Nowy sponsor Śląska Wrocław. Amerykański koncern wkracza do gry
Amerykański koncern - Amazon - został nowym sponsorem Śląska. Logotyp firmy pojawi się na koszulkach wrocławskich piłkarzy już podczas sobotniego spotkania z Lechią Gdańsk.
- Jesteśmy dumni, że do grona firm wspierających Śląsk dołączył tak renomowany partner. Amazon to jedna z największych spółek na świecie, która dokonała znaczących inwestycji w naszym województwie. Jestem przekonany, że nasza współpraca przyniesie obydwu stronom wyłącznie korzyści - twierdzi Marek Drabczyk, wiceprezes WKS Śląsk Wrocław SA.
Umowa z Amazonem obowiązywać będzie podczas dwóch najbliższych ligowych meczów Śląska Wrocław: transmitowanego w telewizji publicznej spotkania z Lechią Gdańsk oraz hitowego pojedynku z wicemistrzem Polski Lechem Poznań.
- Gorąco wierzę, że to dopiero początek długiej i owocnej współpracy - dodaje Marek Drabczyk.