Badanie profilu kibica Olimpii Grudziądz

W trakcie przerwy zimowej oraz podczas pierwszych spotkań przy Piłsudskiego 14 I-ligowa Olimpia Grudziądz zorganizowała badania mające ustalić profil kibica klubu.

Artur Długosz
Artur Długosz
Zbieranie danych zrealizowano za pomocą specjalnego kwestionariusza ankiety. Kibice podczas zakupu karnetów na rundę wiosenną 2015 oraz biletów na pierwsze tegoroczne spotkania proszeni zostali o wypełnianie formularzy. Swoją opinię można było wyrazić również w internecie. W ten sposób klub starał się dotrzeć do jak największej liczby swoich kibiców. Cała ankieta składała się z 17 pytań, pogrupowanych w kategorie.
Badania określiły przede wszystkim najczęstsze cechy kibica Olimpii Grudziądz. Według uzyskanych danych w spotkaniach biało-zielonych najczęściej uczestniczą mężczyźni w wieku 18-24 lat oraz 40-59, są to mieszkańcy Grudziądza. Większość kibiców posiada dość dobre wykształcenie. Sympatycy klubu są bardzo wierni i rzadko opuszczają spotkania zespołu. Jeśli nie mogą oglądać meczu na żywo śledzą wynik w inny sposób. Często kibice oglądają widowiska w gronie przyjaciół, rodzinny, zazwyczaj są to 2-4 osoby. Poziom organizacyjny Olimpii Grudziądz został oceniony przez 20 proc. ankietowanych jako bardzo dobry, 70 proc. określiło go dobrze.

Uzyskane wyniki badań dostarczyły bardzo cennych informacji które zostaną wykorzystane do planowania kolejnych działań klubu.

Źródło: olimpiagrudziadz.com

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×