prezesów aby jechać w niedzielę, a później stawianie argumentów, że jednak zawodnicy są zmęczeni, to raz. A po drugie skoro prezes Dowhan już tak nalegał na odjechanie tego spotkania, i po godz. 17:30, gdy przestało padać w Zielonej Górze, dalej mówiono, że jedziemy, to widocznie ktoś tutaj wykazał się wielką niekompetencją w stosunku do kibiców obu drużyn i zawodników leszczyńskiej Unii. Moim zdaniem zawody trzeba było odwołać w sobotę wieczorem. DPŚ to nie jest półfinał Indywidualnych Mistrzostw Europy Juniorów, dlatego przy takiej imprezie zawodnicy powinni skupić się tylko i wyłącznie na tych zawodach, a nie zastanawiać się czy i jak zdążą do Zielonej Góry, Gorzowa czy Torunia. Takie jest oczywiście moje zdanie. Osobiście bardziej emocjonuję się ligą, ale zawody tej rangii są od niej o wiele ważniejsze! Pozdrawiam rozsądnych kibiców.


Obserwator PZPN

2009-07-20 14:11:17

Pamiętaj Józef, w biznesie nie ma przyjaciół !!!!!!


Piciu

2009-07-20 14:11:01

Myślę, że Zielonogórzanie liczyli na przyjazd kibiców z Leszna, co przekłada się na sianko w kasie. Kolejnym argumentem mogło by być zmęczenie uczestników SWC - a to po stronie leszczyńskiej mogło by być większe. A tak? zawody odbędą się w środku jakiegoś tygodnia - więc wpływy z biletów będą mniejsze, a i ekipy trudniej jest zmontować na mecz w środku tygodnia


pional

2009-07-20 14:06:05

Wszystko jest jasne. Ilu zawodników Unii jeździło w DPŚ a ilu falubazów jeździło w DPŚ? Która drużyna była bardziej zmęczona? Której łatwiej byłoby wygrać?


kasa

2009-07-20 14:06:03

kasa, kasa, kasa...


ziolo jabłonów

2009-07-20 14:03:53

3 godziny czekalem na mecz siedzac jak osiol na stadionie dzialacze od poczatku wiedzieli ze mecz sie nie odbedzie przetrzymali Nas to sa kpiny co oni zrobili powinni sie wstydzic


lisek Leszno

2009-07-20 14:03:19

Motomyszy-wstyd i żenada! Wygrać po trupach reszta nie ważna.Po tym cyrku hasło "Tylko Falubaz"brzmi śmiesznie.Teraz cała Polska z was się śmieje... Gdzie Fair Play? NA ZAWSZE UNIA LESZNO!!!


falubazz

2009-07-20 14:03:01

Dowhan ty egoisto !! wiedziałes ze tor jest w złym stanie do jazdy czemu nie mogłes odwołać meczu . ! nie potrzebnie tyle staliśmy i czekaliśmy na mecz .! a tym bardziej szkoda zawodników jak ich zdrowia . !


marcin z ZG

2009-07-20 14:02:21

Po co to bylo??? Przeciez nikomu by nie przeszkodzilo przelozenie tego spotkania...wstyd mi za dowhana...


Zielona Góra

2009-07-20 14:00:15

Bo prezes Dowhan liczył na to, że Unia Leszno przyjedzie bez Jarka Krzysia i Adamsa wtedy mielibyśmy większe szanse na wygraną.Jednak tak się nie stało bo Jarek Krzysztof Adams i Troy wstawili się na mecz. jednak opady deszczu które spadły na tak przyczepny tor nie pozowliły na rozegranie meczu więc szkoda tylko zawodników którzy brali udział w zawodach DPŚ Jarka Krzysia Adamsa Troy i także Piotrka Protasiewicza, którzy mogli w zostać w Lesznie i świętować z kibicami zdobycie złotego medalu DPŚ. PS: Nasz prezes mógł przemyslec tą sprawe i dogadać się z Dworakowskim aby przełożyć mecz,bo wiedział jak zawodnicy są zmeczeni po bardzo długich zawodach DPŚ bo zawody trwały prawie 5 godzin.


bez skrupułów

2009-07-20 13:59:50

Z zajechanymi: Hampelem, Kasprzakiem i Adamsem oraz wypoczętym Protasiewiczem byłyby prawdopodobnie baty na W69. Ot nasz prezes chciał tylko wykorzystać dobrą sytuację.


AS

2009-07-20 13:59:07

Panie Dworakowski,przyjaciół to sobie pan szukaj gdzie indziej.


vader

2009-07-20 13:57:34

Jeżdił Toruń, jeżdził Gorzów a płacze tylko Leszno bo mieli najbliżej.


ekhm

2009-07-20 13:57:28

Po pierwsze-terminy sa tak napiete, ze Dowhanowi zalezalo, aby ten mecz sie odbyl-dziwne, ze Dworakowskiemu nie. Po drugie-jakos w Anglii nie raz jezdzili mecze w systemie: pierwszy mecz o 11, drugi zalozmy o 20:30 (TEGO SAMEGO DNIA!). Czy zawodnicy mieli jakies pretensje? Nie. Ekstraliga zostala tak rozpieszczona przez niektorych prezesow, ze byle nierownosc na torze przeszkadza "gwiazdom" w jezdzie. Zeby nie bylo, ze sie napinam, a nie bylem na stadionie-bylem...


GORZÓW

2009-07-20 13:56:36

dowhan to falubaz, a ci są wyjątkowo ciężcy w kontaktach międzyludzkich.


FalFan

2009-07-20 13:56:26

Ja tez nie rozumiem po co było gnać zawodników zielonogórskich i leszczyńskich z Leszna na złamanie karku, tylko po to żeby odwołać mecz. Jestem wpieniony na ten wybryk władz naszego klubu, na same władze zresztą też!!!


fan falubaz żagań

2009-07-20 13:55:48

można było spokojnie zaplanować nowy termin i już o 17 powiedzieć ludziom - nie przychodźcie. Do mnie jechało 8 ziomków z leszna którym zakupiłem bilety. Weszli popatrzyli co wyprawia dowhan i pojechali. Trochę mi było wstyd, gdy jadąc do mnie co chwile dzwonili i pytali czy mecz się odbędzie a ja potwierdzałem że tak. Hej Hej Falubaz!


abc

2009-07-20 13:55:13

Dlaczego w Ostrowiu o przełożeniu meczu decydował sędzia, a w Zielonej ptezes zainteresowany sprawą? Mam pytanie: O przełożeniu, którego meczu decydowałby portier, babka klozetowa albo rezerwowy junior?????? Ja nie wiem!!


ZKZ

2009-07-20 13:55:01

Przyjaciela ? Nigdy nie bedziesz przyjacielem..TYLKO FALUBAZ


Jurny Buhaj

2009-07-20 13:52:36

Brawo panie Dowhan za decyzję!! Jak rok temu Maślanka prosił Józefa z bagien powstałego o odwołanie meczu, to ten zrobił wielką borutę. Ja tylko żałuję, że ten mecz się nie odbył, naprawdę... Ale i tak brawo dla Dowhana! Pozdro z Czewki :)


PJJ

2009-07-20 13:50:22

W tym przypadku akurat błąd Dowhana.W ogóle powinni DPŚ przełożyć nie na godzinę 11 a na powiedzmy 16-18 i odrazu odwołac całą kolejke.Nie było by takich problemów jakie teraz wychodzą


michal

2009-07-20 13:49:27

ot to cała zg. Nic dodawać nie trzeba...


Zdzicho

2009-07-20 13:47:54

A to dlatego ze juz Prezes Maślanka sie nabral na "dworakowskie" prosby przez telefon. Gdzie potem musial sie grubo tlumaczyc czemu mecz przelozono. Brawo Panie Dowhan, ze sie Pan nie dal.


kibic

2009-07-20 13:47:09

Bo "rozowa koszula" taki jest jak i cala ZG. Po trupach do celu. Zwietrzyl szanse jazde z Unia bez liderow jak i z Czewa to chcial to wykorzystac. Zal.


pogromca Aniołów

2009-07-20 13:43:13

Bo zielonogórski prezes to egoista. Cała "góra zielonostolikowców" zresztą nie jest lepsza. Przekładają mecze bo Kus ma juniorskie zawody , a gdy połowa liderów poszczególnych ekip jest w podobnej sytuacji to strzelają focha z nocha i idą w zaparte!!! Coraz bliżej dna w tym grajdole!!


antyfalubaz

2009-07-20 13:42:59

typowe zachowanie magicznych. po lepkach do celu. bez zadnych zasad, klasy i zrozumienia. ale tak postepuja zawsze wiec nie ma sie co dziwic


Artiom B.

2009-07-20 13:39:16

No to dalej, zaczynajcie napinke.


-.,.-

2009-07-20 13:38:56

BLa bla bla bla

Wybierz:
Bwin
Sportingbet
Stelmet Falubaz jest już po narciarskim obozie w Harrachovie. Treningi zawodników Drużynowego Mistrza Polski do sezonu 2012 idą pełną parą. Trener zielonogórzan, Rafał Dobrucki, jest zadowolony z przygotowań [...] czytaj »
Patronat SportoweFakty.pl

Partnerzy SportoweFakty.pl


Nigdy się nie spodziewałem, że kiedyś stanę murem za GKSŻ, ale akurat teraz stoję, bo ona pierwszy raz w swej historii i w historii PZM twardo ujęła się za pokrzywdzonymi żużlowcami - pisze Bartłomiej [...] czytaj »
Rune Holta przez wiele sezonów uchodził za naprawdę solidnego żużlowca. Poprzedni rok zachwiał jednak tą opinią w stosunku do Norwega z polskim paszportem. W barwach Unibaksu Toruń zanotował jeden z najgorszych [...] czytaj »