Pałac i Transfer wsparły akcję "Bezpieczeństwo na polskich drogach"

Bydgoskie kluby siatkarskie Pałac i Transfer kolejny raz postanowiły włączyć się do akcji mającej na celu promowanie bezpieczeństwa na polskich drogach. Celem kampanii jest edukowanie najmłodszych.

Jacek Pawłowski
Jacek Pawłowski

Zespoły Pałacu Bydgoszcz i Transferu Bydgoszcz podobnie jak przed rokiem przyłączyły się do akcji organizowanej przez grupę Sławek & Przyjaciele. - Celem jest uświadamianie społeczeństwa, a zwłaszcza najmłodszych, jak ważne jest noszenie odblasków i jak bycie świadomie widocznym może wpływać na bezpieczeństwo wszystkich użytkowników dróg - przyznaje w rozmowie z naszym portalem Sławomir Piotrowski, pomysłodawca i główny koordynator akcji "Wspieramy bezpieczeństwo na polskich drogach".

Najbardziej widocznym efektem współpracy obu ekip z organizatorami, będą wizerunki zawodniczek i zawodników, wchodzące w skład mozaiki złożonej z modułów 10/10 cm, którą wyklejona będzie powierzchnia reklamowa autobusu linii nr 79, który przez 6 miesięcy poruszał się będzie po Bydgoszczy. Organizatorzy nie wykluczają też, że owocem współpracy z klubami będą atrakcyjne nagrody dla kibiców, którzy zdecydują się wesprzeć akcję. - Kibice, którzy do dnia 25 listopada 2013 wykupią taki moduł, wezmą udział w konkursach, w których będzie można zdobyć naprawdę wyjątkowe nagrody jak np.: możliwość uczestniczenia w treningu, sesja zdjęciowa z ulubionym zawodnikiem, miejsca przy boisku na wybrany mecz, wizyta zawodników w wybranej szkole czy przedszkolu, bilety na najatrakcyjniejsze mecze, klubowe gadżety - zdradza główny pomysłodawca tego przedsięwzięcia.

Siatkówka na SportoweFakty.pl - nasz profil na Facebooku. Dla wszystkich fanów volleya i nie tylko! Kliknij i polub nas. Wolisz ćwierkać? Na Twitterze też jesteśmy!

Warto zauważyć, że Pałac i Transfer to nie jedyne zespoły, które zdecydowały się wesprzeć bezpieczeństwo na polskich drogach. W gronie darczyńców znalazły się także zespoły PGE Skry Bełchatów, Jastrzębskiego Węgla, Asseco Resovii Rzeszów, Atomu Trefla Sopot, Polskiego Cukru Muszynianki Fakro Banku BPS Muszyna, BKS-u Aluprof Bielsko-Biała i Uralu Ufa. Wymienione drużyny przekazały na licytację klubowe koszulki wraz z autografami, dzięki czemu możliwe było pozyskanie kolejnych środków na produkcję "magicznych tub". - Dzięki całej akcji udało się pozyskać środki na zakup 50 tub, ale "pośrednim" efektem było ich 210. Niektóre instytucje zdecydowały się bowiem samodzielnie sfinansować ich zakup. W tym roku liczę, że bez udziału dodatkowych sponsorów, uda nam się wyprodukować 150-200 tub. Czyli można powiedzieć jest spory progres - przyznaje Sławomir Piotrowski.
Bydgoskie zespoły po raz drugi przyłączyły się do akcji promującej noszenie odblasków Bydgoskie zespoły po raz drugi przyłączyły się do akcji promującej noszenie odblasków


Czy wsparcie ze strony klubów sportowych jest w stanie zwiększyć popularność tego typu akcji?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×