KENO partnerem strategicznym Ekstraklasy

Zdjęcie okładkowe artykułu:
zdjęcie autora artykułu

KENO – marka gry liczbowej, należąca do Totalizatora Sportowego pojawi się na polskich stadionach piłkarskich podczas rozgrywek Ekstraklasy.

W tym artykule dowiesz się o:

Umowa w tej sprawie została podpisana pomiędzy spółkami Ekstraklasa S.A. i Totalizator Sportowy Sp. z o.o. do końca sezonu 2014/2015. Dzięki zawartej umowie Totalizator Sportowy nabył prawa do świadczeń w ramach pakietu marketingowego "Partner Strategiczny". To drugi największy po Sponsorze Tytularnym z pakietów marketingowych oferowanych przez Ekstraklasę S.A. [ad=rectangle] - Jestem dumny, że możemy ogłosić nawiązanie współpracy z firmą, która wspiera polski sport od ponad 60 lat - mówi Prezes Zarządu Ekstraklasy S.A., Bogusław Biszof.

- Marka Ekstraklasa systematycznie zyskuje na wartości. Dowodem tego jest pozyskanie przez Ekstraklasę kolejnego partnera o znanej i lubianej na rynku marce. KENO to bardzo dynamiczna gra, to pozytywne emocje i świetna rozrywka. Podobnie jest z meczami Ekstraklasy. Dlatego właśnie marka KENO pojawi się na polskich stadionach piłkarskich - informuje Wojciech Szpil, Prezes Zarządu Totalizator Sportowy Sp. z o. o. - Stając się Partnerem Strategicznym Ekstraklasy powracamy - po latach nieobecności - do wspierania polskiej piłki nożnej - dodaje.

Ekspozycja Partnera Strategicznego na stadionach Ekstraklasy to m.in. kubiki w boiskowych narożnikach, reklama 3D oraz reklama na bandach LED. Ponadto logotypy KENO pojawią się m.in. na ściankach do wywiadów TV oraz na oficjalnej stronie rozgrywek Ekstraklasa.org.

Źródło artykułu:
Komentarze (0)