Prezes AZS UWM Olsztyn szuka sponsora

Tomasz Jankowski miał do wykonania trzy istotne zadania - przeprowadzenie bilansu za miniony sezon, dokonanie wszelkich rozliczeń i załatwienie formalności, aby drużyna mogła wystartować w PlusLidze, a także rozpisanie nowych wyborów na prezesa.

Lidia Łydka
Lidia Łydka

Na razie nie udało się rozliczyć poprzedni zarządu klubu W listopadzie odbędzie się za to walne zgromadzenie akcjonariuszy i dopiero wówczas zapadną ważne decyzje i zostanie rozpisany konkurs na stanowisko prezesa olsztyńskiego klubu.

Nazwisko nowego prezesa kibice mieli wprawdzie poznać w połowie października, ale potem stwierdzono, że z wyborami warto jeszcze trochę poczekać, gdyż przyszły sponsor będzie chciał mieć wpływ na obsadę tego stanowiska. Pojawiły się też wątpliwości, czy pojawienie się w tym momencie się nowej osoby byłaby słuszne.

Tomasz Jankowski swoją funkcję pełni od 23 września, w czasie niełatwym dla klubu, gdy nie ma sponsora tytularnego. Nic dziwnego, że głównym celem prezesa jest znalezienie środków finansowych na działalność klubu. Na ostatnim meczu ligowym, kiedy w hali Urania olsztynianie podejmowali Skrę Bełchatów, kibice mogli zauważyć rozstawione reklamy, m.in. Spółdzielni Mleczarskiej Mlekovita czy Indykpolu. Na razie prócz rozmów z potencjalnymi strategicznymi sponsorami działacze AZS UWM zbierają też mniejsze kwoty, które są możliwe do pozyskania dzięki transmisjom telewizyjnym z pojedynków. A te również przyciągają sponsorów.

Prezes Jankowski jest zadowolony z wyników, osiągniętych przez drużynę w rozpoczynającym się sezonie PlusLigi - zwycięstwa z Jadarem Radom i Politechniką Warszawa, porażka ze Skrą.

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×