Superpuchar Polski odwołany!

autor: Artur Długosz | 2012-02-08, 15:49 | źródło: PAP |

Oceń: Nie lubię Anuluj ()
| Drukuj

Planowany na sobotę 11 lutego mecz o piłkarski Superpuchar na Stadionie Narodowym w Warszawie został odwołany - poinformował prezes Ekstraklasy SA Andrzej Rusko.

- Po wysłuchaniu informacji policji z bólem serca, ale mając na uwadze bezpieczeństwo kibiców, zdecydowałem o odwołaniu meczu o Superpuchar. Jeżeli infrastruktura nie spełnia wymogów bezpieczeństwa, to była jedyna możliwa decyzja. Wsłuchałem się bardzo starannie w głosy policji - powiedział PAP Rusko po opuszczeniu spotkania u wojewody.

Jak dodał, w tym roku mecz o Superpuchar z poprzedniego sezonu, z udziałem mistrza Polski - Wisły Kraków i zdobywcy Pucharu Polski - Legii Warszawa prawdopodobnie w ogóle nie dojdzie do skutku. O przejęciu spotkania myśli Gdańsk, ale problemem może być brak wolnych terminów.

- Osobiście czuję się oszukany. Uwierzyliśmy zapewnieniom, że obiekt jest przygotowany na przeprowadzenie imprezy masowej o podwyższonym ryzyku. Rzeczywistość okazała się jednak zupełnie inna. Tak nie może być. Cieszę się tylko, że dzisiaj wiemy jakie są mankamenty i braki, co stwarza szansę na wyeliminowanie ich do mistrzostw Europy. Pan Kapler starał się zapewnić łączność, ale mu się to nie udało. Z tego co wiem, ten problem będzie rozwiązany dopiero w maju - mówił Rusko.

W środowym spotkaniu u wojewody uczestniczył m.in. prezes Narodowego Centrum Sportu Rafał Kapler, który nie czuje się winny zaistniałej sytuacji.

- Nie czuję się odpowiedzialny za to, co powiedział pan Rusko. Stadion Narodowy będzie gotowy na sobotę i mamy wszystkie wymagane pozwolenia na użytkowanie obiektu od 16 grudnia. Prace przebiegają zgodnie z harmonogramem, który jest niezbędny do przygotowania meczu - tłumaczył Kapler.

Sobotnie spotkanie miało być pierwszą sportową imprezą na Stadionie Narodowym, który 29 stycznia został oficjalnie otwarty.

- Wierzę, że na tym stadionie będą się odbywały cykliczne imprezy piłkarskie. Cały czas deklaruję chęć rozgrywania spotkań o Superpuchar na tym obiekcie. Wydaje się, że właśnie na takie imprezy został on zbudowany za społeczne pieniądze. Trzeba jedynie usunąć zagrożenia, o których mówi policja - dodał Rusko.

Jednym z głównych zastrzeżeń policji jest brak łączności na niektórych poziomach. Chodzi głównie o zakłócenia w garażach. W styczniu NCS zamówiło instalację na obiekcie specjalnego systemu retransmisji sygnału radiowego. Będzie to jednak gotowe dopiero 15 maja.

- Stadion Narodowy posiada łączność cyfrową o standardzie CDMA i ona dobrze funkcjonuje. Policja nie ma jednak zasięgu swojego radia w tym budynku. Dopóki nie będzie zainstalowany system retransmisji dla policji, który jest unikalny, to policja będzie miała kłopoty nawet przy użyciu tymczasowych przekaźników z uzyskaniem swojego sygnału radiowego. Nowy system ma być zainstalowany na Euro 2012, więc nie będzie też gotowy na mecz towarzyski z Portugalią. Wszyscy wiedzą jaki jest termin realizacji tego zamówienia - mówił Kapler.

Później NCS wydało oświadczenie. Napisano w nim m.in.: - Odnosząc się do kwestii związanej z działaniem policyjnego systemu łączności przyjmujemy, że obawy związane z meczem podwyższonego ryzyka wpłynęły na podejście policji. Brak łączności pomiędzy terminalami policji na dwóch najniższych piętrach garażu stadionu został stwierdzony przez policję podczas testów na gotowym obiekcie, co spowodowane jest niewystarczającą siłą sygnału radiowego urządzeń policyjnych. Pragniemy jeszcze raz podkreślić, że Stadion Narodowy w Warszawie jest obiektem bezpiecznym i zdolnym do organizacji imprez masowych.

Przedstawiciele policji od początku nie potrafili zaakceptować braku łączności. - Byliśmy bardzo otwarci na rozegranie tego meczu. Cały czas staraliśmy się pomagać organizatorom. Jednak najważniejszym elementem jest bezpieczeństwo. Przez ten pryzmat na środowym spotkaniu również przedstawiliśmy swoje stanowisko, ale suwerenną decyzję podjął prezes Ekstraklasy SA. Rozmawialiśmy o tym, jak można naprawić brak łączności i była pewna propozycja ze strony NCS. Przyjęliśmy natomiast projekt rozdzielenia sektorów - powiedział rzecznik stołecznej policji Maciej Karczyński.

Kłopoty z organizacją spotkania trwały od kilkunastu dni. Choć na głównej polskiej arenie Euro-2012 odbył się inauguracyjny koncert, to policja, straż pożarna i sanepid wydały negatywne opinie w sprawie przeprowadzenia na nim spotkania piłkarskiego, w dodatku zakwalifikowanego jako impreza podwyższonego ryzyka.

- Przy tej opinii policji władze miasta są zadowolone, że mecz został odwołany. To odpowiedzialna i męska decyzja - powiedziała dyrektor Biura Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego urzędu miasta Ewa Gawor.

W piątek 3 lutego powołując się na opinie policji, straży pożarnej i sanepidu władze Warszawy nie wydały pozwolenia na rozegranie spotkania w planowanym terminie. Niektóre z zastrzeżeń udało się usunąć - w czwartek gotowa będzie murawa na Stadionie Narodowym, a policja wstępnie zaakceptowała sposób dowiezienia na stadion i oddzielenia na trybunach kibiców przeciwnych zespołów. Kłopoty z łącznością okazały się jednak nie do przezwyciężenia.

Oceń: Nie lubię Anuluj ()
| Drukuj

Powiązane wydarzenia

Powiązane artykuły

Dodaj swój komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz

Komentarze dodawać mogą tylko użytkownicy zalogowani. Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się. Zajmie to pół minuty.


Dowiedz się jak umieszczać linki do tagów, pogrubiać tekst, itp.

Ostatnie komentarze

Sortuj:
ernest

Bardzo fajnie. . . . Tak trzymać Władze Warszawy. . . !

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 0
iksinski

Dla mnie to jest wielka ściema i żenada, żeby w normalnym cywilizowanym kraju nie mozna bylo sie dogadac i zrobic czegos porządnie. to co, jesli tuż przed Euro okaże się, że tez są problemy komunikacyjne to rowniez i te mecze zostana odwołane? Gdzie tu logika? Ja rozumiem, że kwestia bezpieczenstwa jest najważniejsza, ale nie przesadzajmy juz.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 0
maro

na "śląskim" rozgrywano mecze międzynarodowe na szczeblu reprezentacji, mecze klubowe w rozgrywkach europejskich pucharów i nawet i o dziwo derby Śląska i klatek nie trzeba było więc po co budowano ten stadion - kolejny odcinek polskiej rzeczywistości - to jest znacznie lepsze od serialu Flip i Flap bo Ci dwaj już nas nie mogą niczym zaskoczyć

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj -1
Sawczenkos

Co Ty masz do kibiców? To, że uważa się ich za bydło? I że trzeba ich wsadzać do klatek i trzymać jak zwierzęta? Dodatkowo trzeba ich przegonić przez pół miasta, straszyć i prowokować? Zejdź na ziemię kolego, nie wszystko co złe w tym kraju to wina kibiców. Jak tam trawa w Warszawie? Już rośnie? Przy minus 10?

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 0

komentarz jest odpowiedzią na: [1 komentarz tej dyskusji]

No i macie kibole Wisły i Legii, doigraliście. Jedyni bawią się w nożowników a drudzy w uciekaniu przed konną policją. Jesteście z siebie teraz dumni? Taki ladny stadion i nie będzie meczu. No ale przecież...

Liverpoolczyk

No i macie kibole Wisły i Legii, doigraliście. Jedyni bawią się w nożowników a drudzy w uciekaniu przed konną policją. Jesteście z siebie teraz dumni? Taki ladny stadion i nie będzie meczu. No ale przecież wiadomo kibol = dobro, piknik = źle. No ale najlepiej powyzywać PZPN lub Tuska. Brawo kibole(matoły).

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj -1

ostatnia odpowiedź: 8 lutego 2012 [1 komentarz tej dyskusji]

NaGazie

Bez przesady dopiero trzeciego drina walę ;). Sami Kibole, sobie, na to zapracowali (Po owocach ich poznamy). Teraz przed Euro kibice piłkarscy, są na świeczniku, nawet najmniejsze incydeny, będą rozdmuchiwane, przez prasę i surowo karane przez oczywiście niezawisłe sądy. Piszesz,że w latach 90-tych, to dopiero były zadymy. Ok to ja dam przykład Angoli, największych zadymiarzy lat 80-tych, ale przez surowe kary i ich EGZEKWOWANIE wprowadzone przez rząd Pani Thatcher, ostudziła gorące głowy Angoli (to samo będzie u nas). Piszesz, że stadion Zawiszy był słabo zabezpieczony. Może Narodowy (czy oni już zakończyli całą budowę?), też jeszcze nie ma takich zabezpieczeń, aby posadzić na nim kibiców tak bardzo się kochających od wielu lat.
Zgodzę się z tobą, że jest to w jakimś stopniu decyzja polityczna, ale nikt przed Euro nie będzie ryzykował kompromitacji. Wyobrażasz sobi co by się stało, gdyby na tym meczu doszło, do jak to nazwałeś: "rozdmuchanego incydentu w Bydgoszczy". Przecież opinia publiczna Donalda by za ... powiesiła.
Ps. Nic się nie stało, po za tym zimno jest jak sto ch.. szkoda zdrowia piłkarzy przed meczami Ligi Europejskiej

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 0
krzyżak84

Nie mogą ogarnąc 25-30tys. kibiców to jak ogarną ponad 50?na euro?po co wogóle zrobili ten stadion?

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 0
Andzia

Ja tam wolę stary stadion tam mogłam plyty ciuchy sobie tanio kupić.Komu to przeszkadzało

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 1
kuba guzik

dobra decyzja szkoda nowego obiektu niech zrobią sobie ustawkę w lesie będzie taniej dla nas podatników

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 2

ostatnia odpowiedź: 8 lutego 2012 [1 komentarz tej dyskusji]

INQ

Wszystkiego winni wredni kibole. Oczywiście. Oglądajcie dalej Tusk Vision Network i czytajcie szechterowski szmatławiec.
Zostały 4 miesiące. 4 MIESIĄCE!!! Stadion za 2 miliardy. 2 MILIARDY!!! a oni nie potrafią zorganizować meczu piłkarskiego?! po..bało? niech to gów... euro się odbędzie, 3 mecze w dópkę naszych "orełów" i koniec podniety. po za tym jakaś mała rozróba, kompromitacja policji i będę wniebowzięty... OLE! TO MY KIBOLE! maczety, dilerka! TO JEST TO!

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 1
Falubaz69

Proponuję ustawić klatkę i wpuszczać was piątkami. Tak żeby było pięciu na pięciu albo 2 vs 2 żeby ciekawiej było. Bez broni tylko pięści do tego normalnie kamera sponsorzy reklamy karetka prawdziwe KSW ja bym was oglądał na pewno przez jakiś czas.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj -1
Kibic GKS

Szkoda,szykowało się fajne widowisko.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj -1
Falubaz69

Po co macie grać w Polsce wyjazd do Rumuni i tam sobie grajcie. Tam jest wasze miejsce i poziom. Tam możecie śmiało wyrywać co chcecie.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 0
Szymek

ty na gazie chyba faktycznie jesteś, jak piszesz takie bzdury. idąc takim tokiem rozumowania, to powinni zakazać meczów z udziałem publiczności zaraz na początku lat 90', a nawet wcześniej, bo wtedy to były zadymy, teraz na stadionie nie dział się nic od paru ładnych lat. Bydgoszcz to rozdmuchany incydent, owszem, coś tam się działo i nie popiera tego, ci co to robili są temu winni, ale stadion nie był wówczas odpowienio zabezppieczony, kto regularnie bywa na meczach te doksonale wie jak to wtedy wyglądało, a jak powinno. dzisijesza decyzja to efekt gry politycznej + nieudolności i braku dobrych chęci

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 1

komentarz jest odpowiedzią na: [1 komentarz tej dyskusji]

Brawo kibole, czy jak się tam nazywaci HOOLSy. Udało się wam wystraszyć Policję. Teraz Kibole piłki nożnej, możecie sobie zaśpiewać, jak się wam to często zdarza: "Nic się nie stało Polacy, nic się nie...

bromberg50

Senti,a czy Ty rozumiesz,że stadion jest nie skończony i ten mecz można było rozegrać na innym stadionie bez komplikacji???Ja chętnie obejrzałbym ten mecz,nawet gdyby grali w Afganistanie!!!

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 0

komentarz jest odpowiedzią na: [2 komentarze tej dyskusji]

Rusko,Wam zależy na rozegraniu meczu o Super Puchar,czy otwarcie nieskończonego stadionu???Robicie cyrk z niczego,zresztą jak zwykle podejmujecie nie do końca przemyślane decyzje.Wstyd i żenada !!!

NaGazie

Brawo kibole, czy jak się tam nazywaci HOOLSy. Udało się wam wystraszyć Policję. Teraz Kibole piłki nożnej, możecie sobie zaśpiewać, jak się wam to często zdarza: "Nic się nie stało Polacy, nic się nie stało..."

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 0

ostatnia odpowiedź: 8 lutego 2012 [1 komentarz tej dyskusji]

High Voltage

Donald matole znów triumfują kibole!!! To kolejny dowód na to jak dobrze jesteśmy przygotowani do Euro! To miałbyć sprawdzian generalny jeśli chodzi o zabezpieczenie imprez masowych więc jak jesteśmy przygotowani. Polska powalczy o medal złoty. Rywalami naszej drużyny mogą być Anglicy, Rosjanie, Holendrzy, Niemcy i Grecy, ale nasi kibole na własnym terenie powinni sobie poradzić :D

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 0
Liimack47

Zawsze wydawalo mi sie, ze Polska BYLA krajem absurdu na etapie PRL-u, a filmy typu Miś czy Alternatywy 4 to obraz przeinaczony, a w najgorszym wypadku lekko zabarwiony komizmem wypisanym przez scanarzyste. Jak teraz patrze na to co sie dzieje ze Narodowym to nie jestem juz tego taki pewien...

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 0
FF

Moje postulaty:
- zostawić ten stadion jak muzeum, jesteśmy bogaci 2 miliardy można wyłożyć na nic.
- pani minister do dymisji
- zlikwidować takie coś jak "wojewoda", nie wiem po co komu ta instytucja
- wywalić policje ze stadionów, bo się do niczego nie nadaje
- powrócić do normalnych stadionów z ogrodzeniem na 5 metrów a nie z jakimiś głupotami za miliony z kamerami, systemami identyfikacji nie potrzebnymi nikomu do szczęscia.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 1
haris

Ja bym proponował żeby wojsko obstawiło mecz np.czołgami,jeśli policja sie boi!!

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 0
Specjal

Dokładnie! Oni chyba nie mają świadomości, że do naszego kraju przyjedzie wielu pseudokibiców, którzy stanowią spore zagrożenie. Trzeba odpowiednio zabezpieczyć nie tylko stadiony, ale zadbać, by się kibice nie pozabijali w drodze na mecze :D Mecz Superpucharu dokładnie pokazuje jak wielki bałagan panuje w naszych służbach i administracji. Jestem pewien, że będzie wielki bałagan w czerwcu.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj -1

komentarz jest odpowiedzią na: [1 komentarz tej dyskusji]

Komentarz usunięty

Specjal

Jak się czyta pytanie minister Muchy "kto wybrał drużyny do tego meczu" ogarnia mnie szaleństwo. Jak taka osoba może pełnić tak poważną funkcję nie mając żadnego pojęcia o sporcie, a co gorsza ma fatalnych doradców. Rozumiem, że jest kobietą i nie musi znać się na wszystkim, ale od tego ma sztab urzędników, którzy muszą ją przygotować do wystąpień publicznych. Minister Mucha pierwsza do odstrzału w tym rządzie.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj -1
samuel

"Kto wybrał drużyny do tego meczu?"


Pyta Pani minister sportu Joanna Mucha... brawo:)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 2
kwiat

kwiat

ODWOŁAĆ Polska Grecja 08.06.2012 bo Policja sie boi.Podczas euro starzy Policjanci pojda na L4 (100% platne)a porzadku bedą pilnowac żółtodzioby co dopiero teraz sa na szkołce.Niech się modla zeby prawdziwi Hooligans z europy nie przyjechali...
Całe euro przenieść na Ukraine

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 0
Mario_falubaz

szok znów pokaz policji boją się hahahahaah

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj -1
PGN

Jeśli policja nie potrafi zabezpieczyć meczu to poprośmy Rutkowskiego. Znów ośmieszy stróży prawa.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 0
derek

brawo za podjęcie jedynej słusznej decyzji.nikt chyba nie chciałby powtórki z ubiegłorocznego finału w Bydgoszczy. tuż przed euro to byłby wielki skandal na najważniejszym obiekcie

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 1
slawek1

Nasza psolicja ma siłę i odwagę stawić czoła ślepej emerytce na czerwonym świetle.By uniknąć kontaktu z grupą kibiców zostawiają łoki-toki w domu i na stadionie nie mają łączności.A już pradawne plemiona porozumiewały się za pomocą tam-tamów.Nawiasem mówiąc - nad SN wisi klątwa Stadionu 10-lecia.Dopiero jak wróci tu bazar zapanuje spokój.Bez gry i zamieszek stadion będzie w pełni dochodowy.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj -1
Dzius29

Zgadzam się z Tobą . Prawda jest taka , że Policja wolała umyć ręce . Z drugiej strony , to po wydarzeniach w Bydgoszczy mam wątpliwości czy w naszym kraju są jeszcze normalni klubowi kibice . Taką bandę jaka była w Bydgoszczy trudno nazwać kibicami .Dawno temu jezdziłem za bydgoskim Zawiszą po całym kraju na mecze i takiego chamstwa nie było . byli normalni kibice a nie banda która nie przychodzi na mecz tylko żeby zrobić zadymę .

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 1

komentarz jest odpowiedzią na: [2 komentarze tej dyskusji]

To nie chodzi o stadiony. Przecież spełniamy najwyższe wymagania UEFA! Prawda jest taka, że policja po zadymie debili z Poznania i Warszawy, kiedy też jej się oberwało, teraz zrobiła wszystko by się jej...

Senti

Czy Ty rozumiesz dlaczego mecz został odwołany? Nie dlatego, że Rusko miał takie fanaberie, tylko dlatego, że nasza szanowna Policja się nie zgodziła. Przecież kibice Legii i Wisły planowali atak na siebie od kilku. Najbardziej szkoda mi piłkarzy obu klubów. Przed nimi już za tydzień w czwartek ważny pojedynek w Lidze Europejskiej. Było by to świetne przetarcie przed pucharową rozgrywką. A tak znów będziemy narzekali, że nasza piłka jest do dupy, że nasze drużyny klubowe szybko odpadają w Europie. Może w końcu wszyscy głębiej zastanowimy się czemu tak się dzieje i czy jest to tylko wina piłkarzy? Coraz częściej widać, że tak wcale nie jest.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj -1

komentarz jest odpowiedzią na: [2 komentarze tej dyskusji]

Rusko,Wam zależy na rozegraniu meczu o Super Puchar,czy otwarcie nieskończonego stadionu???Robicie cyrk z niczego,zresztą jak zwykle podejmujecie nie do końca przemyślane decyzje.Wstyd i żenada !!!

WERT

Za komuny budowali stadiony na dożynki a teraz po co?

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 1
bromberg50

Rusko,Wam zależy na rozegraniu meczu o Super Puchar,czy otwarcie nieskończonego stadionu???Robicie cyrk z niczego,zresztą jak zwykle podejmujecie nie do końca przemyślane decyzje.Wstyd i żenada !!!

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj -1

ostatnia odpowiedź: 8 lutego 2012 [2 komentarze tej dyskusji]

marco_er

ale w ogóle po co tak rozpacz? po co ten mecz? poziom byłby tragiczny i mecz jednostronny, bo przecież jakie szanse miałaby Wisła skoro niedawno przegrała z beniaminkiem niemieckiej II ligi?? lepiej obejrzyjcie w tym czasie Premier League albo Bundesligę, pzdr

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj -1
Senti

Najbardziej żałosna jest Policja w Polsce. Nic nigdy nie chce im się robić. Pamiętacie sprawę niby porwania małej Madzi? Policja nawet nie zapewniła wsparcia rodzinie poszkodowanej. A teraz jak jest? Jaki to problem zorganizować kilkaset policjantów na tak dużym stadionie? Czy naprawdę kibicom przy -10 zależało by na awanturach na nowoczesnym stadionie? Najlepiej wszystko odwołać, zlikwidować żeby nie było niczego. Ważne aby pensja a potem emerytura po 20 latach pracy się zgadzała.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 2
JUS

i bardzo dobrze NIC na szybko, stadion wymaga sprawdzenia pod wzgledem bezpieczenstwa a niestety ze "cholota" z warszawki na nim miala grac nie gwarantowalo to emocji tylko czysto sportowych co dali upust kibice Legii w zeszlym roku. Zreszta ludzie czy wy nie rozumiecie ze ten stadion wymaga jeszcze z 2-3 tygodnie okresu przejsciowego zanim wszystko tam bedzie ogarniete. przeciez dopiero trawa zostaje polozona. Chory kraj

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 0
Max

Spokojnie, do pierwszego meczu na Euro dokladnie 3 miesiace wiec jeszcze sporo czasu ;). Nawet jak tydzien przed Euro ten problem nie bedzie naprawiony, to przeciez 7 dni = sporo czasu :). Ciekawe czy na Ukrainie maja takie problemy czy tylko w Polsce tacy nieudacznicy zajmuja sie organizacja Euro ? Bo stadion jest na euro i powinien spelniac wszelkie standardy bezpieczenstwa. No ale to wszystko powinno byc przewidziane w fazie projektu i tu kółko sie zamyka, bo w fazie projektu wszyscy uwazali "mamy sporo czasu". Predzej czy pozniej ten stadion znow skonczy jako najwieksze targowisko w Europie, bo na targowisku przynajmniej wymogi bezpieczenstwa sa mniejsze...

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj -4
moshpit1984

Odwołajmy Euro i oszczędźmy sobie wstydu! Stadiony rozbierzcie i zbudujcie z nich schroniska dla zwierząt - będzie większy pożytek.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 4
marco_er

i bardzo dobrze, bo Wisła nie powinna grać o Superpuchar POLSKI, ponieważ 85 procent jej zawodników to obcokrajowcy

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj -4

ostatnia odpowiedź: 8 lutego 2012 [1 komentarz tej dyskusji]

wojtek1991

w tym roku mecz o Superpuchar z udziałem mistrza Polski - Wisły Kraków i zdobywcy Pucharu Polski - Legii Warszawa prawdopodobnie w ogóle nie dojdzie do skutku.

To po co takie zamieszanie z tym stadionem robili? Przez takie postępowanie będzie to śmieszne trofeum nadal... Trzeba budować rangę tego Superpucharu...

A sytuacja ze stadionem... Szkoda gadać... Jakoś z innymi stadionami na Euro, aż takich problemów nie było..

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj -1
gizm00

To nie chodzi o stadiony. Przecież spełniamy najwyższe wymagania UEFA! Prawda jest taka, że policja po zadymie debili z Poznania i Warszawy, kiedy też jej się oberwało, teraz zrobiła wszystko by się jej nikt nie czepiał. Prawda jest taka, że o tak ważnym wydarzeniu zadecydowało paru mundurowych za biurkiem. Czy my jednak żyjemy w państwie... policyjnym?

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 1

komentarz jest odpowiedzią na: [2 komentarze tej dyskusji]

Paranoja z tymi naszymi stadionami . Takie rzeczy mogą mieć miejsce tylko w naszym chorym kraju :((

Dzius29

Paranoja z tymi naszymi stadionami . Takie rzeczy mogą mieć miejsce tylko w naszym chorym kraju :((

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj -1

ostatnia odpowiedź: 8 lutego 2012 [2 komentarze tej dyskusji]

pawel88

hmmm Euro tez odwołamy ?

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj 6
paranienormalna

gratuluję! fajna, wciągająca telenowela. wartka akcja, ciekawe dialogi. szkoda tylko, że zakończenie tak przewidywalne.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj -1