Nowy sponsor Śląska Wrocław. Amerykański koncern wkracza do gry

Amerykański koncern - Amazon - został nowym sponsorem Śląska. Logotyp firmy pojawi się na koszulkach wrocławskich piłkarzy już podczas sobotniego spotkania z Lechią Gdańsk.

Artur Długosz
Artur Długosz
- Właśnie otworzyliśmy dwa centra logistyczne Amazona we Wrocławiu, w których planujemy zatrudnić na stałe 2500 pracowników i dodatkowo 4000 pracowników sezonowych. To długoterminowa inwestycja. Naszym celem jest aktywne uczestnictwo w życiu naszych społeczności lokalnych, dlatego zamierzamy być zaufanym partnerem tak zasłużonych lokalnych bohaterów jak Śląsk Wrocław - mówi Kerry Person, Dyrektor Operacyjny Amazona w Europie Środkowo-Wschodniej.
Na czas obowiązywania umowy Amazon będzie mógł posługiwać się tytułem Oficjalnego Partnera Śląska Wrocław. Logotyp Amazona pojawi się pod numerem meczowym na koszulkach piłkarzy Śląska, a także na materiałach promocyjnych klubu, stronie internetowej oraz bandach w trakcie spotkania z Lechem Poznań, podczas którego przeprowadzona zostanie również akcja promocyjna nowego partnera.

- Jesteśmy dumni, że do grona firm wspierających Śląsk dołączył tak renomowany partner. Amazon to jedna z największych spółek na świecie, która dokonała znaczących inwestycji w naszym województwie. Jestem przekonany, że nasza współpraca przyniesie obydwu stronom wyłącznie korzyści - twierdzi Marek Drabczyk, wiceprezes WKS Śląsk Wrocław SA.

Umowa z Amazonem obowiązywać będzie podczas dwóch najbliższych ligowych meczów Śląska Wrocław: transmitowanego w telewizji publicznej spotkania z Lechią Gdańsk oraz hitowego pojedynku z wicemistrzem Polski Lechem Poznań.

- Gorąco wierzę, że to dopiero początek długiej i owocnej współpracy - dodaje Marek Drabczyk.


Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×