W tym artykule dowiesz się o:
Takie "przeprosiny", za emocjonalne słowa na słynnej już konferencji prasowej, nie przypadły do gustu części kibiców, którzy znów wydają się podzieleni w swoim stosunku do tenisisty. Krytyczni są także eksperci. - On do dziś nie wypowiedział się, nie zweryfikował swoich słów. Próbuje załatwiać to przez sponsora, a to wydaje się trochę żenujące - stwierdził ekspert ds. marketingu sportowego Piotr Matecki.
{"id":"","title":""}
Źródło: Agencja TVN/x-news
Prześmiewcza reklama z udziałem Janowicza i szopy, tenisista drwi ze swych słów
{"id":"","title":""}
Foto Olimpik/x-news
Źródło artykułu:
Komentarze (17)
whoviaan
18.04.2014
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
2
0
Raperem JJ raczej nie zostanie.;) Ale pomysł jest, temat chwytliwy więc zainteresowanie również. Reklama ma przyciągać i myślę że się udało.
Btw fajnie by było zobaczyć tą rozdartą koszulkę w Czytaj całość
grolo
18.04.2014
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
10
0
SF, moze byście sie zajęli tym, ze NADAL PRZEGRAŁ w Monte Carlo?? Dotarł ledwie do ćwierćfinału, to jest info. Mecz sie dawno skończył a tutaj cisza. [b]Zajmijcie sie tenisem[/b] a nie szczucie Czytaj całość
grolo
18.04.2014
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
8
0
Nie interesują mnie opinie jakichś mydłków, którym sie wydaje ze są "ekspertami ds marketingu sportowego". Rzygam juz tymi waszymi wrzutkami, gdzie wypowiadają sie podobni "eksperci" . Czy SF Czytaj całość
Ane Mone
18.04.2014
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
6
0
Zaiste, szczęśliwy to kraj, w którym największym i najbardziej palącym problemem stał się Jerzy Janowicz. ;-)
Poczekajmy na kolejną odsłonę. Może się jeszcze okazać, że po robocie w szopie Jure Czytaj całość
Jak Feniks z popiołu
18.04.2014
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
2
6
Tak jak już pisałem - to mydłek.