W tym artykule dowiesz się o:
Bolid Ferrari na sezon 2015, który został opatrzony roboczym kodem "666" jest pierwszym projektem tworzonym po kierownictwem technicznym Jamesa Allisona, byłego dyrektora techniczny Lotusa.
Włoscy dziennikarze magazynu Autosprint powołując się na własne "wiarygodne źródła" twierdzą, iż samochód nie zaprezentował się dobrze podczas pierwszych testów. [ad=rectangle]
Inżynierowie Ferrari sprawdzili nową konstrukcję w tunelu aerodynamicznym, a później w symulatorze. Bolid okazał się wolniejszy od tegorocznego modelu F14 T, które wyraźnie ustępuje Mercedesowi, Red Bullowi czy Williamsowi.
Magazyn Autosprint podkreśla, że nowa maszyna nie została jeszcze poddana testom pod kątem jednostki napędowej, zawieszenia oraz komponentów elektrycznych.
W trakcie sezonu Fernando Alonso wielokrotnie podkreślał, że wymaga od zespołu znaczącej poprawy konkurencyjności w 2015 roku. Jeśli wierzyć doniesieniom włoskich mediów Hiszpan może mieć poważny argument do natychmiastowego odejścia z włoskiej stajni.